Nikola Corporation

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

ugeerts
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 664
Contacteer:

Re: Nikola Corporation

Bericht door ugeerts »

UPdate 20 juni. Nikola Koers terug het putje in aan $38. Een onverwachte uitgave van nog een bijkomend pak aandelen zorgt voor verwatering. Weer een opportuniteit voor onze flitstrader op het forum, zal hier ook wel bakken geld mee verdienen. Flitstraders winnen altijd, verliezen staat niet in hun woordenboek.
__________________________________________________________________________________

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 151
Contacteer:

Bericht door mulder »

ugeerts schreef:
20 jul 2020 22:47
UPdate 20 juni. Nikola Koers terug het putje in aan $38. Een onverwachte uitgave van nog een bijkomend pak aandelen zorgt voor verwatering. Weer een opportuniteit voor onze flitstrader op het forum, zal hier ook wel bakken geld mee verdienen. Flitstraders winnen altijd, verliezen staat niet in hun woordenboek.
Ik wist niet dat ik een flitstrader was,een daytrader wel.En als ze vandaag terug negatief openen gaan we instappen voor een kort ritje.Nu niet wrokkig worden omdat je 2 keer de bal compleet mis slaat hé.Hopelijk heb je vrijdag NIO gekocht(ook gepost) bij sluiten en gisteren verkocht met 5 of 10 of 15% winst.

ugeerts
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

En, zijn de grote winsten 10% 15% 20% al binnen? IK ben er van overtuigd hier zeer binnenkort weer een zegevierend bericht te gaan lezen :D
__________________________________________________________________________________

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

ugeerts schreef:
21 jul 2020 16:00
En, zijn de grote winsten 10% 15% 20% al binnen? IK ben er van overtuigd hier zeer binnenkort weer een zegevierend bericht te gaan lezen :D
Ik kan het toch niet helpen dat gij 2 keer flagrant het omgekeerde doet dan wat een normale trader doet in een bepaalde situatie?Als je zo'n beginnersfouten maakt moet je niet willen traden maar het bij beleggen houden en daar is ook niks mis mee.En nu ga ik er geen energie meer insteken behalve: NKLA is niet lager geopend maar direct wat hoger dus daar blijf ik vanaf.Het koersverloop van gisteren gaf mij gevoel dat er vandaag nog wel iets afkon,zeker bij een eventueel iets lagere opening van Nasdaq.

ugeerts
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

Wat een onzin, met een trade in boeing begin corona had ik op 2 dagen 40k € gewonnen. Kan jij beter op 2 dagen?
De wirecard trade was een verlies trade (5k €) en de nikola trade een nul trade. Bij mijn stalkers blijven alleen die laatste 2 hangen.
Ik kom er tenminste eerlijk voor uit. Alle andere daytraders maken alleen maar winst, als je dat gelooft, geloof je ook nog in sinterklaas.

Je hebt wel een punt, traden absorbeert teveel energie. Ik ben een LT belegger, verwacht eind dit jaar een rendement van +20% (nu vandaag op de helft) en voor 2021 eveneens +20%, op een port van zes nullen. :D

ugeerts
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

Mulder, NKLA gap down, 30 min na open op $37, -5% tegen close gister, onder zwaar volume al 5 miljoen stuks op 21miljoen gemiddeld. Zwaar oversold...

Licht op groen dus om in te stappen voor een kort ritje?

Ik blijf in ieder geval vd shhittt af. :)

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

Alles is s##t tot men er geld mee kan verdienen.NKLA:nu wordt het uitkijken naar de bodem,waar valt het volume weg of net andersom:veel volume en een koers die niet meer zakt(of intraday van rood naar groen gaat).Moet met zodanig veel zaken rekening houden niet in het minst wat doet Nasdaq?

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

ugeerts schreef:
22 jul 2020 16:54
Mulder, NKLA gap down, 30 min na open op $37, -5% tegen close gister, onder zwaar volume al 5 miljoen stuks op 21miljoen gemiddeld. Zwaar oversold...

Licht op groen dus om in te stappen voor een kort ritje?

Ik blijf in ieder geval vd shhittt af. :)
En indien dit echt s##t is dan is het ook mogelijk om die s##t te shorten.Maar dat ga ik dan hier nu niet doen,ik zou eerder long gaan maar nu is het risico nog te groot.

ugeerts
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

De shhhittt is ondertussen verder ingekakt naar onder $33 -8% (ik weet het, had moeten zijn ingezakt).

Der zit dus weer een explosie +20% aan te komen, vraag is wat de trigger gaat zijn? Een of andere anaaalist die wat positiefs te zeggen heeft in samenspraak met een beurshuis die de anaalist eens flink gespekt heeft? Immers, voor wat hoort wat.
We wete het niet wanneer, maar dat het er aan komt is gewoonweg zeker. Daarna , na de explosie, kakt de koers natuurlijk verder in, richting.... euh.... laat ons zeggen onder de $25? :D

quince
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 182
Contacteer:

Bericht door quince »

Afbeelding
volgende steun ~30 darnaa ~14 :think:
neku liked last!
ANNUIT CŒPTIS ~ NOVUS ORDO SECLORUM

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie