Sorrento therapeutics

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500
besportie
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 302
Contacteer:

Re: Sorrento therapeutics

Bericht door besportie »

tosca schreef:
19 mei 2020 17:29
believer schreef:
16 mei 2020 05:10
Maandag openen aan 13/16$-> eind volgende week 50$ met fast track

U bent ineens zo stil? :think:
Tosca. Het is blijkbaar altijd makkelijker kritiek te geven een doel dat niet gehaald wordt dan een danku te zeggen op het tot nu behaalde resultaat. Wie instapte ( en al verkocht ) heeft op een week tijd een verdubbelaar of meer in portefeuille dankzij het topic van believer. Probeer maar eens even goed te doen ;)
MONEYCAT liked last!
Turbo long Galapagos, Argen-x, Fugro / Turbo short Dow Jones / aandelen: Soligenix 3.47$, Sorrento 2.50$, Euronav 8.97€ / cash

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 214
Contacteer:

Bericht door strever »

mulder schreef:
19 mei 2020 18:15
tosca schreef:
believer schreef:

Heeft zijn geld binnen dus is dan minder nodig om te pumpen.Iemand die nu nog niet door heeft dat hier een en ander stinkt.To the moon geldt wel denk ik maar dan vooral voor het financieel vermogen van het management.
[/quote

Zo zijn er hier nog geweest in het verleden!Ze pumpen een aandeel zo op met onrealistische
koersdoelen en wanneer anderen inkopen op dat moment verkopen zij hun positie
!!!!Ben ik nu zo slim of is een ander zo dom?

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 128
Contacteer:

Bericht door mulder »

besportie schreef:
19 mei 2020 18:27
tosca schreef:
believer schreef:

Tosca. Het is blijkbaar altijd makkelijker kritiek te geven een doel dat niet gehaald wordt dan een danku te zeggen op het tot nu behaalde resultaat. Wie instapte ( en al verkocht ) heeft op een week tijd een verdubbelaar of meer in portefeuille dankzij het topic van believer. Probeer maar eens even goed te doen ;)
Dat geldt dan enkel voor de instappers nadat het in elkaar was gecrasht na de vorige $7 pump.Want degenen van dan staan veelal nog op verlies.Verhaal altijd beetje volledig vertellen.
tosca liked last!

tosca
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 432
Contacteer:

Bericht door tosca »

mulder schreef:
19 mei 2020 19:23
besportie schreef:
19 mei 2020 18:27
tosca schreef:
believer schreef:

Dat geldt dan enkel voor de instappers nadat het in elkaar was gecrasht na de vorige $7 pump.Want degenen van dan staan veelal nog op verlies.Verhaal altijd beetje volledig vertellen.
Aan diegene die er nog inzitten zou ik voor deze week de verkoopkoers iets lager zetten dan 50 dollar kwestie van er vanaf te raken he. :roll:

dirkiedirk1202
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 2
Contacteer:

Bericht door dirkiedirk1202 »

Ik had mijn koersdoel op 9.9 gezet maar door de goede voorbeurs met 1 euro verhoogd

Stom geweest met als gevolg geen verkoop en ik blijf nu zitten met mijn aandelen

Het is altijd heel makkelijk om kritiek op iemand te geven maar niemand heeft u toch verplicht om dit aandeel te kopen je kan jezelf ook verdiepen in dit aandeel en zelf ook een beslissing nemen zonder de "goede raad" van iemand anders
Daarom believer i still believe in
you zelfs nu nog met een verlies

ancaoli
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 658
Contacteer:

Bericht door ancaoli »

dirkiedirk1202 schreef:
19 mei 2020 22:40
Ik had mijn koersdoel op 9.9 gezet maar door de goede voorbeurs met 1 euro verhoogd

Stom geweest met als gevolg geen verkoop en ik blijf nu zitten met mijn aandelen

Het is altijd heel makkelijk om kritiek op iemand te geven maar niemand heeft u toch verplicht om dit aandeel te kopen je kan jezelf ook verdiepen in dit aandeel en zelf ook een beslissing nemen zonder de "goede raad" van iemand anders
We gaan nu toch niet panikeren door wat heen en weer gepump en gedump. Uiteraard is het achteraf gemakkelijk te oordelen. Kijk naar Novavax, een vaccin biotecher. Een paar weken terug nog geen 4$, nu 50. T’kan snel gaan en uiteraard krijgen we te maken met shorters, bashers en pumpers. Kijk naar het fundamentele verhaal van Sorrento en je weet waarom je deze in portefeuille hebt. Wat mij betreft is het enige probleem de cash, niet onbelangrijk voor een biotecher, dus wat mij betreft graag asap samenwerking met pharma of kleine KV. Intussen massa nieuws te verwachten + kans op nieuwe overnamebod.
Vaste Portefeuille:Gala, FM, Recticel, Exmar, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Argenx, Enwave, Agfa, Pure Gold Mining, Ontex, OCI, Onespan

MONEYCAT
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 67
Contacteer:

Bericht door MONEYCAT »

ancaoli schreef:
19 mei 2020 22:58
dirkiedirk1202 schreef:
19 mei 2020 22:40

We gaan nu toch niet panikeren door wat heen en weer gepump en gedump. Uiteraard is het achteraf gemakkelijk te oordelen. Kijk naar Novavax, een vaccin biotecher. Een paar weken terug nog geen 4$, nu 50. T’kan snel gaan en uiteraard krijgen we te maken met shorters, bashers en pumpers. Kijk naar het fundamentele verhaal van Sorrento en je weet waarom je deze in portefeuille hebt. Wat mij betreft is het enige probleem de cash, niet onbelangrijk voor een biotecher, dus wat mij betreft graag asap samenwerking met pharma of kleine KV. Intussen massa nieuws te verwachten + kans op nieuwe overnamebod.
Idd...Novavax, heb ik destijds (met grote winst dacht ik toen...) aan zo'n 12 USD buitengegooid , maar nu zie ik hem ook aan zo'n 50 usd blinken...Het zij zo , tot daaraan toe en een mens moet tevreden zijn met de winst die hij op dat ogenblik gemaakt heeft : je kan het uiterste toch nooit uit de kan halen...
Wat Sorrento betreft : ik heb alléén wat schrik voor de KV, maar voor het overige moeten we idd uitkijken, naar een samenwerking, overname of nog mooi nieuws , oa met hun "Cocktailingrediënt" tegen Covid.

Het stoort mij mateloos dat hier op dit forum een aantal "gebuisden" komen zagen en hun frustraties komen gooien om onrust te stoken : héél ws , zeg maar héél zéker hebben zij de boot gemist :think:

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door strever »

Staan nu al pré -7%!!

besportie
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 302
Contacteer:

Bericht door besportie »

strever schreef:
20 mei 2020 15:20
Staan nu al pré -7%!!
Ik snap niet zo goed waarom je zo gefascineerd bent door de koers daar je het aandeel toch een absolute scam vindt. Iedereen kan voor zichzelf toch uitmaken of hij het waard vindt om in te stappen of niet ;)
believer liked last!
Turbo long Galapagos, Argen-x, Fugro / Turbo short Dow Jones / aandelen: Soligenix 3.47$, Sorrento 2.50$, Euronav 8.97€ / cash

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door strever »

besportie schreef:
20 mei 2020 17:38
strever schreef:
20 mei 2020 15:20
Staan nu al pré -7%!!
Ik snap niet zo goed waarom je zo gefascineerd bent door de koers daar je het aandeel toch een absolute scam vindt. Iedereen kan voor zichzelf toch uitmaken of hij het waard vindt om in te stappen of niet ;)
Moet het dan enkel zijn van voorbeurs +15% ??
In dat geval zou u er geen probleem mee hebben hé
Graag voetjes op de grond aub!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie