Sorrento therapeutics

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4657

Re: Sorrento therapeutics

Bericht door believer »

Covi stix have been printing and printing - He said ready to deliver tens of millions of tests per month - Do some math - If they are $20 a test that's $200 million per month

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 805

Bericht door sepan »

Biotech-aandelen stijgen op Covid-testgoedkeuring
SRNA-oproepopties draaien op driemaal hun gebruikelijke volume
Laura McCandless
Assistent redacteur
2 juni 2021 om 10:14 uur
srne
facebook twitteren gelinkt
Betaal uw rekeningen elke maand met dividend

Covid-19, Coronavirus, Covid, Vaccin, Pandemie
De snelle antigeentest van Sorrento Therapeutics wordt binnenkort uitgerold in Mexico
De aandelen van Sorrento Therapeutics Inc (NASDAQ:SRNE) zijn met 6,1% gestegen om bij de laatste controle te worden verhandeld tegen $ 8,10, na nieuws dat het bedrijf de start van de Covid-19-testintroductie in Mexico heeft gestart. De snelle antigeentest, Covi-Stix, is zojuist goedgekeurd door de Mexicaanse regering.

In de hitlijsten heeft de pop van vandaag de SRNE voorbij het 50-daags voortschrijdend gemiddelde, dat sinds eind februari een bron van overheaddruk is. De aandelen zijn nu 21% gestegen tot nu toe, maar blijven een eindje verwijderd van hun hoogste punt in vijf jaar van 10 augustus van $ 19,39.

Verwacht niet veel van de makelaardij, aangezien analisten al overweldigend optimistisch zijn over de aandelen van Sorrento Therapeutics. Alle vier in dekking hebben een "sterke koop"-rating, terwijl het 12-maands consensusprijsdoel van $ 27,50 voor de beveiliging maar liefst 239% premie is ten opzichte van het huidige niveau.

Een shortsqueeze zou de wind in de rug kunnen houden. Shorts zijn al begonnen te springen, met een korte rente die met 10% is gedaald in de twee meest recente rapportageperiodes. Toch maakt korte rente nog steeds een indrukwekkende 43,6% uit van de beschikbare float van het aandeel en bij het gemiddelde handelstempo van het aandeel zou het meer dan zes dagen duren om deze bearish weddenschappen terug te kopen.

In de optiekuilen winnen de oproepen na het nieuws van vandaag. Tot nu toe hebben 7.279 oproepen de tape overschreden, wat drie keer zo hoog is als wat er op dit moment wordt gezien. De wekelijkse 6/4 8-strike call is tegenwoordig het populairst, gevolgd door de 9-strike call in dezelfde serie.

Deze opties zijn momenteel aantrekkelijk geprijsd, volgens de Schaeffer's Volatility Index (SVI) van 81%, die hoger is dan slechts 5% van alle andere waarden in het jaarlijkse bereik. Dit impliceert dat optiespelers relatief lage volatiliteitsverwachtingen inprijzen.
believer liked last!

believer
Forum elite
Forum elite

Bericht door believer »

Easy money voor Sorrento, laat Brazilië nu maar komen!En er is nog zo veel meer als Covid...

ancaoli
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1236

Bericht door ancaoli »

Ik kan het niet beter verwoorden dan Robert op Yahoo; hieronder de redenen waarom het nieuws van gisteren zo onwaarschijnlijk goed is! En waarom er vooral door de Acea deal zoveel meer waarde in Sorrento is. Acea was wat mij betreft het beste nieuws, de test is op KT goed nieuws voor de revenue en ook psychologisch belangrijk.

We had 2 significant PR's today and while the STIX approval in Mexico was a nice "monkey off our backs" moment-- the closing of ACEA was even bigger. Abivertinib as our "Franchise Molecule" and the foundation for the creation of a "Major Oncology Franchise"-- has tremendous potential to be a first and second line treatment option for numerous indications in NSCLC, prostate cancer, multiple sclerosis, systemic lupus, and hairy cell leukemia-- which the latter has already been granted an orphan drug designation from the FDA.

There were also 2 new trials posted today for MSC that show Sorrento is going all in on MSC and must be confident in their ability to manufacture and scale-- which Ji is still holding that particular card very close.

MSC for non-COVID ARDS is huge as we've discussed multiple times but now we have confirmation that they are indeed moving forward with this. The other P2 MSC trial posted was for COVID long haul syndrome-- specifically those that continue to have breathing issues post recovery. This particular subset of COVID long haulers are dealing with the remaining scar tissue left in their lungs once the virus has been eliminated from their body. If these trials are successful this will show that MSC has the ability to reverse and repair the scarred lung tissue. MSC as regenerative medicine will unlock the gates to a plethora of new indications and the acceleration of what I believe is an inevitable paradigm shift to cellular medicine-- from both a regulatory and industry perspective. You can bet Dr. Hariri of Celularity is paying very close attention to these MSC trials.

The strategy is unreal and their ability to potentially corner the COVID long haul market with both SP-104 (ARD-301) and now MSC is huge. Add to that MSC as a life-saving rescue treatment/cure for all things ARDS. The ability to take both these candidates to a greater reach for huge unmet needs outside of COVID for both non-COVID ARDS and chronic pain/fibromyalgia coupled with the ACEA Oncology Franchise will be the foundation for a juggernaut BP.

Toss in STIX, TRACK, DROPS, ADNIC/ADNAB, SmartPharm, Scilex, CAR/DAR-T, several P3 completed biosimilar/biobetters, and the G-Mab library to that foundation. Oh, did I mention RTX??? The future is bright folks. Long and strong!

Rows 12 and 13:

https://clinicaltrials.gov/ct2/results? ... ity=&dist=
alwaysright liked last!
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

alwaysright
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 458

Bericht door alwaysright »

Ziet er allemaal prima uit,gewoon verder "beleggen" gewoon de rust bewaren...
Het enige wat me al een paar keer is opgevallen,is dat het aantal aandelen gestaag blijft stijgen :roll: :shock:
De stijging van de afgelopen dagen zal wel te maken hebben met de deal die ze net met ACEA Therapeutics hebben afgesloten,want ik dacht dat hier ook een aantal aandelen mee gemoeid was.
Maar ik blijf dat toch in de gaten houden....

ancaoli
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1236

Bericht door ancaoli »

alwaysright schreef:
03 jun 2021 17:28
Ziet er allemaal prima uit,gewoon verder "beleggen" gewoon de rust bewaren...
Het enige wat me al een paar keer is opgevallen,is dat het aantal aandelen gestaag blijft stijgen :roll: :shock:
De stijging van de afgelopen dagen zal wel te maken hebben met de deal die ze net met ACEA Therapeutics hebben afgesloten,want ik dacht dat hier ook een aantal aandelen mee gemoeid was.
Maar ik blijf dat toch in de gaten houden....
Correct, je eigen deeltje van Sorrento wordt steeds kleiner maar Sorrento zelf wordt wel steeds groter 😉
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 378

Bericht door maartenverhoeve »

Op het amc forum las ik op Yahoo al 2x vandaag dat sorrento de volgende wordt. Na gameshop en amc nu de deze. Als dat waar moest zijn, gaan we hier nog iets beleven.
believer liked last!
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail estate, RDS, kbca, roularta, Tessenderlo.,oci, Forfarmers, American airlines en veel arrowhead pharma....

alwaysright
Forum veteraan
Forum veteraan

maartenverhoeve schreef:
03 jun 2021 20:16
Op het amc forum las ik op Yahoo al 2x vandaag dat sorrento de volgende wordt. Na gameshop en amc nu de deze. Als dat waar moest zijn, gaan we hier nog iets beleven.

Je ziet dat er op de Amerikaanse markt NIETS onmogelijk is.....dus waarom ook niet!

alwaysright
Forum veteraan
Forum veteraan

Heb ik wat gemist??
Als ik het Yahoo forum bekijk dan krijg ik de indruk dat die Covi-Stix in Mexico al op de markt is.
Wie heeft duidelijkheid?

believer
Forum elite
Forum elite

Bericht door believer »

alwaysright schreef:
04 jun 2021 11:46
Heb ik wat gemist??
Als ik het Yahoo forum bekijk dan krijg ik de indruk dat die Covi-Stix in Mexico al op de markt is.
Wie heeft duidelijkheid?
Uit het persbericht:

Sorrento has initiated importation and commercial roll-out activities for Mexico and expects the product to be commercially available in-market within weeks.
alwaysright liked last!

Plaats reactie