Sorrento therapeutics

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4592

Re: Sorrento therapeutics

Bericht door believer »

piddybull liked last!

beurssukkel
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 109

Bericht door beurssukkel »

Beste Believer,

Ook de PR's van Seekingalpha hebben we gelezen......

koers 7.27$
Dus zoveelste non event

Gegroet!

_Jack_
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 113

Bericht door _Jack_ »

Ik 'stoor' me ook wel heel lichtjes aan de vele links naar Seeking en Yahoo zonder nog maar 1 zinnetje uitleg erbij (al was het maar de titel).
Je moét dus telkens klikken om te weten waar het over gaat, ook als het je uiteindelijk niet blijkt te interesseren.

Op vele voetbalfora is dat verboden, puur linken naar externe sites. Zo trek je volk hier weg, terwijl ze hier ook moeten inkomsten genereren uit bannering en velen klikken misschien terwijl een paar zinnen al voldoende konden zeggen.

:idea: Bovenstaande is niet ingegeven door luiheid.

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 7822
Contacteer:

Bericht door piddybull »

Beste,
Als je te lui bent om zelf opzoekingen te doen en dan nog even commentaar geeft op mensen die wel moeite doen dan gaat het iets te ver.
Beurssukkel, waarom post je niet eens zelf een mooi voorbeeld hoe het wel moet ?
Ik bekeek eens je 50 laatste posts.
Werk aan de winkel.
Typisch aan dit soort commentaar als je vanonder je steen komt gekropen omdat je portefeuille wat lichter werd.
Ik doe krak hetzelfde op forum waar ik behoorlijk veel plaats.

Negatievelingen mogen gefundeerd hun mening geven maar wat komen zagen over type posts en er zelf helemaal geen kaas van gegeten hebben is vrij triestig.
-Jack-
Als klikken als teveel gevraagd is ...
Je kan zelf ook verdwijnen, niet ?
believer liked last!
Arrowhead (ARWR) is de leidende RNAi-biotech met kandidaat-ontwikkelingsproducten, waaronder acht interne programma's en zes samenwerkende geneesmiddelen, vier met Johnson en Johnson (JNJ), één met Amgen (AMGN) en één met Takeda.

alwaysright
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 448

Bericht door alwaysright »

Ik wilde eigenlijk niet reageren op de post van "beurssukkel"maar sluit me volledig aan wat piddybull hiervan vind.
Het slaat natuurlijk nergens op om mensen aan te vallen omdat ze stukjes plaatsen over het bedrijf waar het nota bene op dit forum over gaat,en dan een link leggen tussen het geplaatste artikel en het zakken van de koers!
Ik neem het deze forumganger niet kwalijk omdat ik denk dat hier misschien wel iets meer achter zit... mogelijk teleurstelling?
Dit aandeel gaat in de toekomst nog verrassen,neem dat maar van mij aan...
sepan liked last!

beurssukkel
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 109

Bericht door beurssukkel »

piddybull schreef:
20 apr 2021 19:04
Beste,
Als je te lui bent om zelf opzoekingen te doen en dan nog even commentaar geeft op mensen die wel moeite doen dan gaat het iets te ver.
Beurssukkel, waarom post je niet eens zelf een mooi voorbeeld hoe het wel moet ?
Werk aan de winkel.
Typisch aan dit soort commentaar als je vanonder je steen komt gekropen omdat je portefeuille wat lichter werd.

Negatievelingen mogen gefundeerd hun mening geven maar wat komen zagen over type posts en er zelf helemaal geen kaas van gegeten hebben is vrij triestig.
-Jack-

Beste,

Je bent een noeste werker qua versturen van "info".
Maar je moet toch eens bij jezelf reflecteren en nadenken over :
- Wat is de reden van de afkalvende koers?
- Hebben al die PR's nog effect?
- In principe moet iedereen zelf zijn DD verrichten. Hierbij zijn de Press releases belangrijk, maar ingeval
van Srne komen deze momenteel te laat.

Sorrento heeft de boot gemist, jammer!
Vorig jaar zou Srne bij dergelijke PR's verdubbeld zijn, maar nu.....hebben we Moderna, J@J, Novavax, Pfizer, Curevac, Astra Zeneca etc.....
Die bedrijven produceren nu als gek en dan maakt dergelijke publicatie van Srne geen indruk meer op de beleggers met kennis van zaken.

Waar kunnen wij op hopen?
- Een overname, of speculaties hierover kan de koers nog eens aanwakkeren.

Laten het ons hopen, want ik heb ook nog een deel Srne dat ik liever kwijt dan rijk ben.

Just a thought

_Jack_
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 113

Bericht door _Jack_ »

piddybull schreef:
20 apr 2021 19:04
Beste,
Werk aan de winkel.

-Jack-
Ik vond mijn bericht al zeer genuanceerd, maar was 100% zeker dat jij erop ging reageren. Direct op 't paard en aanvallend.

Ik heb nergens gezegd dat het niet mag noch dat ik het beter kan...enkel dat het me wat stoort dat er blind gelinkt wordt.

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 361

Bericht door maartenverhoeve »

Ik ben steeds blij als er iemand een link post of wat commentaar erop zet. Zo lees je nog eens iets. Bedankt posters.
believer liked last!
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail estate, RDS, kbca, roularta, Tessenderlo.,oci, Forfarmers, American airlines en veel arrowhead pharma....

MONEYCAT
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 149

Bericht door MONEYCAT »

Ik zie hier enkele bezoekers die uit het niets komen zagen en fretten op mensen die héél gewaardeerde info posten en die er ongetwijfeld véél tijd in steken...Als je Uw frustraties omwille van het feit dat Uw aandelen niet de juiste richting uit gaan hier op zo’n respectloze manier denkt af te moeten reageren onthoud U zich best om dit forum nog te bezoeken en gaat U beter ergens bingo gaan spelen of kaarten ! Ik wens U veel plezier!👍😛🥶
believer liked last!

alwaysright
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 448

Bericht door alwaysright »

https://edition.cnn.com/2021/04/20/euro ... index.html
Covid-19 deaths are accelerating, WHO warns, as world records most cases ever in a single week
By Rob Picheta, CNN

Updated 1759 GMT (0159 HKT) April 20, 2021

Covid is over??
Sorrento heeft de boot gemist??

Sorry "beurssukkel" maar ik moest het even plaatsen.
MONEYCAT liked last!

Plaats reactie