Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Nikola Corporation

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500
Banner
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1159
Contacteer:

Re: Nikola

Bericht door Banner »

[MODBREAK: Link verwijderd, geen verdere informatie over de inhoud toegevoegd]
neku liked last!

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1282
Contacteer:

Bericht door neku »

The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1282
Contacteer:

Bericht door neku »

Nikola Founder Threatens To Sue Bloomberg After Report Of Company Peddling A Hollowed-Out Truck

https://www.zerohedge.com/technology/ni ... ebut-truck
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

ugeerts
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 659
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

10d geleden gekocht nadat het aandeel voordien terugviel van $80 naar $60. De $80 koers werd bereikt na 3d bij een IPO koers van $37 (!).

Ik was weer te laat zoals gewoonlijk om dat op te merken en kocht aan $64
Vandaag $72. Ik ga volgende week afwachten of het de $80 doorbreekt, zoniet verkoop ik.

Andere krankziinnige aandelen zijn shopify, spotify gaan per dag gemiddeld 5% naar boven , ouch !!
__________________________________________________________________________________

ugeerts
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

ugeerts schreef:
23 jun 2020 19:24
10d geleden gekocht nadat het aandeel voordien terugviel van $80 naar $60. De $80 koers werd bereikt na 3d bij een IPO koers van $37 (!).

Vandaag $72. Ik ga volgende week afwachten of het de $80 doorbreekt, zoniet verkoop ik.

Andere krankziinnige aandelen zijn shopify, spotify gaan per dag gemiddeld 5% naar boven , ouch !!
2 uur later, rally bezig, altijd leuk om een ritje mee te maken. al $75. Schiet volgende week ongetwijfeld door naar de $100.

Nikola is een designer bureau van 256 werknemers. Heeft enkel producten op papier staan, nog niks gerealiseerd, nog niks verkocht. Market cap 27 miljard dollar, hoger dan Ford, go figure...
neku liked last!
__________________________________________________________________________________

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 142
Contacteer:

Bericht door mulder »

ugeerts schreef:
23 jun 2020 21:41
ugeerts schreef:
23 jun 2020 19:24

2 uur later, rally bezig, altijd leuk om een ritje mee te maken. al $75. Schiet volgende week ongetwijfeld door naar de $100.

Nikola is een designer bureau van 256 werknemers. Heeft enkel producten op papier staan, nog niks gerealiseerd, nog niks verkocht. Market cap 27 miljard dollar, hoger dan Ford, go figure...
Als de beurs blijft omhoog koersen kan het naar $100 maar als de beurs een tussentijdse minicrash meemaakt kan het rap weer $50 staan ook.Virtuele winst is geen winst.
neku liked last!

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

Gaat soms even rap omlaag als omhoog,hopelijk komt de beurs wat terug of zal terug onder de $70 zitten.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 4349
Contacteer:

Re: Nikola Corporation

Bericht door Beheerder »

Koers Nikola Corporation, aandeel schiet hoogte in en wint aan populariteit: https://beursig.com/2020/06/30/koers-ni ... hoogte-in/
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

ugeerts
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

Gisteren al zwak, -5%, vandaag nog zwakker -7%.
De wind wordt uitgelaten uit dit opgeblazen speeltje, lijkt het. Of is de fee voor het shorten van hun aandelen gezakt?

Ik heb het zekere voor het onzkere gekozen, laatste tranche verkocht , volledig uitgestapt.

De trade over 3 weken tijd in dit opgeblazen monster heeft me gelukkig slechts $0,0000 gekost. :roll:

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

ugeerts schreef:
02 jul 2020 18:41
Gisteren al zwak, -5%, vandaag nog zwakker -7%.
De wind wordt uitgelaten uit dit opgeblazen speeltje, lijkt het. Of is de fee voor het shorten van hun aandelen gezakt?

Ik heb het zekere voor het onzkere gekozen, laatste tranche verkocht , volledig uitgestapt.

De trade over 3 weken tijd in dit opgeblazen monster heeft me gelukkig slechts $0,0000 gekost. :roll:
Verdorie je moet toch paar keer redelijk in het groen hebben gestaan,als je dan uw winst niet neemt dan ben je niet goed bezig.Eventjes kijken waar het is geopend de 1 ste dag dat de handel mogelijk was:dat was niet aan $65 of $55 hé dus al veel te laat gekocht en dan niet uitstappen met wat winst als een korte trade?Dan moet je blijven zitten en bijkopen zou ik zeggen.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie