Moderna
- BioCocktail
- Forum verkenner
- waarderingen: 11
Re: Moderna
330 miljoen Amerikanen waarvan 3,6 milj. bevestigd tot vandaag. 226 mj. resterend....want binnen enkele weken hebben groot deel van de Amerikanen Covid gehad en tot wat dient het vaccin dan nog en nog meer is die koers dan nog te verantwoorden?
70k besmettingen/dag.
Dan zijn ze aan dit tempo nog 4.714 dagen bezig eer ze allemaal besmet zijn.Dat is +- 13 jaar.
Nu blijkt dat antilichamen mogelijk maar 4 maanden in ons bloed zitten. Stel nu nog tot een jaar.
Dan krijg je aan het huidige tempo nooit groepsimmuniteit zonder een vaccin.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Zo klopt de rekening niet hoor:die 71K zijn er hoeveel binnen een paar dagen ?140K? en de week erna??Enn ze zeggen zelf dat er waarschijnlijk al heel wat meer zijn dan het officiele cijfer.BioCocktail schreef: ↑17 jul 2020 15:49330 miljoen Amerikanen waarvan 3,6 milj. bevestigd tot vandaag. 226 mj. resterend....want binnen enkele weken hebben groot deel van de Amerikanen Covid gehad en tot wat dient het vaccin dan nog en nog meer is die koers dan nog te verantwoorden?
70k besmettingen/dag.
Dan zijn ze aan dit tempo nog 4.714 dagen bezig eer ze allemaal besmet zijn.Dat is +- 13 jaar.
Nu blijkt dat antilichamen mogelijk maar 4 maanden in ons bloed zitten. Stel nu nog tot een jaar.
Dan krijg je aan het huidige tempo nooit groepsimmuniteit zonder een vaccin.
!!!!Ben ik nu zo dom of is een ander zo slim??
Als ze dr de 100 gaan, is de 120 zo in zicht. Nvax 140 en Moderna staat verder dan nvax.
En paar dagen terug was er iemand van Moderna op CNN zijn verhaal aan het doen maar zo geruststellend klonk dat mij en die reporter van CNN niet in de oren,bij straffe dosis werden er verschillende ziek en men had dan als denk ik oudste proefpersoon 55 jaar??Hoe zit dat dan met een vaccin voor iemand van 85? Toedienen in het ziekenhuis en bed klaarmaken??Mss wat kort door de bocht maar toch.
Dient misschien elk jaar opnieuw ,zoals bij de griepspuit gezet te worden?mulder schreef: ↑17 jul 2020 15:30Als er in de VS 71K besmettingen bijkomen per dag,waarbij dat er gezegd wordt dat er nog een pak gemist worden dan begin ik stilaan te denken om Moderna te shorten want binnen enkele weken hebben groot deel van de Amerikanen Covid gehad en tot wat dient het vaccin dan nog en nog meer is die koers dan nog te verantwoorden?
- BioCocktail
- Forum verkenner
- waarderingen: 11
Nu maandag resultaten van het Oxford vaccin (Astrazeneca). Ben alvast benieuwd.
Wat hun resultaten ook zijn is er sowieso impact op Modena.
Wat hun resultaten ook zijn is er sowieso impact op Modena.