Nikola Corporation

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

Dirk&Hilde
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1
Contacteer:

Re: Nikola Corporation

Bericht door Dirk&Hilde »

Ben benieuwd deze week iemand nieuws
Banner liked last!

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 150
Contacteer:

Bericht door mulder »

$30 toch een voorlopige bodem blijkbaar,voelde mij der nog niet zeker bij maar verkeerd gegokt met te wachten want +8% vandaag.

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 543
Contacteer:

Bericht door Munnybunny »

Munnybunny schreef:
08 jul 2020 17:53
Munnybunny schreef:
07 jul 2020 15:24
Anders ook eens naar KNDI kijken, nog een laatste EV waar nog swung in zit.

Kandi Technologies Group, Inc. engages in the development, manufacture, and trade of vehicles. Its products include electric cars, tricycles, and tractors. The company was founded on March 31, 2004 and is headquartered in Jinhua, China.
Ter info: $4,84 +13% is al naar $4,96 geweest.
Foute rubriek ik weet... maar ik zag je verliezen(tenzij je short zit) dus ik dacht ik geef je eentje waar mss wel iets aan te verdienen valt 😉
Lol $9,32 +140%

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Munnybunny schreef:
29 jul 2020 22:09
Munnybunny schreef:
Munnybunny schreef:

Kandi Technologies Group, Inc. engages in the development, manufacture, and trade of vehicles. Its products include electric cars, tricycles, and tractors. The company was founded on March 31, 2004 and is headquartered in Jinhua, China.
Foute rubriek ik weet... maar ik zag je verliezen(tenzij je short zit) dus ik dacht ik geef je eentje waar mss wel iets aan te verdienen valt 😉
Lol $9,32 +140%

$16+ Hahahaha en of dit geen swung is 💃
Ik hoop dat iemand op de kar gesprongen is 👏🏻

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

Munnybunny schreef:
30 jul 2020 14:10
Munnybunny schreef:
Munnybunny schreef:
Munnybunny schreef:

Lol $9,32 +140%

Niet vergeten om onderweg geregeld wat te lossen want eens de Robinhood traders de volgende pump vast hebben kan er zo 50% af gaan.Het is niet omdat ze hun karretjes in de VS gaan voorstellen dat ze plots 300% meer waard zijn.Dr zal nog zeer veel geld nodig zijn alvorens er over winst zal gepraat worden.En de verkoop lukt voorlopig nog niet in China dus zou die lukken in de VS?

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door mulder »

mulder schreef:
30 jul 2020 15:07
Munnybunny schreef:
Munnybunny schreef:
Munnybunny schreef:

Lol $9,32 +140%

Niet vergeten om onderweg geregeld wat te lossen want eens de Robinhood traders de volgende pump vast hebben kan er zo 50% af gaan.Het is niet omdat ze hun karretjes in de VS gaan voorstellen dat ze plots 300% meer waard zijn.Dr zal nog zeer veel geld nodig zijn alvorens er over winst zal gepraat worden.En de verkoop lukt voorlopig nog niet in China dus zou die lukken in de VS?
Hopelijk niet vergeten??

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

mulder schreef:
30 jul 2020 16:13
mulder schreef:
30 jul 2020 15:07
Munnybunny schreef:
Munnybunny schreef:

Lol $9,32 +140%

Hopelijk niet vergeten??
Nope 💁

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 586
Contacteer:

Bericht door sjos »

sjos schreef:
08 jul 2020 09:42
ugeerts schreef:
06 jul 2020 22:09
Close $48,9.Ik veronderstel dat een dagelijkse daling tot 15% zowat het psychologisch maximum is dat een belegger kan tolereren, en als het meer wordt, er een knop omschakelt die weigert verder te verkopen.
Morgen verwacht ik weer iets van -13%, wat ons naar de $43 brengt. Schatting welteverstaan.
Zwaar volume 24M tegen 20M/dag gemiddeld.
Dit run down debacle gaat bij miljoenen beleggers een trauma veroorzaken, die alvast niet meer geneigd zijn kortelings weer in te stappen.
Ik zie geen motivatie waardoor de koers weer zou herstellen, Nikola heeft geen verkopen, geen productie , geen fabrieken, alleen wat vage plannen op een tekentafel.

Op weg naar onder de IPO prijs van $35 zodoende?
Nikola in de VS, Hyloris in Belgie, en er komen gegarandeerd nog andere kastelen in Spanje (of Schotse windparken).
Deze avond publiceert Nikola haar resultaten. Hiermee worden niet productiecijfers bedoeld (want er is GEEN productie) maar ontwikkelingen in haar business plan (en dat is essentieel wat het bedrijf nog altijd is).
Ondertussen heeft haar koers wel uitersten gekend van 90 tot 30 USD. Momenteel rond de 38 USD.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 586
Contacteer:

Bericht door sjos »

Beheerder schreef:
30 jun 2020 21:19
Koers Nikola Corporation, aandeel schiet hoogte in en wint aan populariteit: https://beursig.com/2020/06/30/koers-ni ... hoogte-in/
Onder mijn hoofding: HOE BRUIN KUNT GE HET BAKKEN.

Volledige omzet Nikola kwam van zonne-installatie bij stichter
Hoe zou het alweer zijn met Nikola, de ontwikkelaar van electrische wagens die in juni na de beursgang ruim verdubbelde naar bijna 80 dollar en zo meer waard was dan Ford zonder omzet te draaien?
Intussen is de hype serieus gaan liggen en zitten we nog op een koers van 35 dollar en een beurswaarde van 12 miljard dollar. Het aandeel verloor gisteren 10 procent na weinig inspirerende resultaten. Nikola draaide wel een beetje omzet, van 36.000 dollar om precies te zijn. Maar dat bedrag vertegenwoordigt louter de levering van een zonne-installatie bij zijn stichter en voorzitter Trevor Milton. De opmerkelijke passage in het document dat Nikola inleverde bij de beurscommissie SEC werd ontdekt door FT Alphaville

bron:https://www.tijd.be/markten-live/live-blog
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie