Nikola Corporation

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 151
Contacteer:

Re: Nikola Corporation

Bericht door mulder »

mulder schreef:
06 jul 2020 19:50
ugeerts schreef:
06 jul 2020 19:43
Update Nikola. $50 grens net gepasseerd naar onder. Al -13% vandaag, mid sessie. Pfffffff........, lucht uitblazen.

We maken hier een rat race mee van longs die mekaar omverlopen om zo snel mogelijk uit de opgeblazen ballon te raken. :D

Nochtans ad de Dow ligt het niet, de beursindex is mooi groen.
Volume is redelijk maar niet overdreven en was veel groter bij de spurt omhoog.Maar is nodig dat er wat lucht uit de ballon gaat,kunnen der nieuwe longs instappen.Als ze der morgen nog wat afdoen stap ik in op eind van de dag voor een kort ritje.
En ritje mee gedaan??Zijn al buiten met kleine 8% winst op 14 h.Hopelijk voor jou ook.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

mulder schreef:
08 jul 2020 13:04
mulder schreef:
ugeerts schreef:
Update Nikola. $50 grens net gepasseerd naar onder. Al -13% vandaag, mid sessie. Pfffffff........, lucht uitblazen.

We maken hier een rat race mee van longs die mekaar omverlopen om zo snel mogelijk uit de opgeblazen ballon te raken. :D

Volume is redelijk maar niet overdreven en was veel groter bij de spurt omhoog.Maar is nodig dat er wat lucht uit de ballon gaat,kunnen der nieuwe longs instappen.Als ze der morgen nog wat afdoen stap ik in op eind van de dag voor een kort ritje.
En ritje mee gedaan??Zijn al buiten met kleine 8% winst op 14 h.Hopelijk voor jou ook.
JPM upgrade,hebben nog wat aandelen in port die nog buiten moesten vandaar de upgrade.

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

ugeerts schreef:
07 jul 2020 22:03
Close $40,23 laagste punt $40,10. Bijna -18% op dagbasis onder zwaar volume 26M (miljoen) tegen 20M normaal.
Slaapwel .... en morgen staat er weer een nieuwe dag klaar :twisted:
En wat zegt de technische analyse?? En was de 13% stijging te voorspellen op de grafiek?

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 554
Contacteer:

Bericht door Munnybunny »

Munnybunny schreef:
07 jul 2020 15:24
Anders ook eens naar KNDI kijken, nog een laatste EV waar nog swung in zit.

Kandi Technologies Group, Inc. engages in the development, manufacture, and trade of vehicles. Its products include electric cars, tricycles, and tractors. The company was founded on March 31, 2004 and is headquartered in Jinhua, China.
Ter info: $4,84 +13% is al naar $4,96 geweest.
Foute rubriek ik weet... maar ik zag je verliezen(tenzij je short zit) dus ik dacht ik geef je eentje waar mss wel iets aan te verdienen valt 😉

joni
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 105
Contacteer:

Bericht door joni »

mulder schreef:
08 jul 2020 15:32
En wat zegt de technische analyse?? En was de 13% stijging te voorspellen op de grafiek?
Pre-Market was er alvast 3 uur voor de markt openging +15.86% te zien.... ;)
WB: “Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Don't forget rule No. 1”

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

joni schreef:
08 jul 2020 18:48
mulder schreef:
08 jul 2020 15:32
Pre-Market was er alvast 3 uur voor de markt openging +15.86% te zien.... ;)
Ja dat kan zijn maar ik moet nog nu en dan wat werken dus kan niet continu volgen.
joni liked last!

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

ugeerts schreef:
07 jul 2020 14:26
Integendeel, ik wist heel goed waar ik aan begon, lees mijn posts er maar eens letter op letter er op na.
Een waardering op Nikola is onmogelijk vermits het alleen bestaat uit een ploeg van 256 personeelsleden met wat tekentafels en wat ideeen. Dat zo iets een market cap bereikt van een multinational als Ford Motor Company, is gewoonweg waanzinnig.
Ondertussen is die market cap al wel bijna gehalveerd van hun hoogtepunt van 3 weken geleden.

Natuurlijk zal Nikola (hopelijk !!) wel wat groeien als die fabriek in Arizona er komt en de vooraf bestellingen voor de Badger pickup in een echt product worden omgezet. Als als als als als als als als als als die beginfase lukt, zijn we minstens 2 jaar verder.

Ondertussen in de DOW pre-market alweer 5% er af, $46 , de kans om je er voluit in te gooien onder de $45 komt er vandaag zeker aan. Succes :)
Echt wel stevig de boot gemist hé met laatste koers $52.30 ???Heb de mijn ook te vroeg verkocht maar als je der zo dicht op zit moest je als trader weten dat er vandaag bijna zeker een (kleine) bounce kwam.

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

mulder schreef:
08 jul 2020 20:30
ugeerts schreef:
07 jul 2020 14:26
Integendeel, ik wist heel goed waar ik aan begon, lees mijn posts er maar eens letter op letter er op na.
Een waardering op Nikola is onmogelijk vermits het alleen bestaat uit een ploeg van 256 personeelsleden met wat tekentafels en wat ideeen. Dat zo iets een market cap bereikt van een multinational als Ford Motor Company, is gewoonweg waanzinnig.
Ondertussen is die market cap al wel bijna gehalveerd van hun hoogtepunt van 3 weken geleden.

Natuurlijk zal Nikola (hopelijk !!) wel wat groeien als die fabriek in Arizona er komt en de vooraf bestellingen voor de Badger pickup in een echt product worden omgezet. Als als als als als als als als als als die beginfase lukt, zijn we minstens 2 jaar verder.

Ondertussen in de DOW pre-market alweer 5% er af, $46 , de kans om je er voluit in te gooien onder de $45 komt er vandaag zeker aan. Succes :)
Echt wel stevig de boot gemist hé met laatste koers $52.30 ???Heb de mijn ook te vroeg verkocht maar als je der zo dicht op zit moest je als trader weten dat er vandaag bijna zeker een (kleine) bounce kwam.
En wordt steeds pijnlijker,ondertussen +37%.

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

mulder schreef:
08 jul 2020 13:04
mulder schreef:
ugeerts schreef:

Na wirecard is dit toch een nieuwe misser van jewelste;koers ondertussen $59.

ugeerts
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 664
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

Mulder toch, laat je niet zo opjutten. Mijn trade 4 weken terug was in rond $64 en out aan $71 en $60. Winst zero komma zero, verlies idem.

PS en al een geluk dat ze een koopadvies kregen van JP Mrgan toen ze het putje van $40 indoken. Benieuwd hoe ze nu rond de
$55 gaan evolueren. Met een 2de golf en kwartaal resultaten voor de boeg, maar dat zal de nano seconde day trader worst wezen
__________________________________________________________________________________

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie