Arrowhead Pharmaceuticals (ARWR)

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 7953
Contacteer:

Re: Arrowhead Pharmaceuticals (ARWR)

Bericht door piddybull »

credits@Bioboyscout :

Ik wilde wat aantekeningen doorgeven van mijn telefoongesprek met Vince vanmiddag. Het was een tijdje geleden dat we elkaar voor het laatst spraken, en ik wilde wat vragen met hem bespreken. Ik heb ons gesprek zo goed mogelijk uit mijn hoofd samengesteld.

Ten eerste vroeg ik Vince naar het HIF2-weefselbiopsieprobleem en waarom ze het moeilijk hadden om biopsieën van sommige patiënten te krijgen. Hij legde uit dat bij sommige patiënten de kankergebieden alleen uitgezaaide laesies waren en dat die gebieden moeilijk te biopsie zijn.

Vervolgens vroeg ik hem naar de JNJ-3989-presentatie op EASL en zijn interpretatie van de taal "er werd geen correlaat geïdentificeerd ..." Vince was erg enthousiast over de presentatie en legde uit dat dit betekent dat de respons niet variabel was op basis van het starten niveaus van s-antigenen, en dat er uniforme activiteit was in alle populaties. Dit bevestigt in feite wat Coldlander, VR, Marc, Pitstainer en anderen hebben gezegd. Vince deed zijn uiterste best om te stellen dat JNJ het medicijn zo snel mogelijk vooruit helpt, in alle verschillende populaties, met talloze proeven, en dat ze er extreem enthousiast over zijn.

Een ander probleem dat ik met Vince behandelde, was zijn mening krijgen over hoe het TRiM-platform te waarderen, vooral als proof-of-concept wordt getoond bij de behandeling van de longen en tumoren. Aangezien ze franchises zouden kunnen uitbreiden in deze gebieden die volledig eigendom zijn, zou het vermogen om een ​​langdurige portefeuille van geneesmiddelen te creëren duidelijk een aanzienlijke waarde hebben die niet kan worden vastgelegd door typische waarderingsmodellen. Mijn doel was om te proberen onbevooroordeelde waarderingsmethoden te identificeren die men zou kunnen toepassen op een portefeuille als TRiM, aangezien het typische rNPV-model niet in staat zou zijn om de echte waardering goed weer te geven. Vince, die CFA is en goed thuis is in waarderingsmodellen, heeft uitvoerig met mij over deze kwestie gesproken om tot de conclusie te komen dat er geen fatsoenlijke manier is om een ​​onbevooroordeeld waarderingsmodel te ontwikkelen om het platform te waarderen. Hij wees er wel op dat analisten in deze situaties de neiging hebben om zelf een getal te bedenken en het platform gewoon te waarderen op de manier waarop zij denken dat het het beste is (een bevooroordeelde benadering). Het laatste koersdoel van $ 85 van Baird omvat bijvoorbeeld een waardering van $ 1,5 miljard voor het TRiM-platform bovenop de waardering van de portefeuille. Voor degenen die mijn waardering op Arrowhead volgen, u weet dat ik het platform niet waardeer, maar alleen de pijplijn als deze zich op zijn minst in fase 1 bevindt (daarom denk ik dat mijn waardering erg conservatief is).

We bespraken kort de strategie van Arrowhead voor APOC3 en de FCS-indicatie (ph 3), omdat dat het zeer sterke potentieel heeft om het eerste goedgekeurde volledige geneesmiddel van Arrowhead te zijn. Ik geloof dat hij zei dat de IND was ingediend, en aangezien dit een ultra-weesindicatie is, kan het een uitdaging zijn om voldoende deelnemers aan te melden (ik geloof dat het Ionis 2 jaar kostte om 200 patiënten te krijgen). Vince verklaarde dat ze van plan zijn 80 centra over de hele wereld te hebben waarvan wordt aangenomen dat ze gemiddeld ongeveer 0,4 patiënten per maand zullen hebben. Dus als mijn berekening klopt, zou het iets meer dan 6 maanden duren om 200 FCS-patiënten aan te melden, en de studie is ontworpen om 1 jaar te duren (dus houd je vingers gekruist voor 2023). Hoewel deze indicatie niet erg winstgevend zou zijn, maakt het wel de weg vrij voor de grotere indicaties die zouden volgen en hopelijk in de jaren na FCS worden goedgekeurd. Hierdoor kan Arrowhead de expertise ontwikkelen die ze nodig hebben om hun eigen medicijnen uit te rollen wanneer de patiëntenpopulatie sterk toeneemt.

Vervolgens hebben we partnerschapsovereenkomsten besproken, en in het bijzonder de AAT/Takeda-deal. Vince is ervan overtuigd dat ze echt de "juiste" partner voor dit medicijn hebben. Hij verklaarde dat Takeda ongelooflijk professioneel is geweest en dat ze alle dingen die ze wilden doen doorzetten (vooral als het gaat om het naar voren brengen van het medicijn in de kliniek) toen ze de deal tekenden. Vince gaf aan dat hij regelmatig met mensen van Takeda spreekt en dat hij erg onder de indruk is van hoe het nu gaat.

Het volgende onderwerp dat we bespraken was de bedrijfscultuur. Ik legde Vince uit dat een van de belangrijkste redenen waarom ik het bedrijf zo leuk vind, hun positieve bedrijfscultuur is. Vince was er snel bij om op te merken dat de bedrijfscultuur uiterst belangrijk voor hen is, en dat het is hoe ze werknemers ertoe kunnen brengen risico's te nemen, nieuwe methoden uit te proberen en sneller en slimmer te innoveren. Hij vertelde me toen een verhaal over hoe hij onlangs een van zijn medewerkers tegenkwam, en ze las een boek met de titel "Good to Great" en hoe het handhaven van een sterke teamcultuur belangrijk is voor succes. Ik dacht dat je dat kleine stukje wel zou waarderen, want het is fantastisch dat de werknemers weten van wat voor soort bedrijf ze deel uitmaken, dat ze actief samenwerken en het leiderschap van het management volgen. De medewerkers snappen het dus duidelijk en ze nemen een actieve rol in het in stand houden en verder ontwikkelen van de teamcultuur.

We hebben het eindelijk gehad over de reactie van de markt op nieuws. Vince (zoals Chris onlangs herhaalde) dacht dat de markt het AAT-nieuws/de gegevens die ze presenteerden niet volledig begreep of op prijs stelde. Wel gaf hij aan dat er bij EASL meer gegevens zouden worden gepresenteerd en dat zou kunnen helpen. Ik heb het hypothetische naar voren gebracht van wat ik dacht dat er met de aandelenkoers zou moeten gebeuren als proof of concept (PoC) werd getoond voor ARO-ENaC; hoewel het alleen mijn mening is, vertelde ik Vince dat als PoC werd getoond, ik niet weet hoe dit aandeel niet op één dag ten minste $ 20 zou moeten bewegen. Zonder ook maar iets te missen, antwoordde Vince dat hij ook speculaties van $15-$20 van andere institutionele beleggers had gehoord, maar desondanks weet hij duidelijk niet wat de echte reactie zal zijn.

Dat is het eigenlijk wel. Dit was duidelijk een heel andere kijk dan wat je zult zien bij UBS, Jefferies of Goldman Sachs. Ik hoop dat je genoten hebt van het schrijven.
medaar liked last!
Arrowhead (ARWR) diversification is only important if you don't do your own work.

NewB76
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 369

Bericht door NewB76 »

@ Piddybull , Dank U wel voor uw gesprek , verder kleine bijkomende toelichting betreffende biopsies
Alhoewel een biopsie een grotere zekerheid geeft van een diagnose , en alzo de hoeksteen van de toekomstige behandeling wordt, is het niet altijd mogelijk dit te bekomen . Dit maakt het recruteren van voldoende pt in een studie moeilijk. En inderdaad uitgezaaide letsels zijn soms moeilijk te bereiken , of zijn soms niet volledig representatief voor het initiele letsel omdat ze intussentijd gevarieerd zijn .
maartenverhoeve liked last!

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 378

Bericht door maartenverhoeve »

Ondertussen zitten we boven de 81 usd. Wat gaat dit geven bij een goed PB een dezer dagen. Volume met knal de hoogte in en de koers ook, gelijk een raket.
Wil je het weten? Kijk maar eens wat er vandaag met BIIB gebeurt...

GLTA
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail estate, RDS, kbca, roularta, Tessenderlo.,oci, Forfarmers, American airlines en veel arrowhead pharma....

NewB76
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 369

Bericht door NewB76 »

Ik begrijp de koersreactie bij BIIB helemaal niet . Hun medicament Aducanumab is goedgekeurd , alhoewel 1/de werkzaamheid niet vast staat en 2/door BIIB in de toekomst moet bewezen worden ! En dan zo een koersreactie vandaag, echt benieuwd wat er morgen zal gebeuren ?

Richs
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 43

Bericht door Richs »

Vanaf vandaag zien we een stijgend positief beeld. Een stijgend 50 daags gemiddelde en een koers die hoger gaat dan de vorige toppen.
U kunt zich hier registreren waarna u de bijlage kunt bekijken.
VWarena liked last!

piddybull
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door piddybull »

5 winstdagen op een rij neergezet!
Zeggen dat ik getriggerd werd door de reeks van 15 vorig jaar die maartenverhoeve met de regelmaat op de chat kwam verdedigen.
Het blijft spannend maar met het volste vertrouwen dat dit zeer goed kan uitdraaien.
Arrowhead (ARWR) diversification is only important if you don't do your own work.

piddybull
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door piddybull »

Laten we er vanuit gaan dat dit de ( halve ) waarheid is,geplaatst door mensen die Arrowhead bestudeerd hebben.
Geen technische analyse maar een kennis analyse ;)
Schermafbeelding 2021-06-10 om 13.25.36.png
Gekko liked last!

piddybull
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door piddybull »

Licht aangepast.
Schermafbeelding 2021-06-10 om 13.38.16.png
Schermafbeelding 2021-06-10 om 13.41.31.png
Gekko liked last!

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

2 toepassingen die positief geëvolueerd zijn.
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail estate, RDS, kbca, roularta, Tessenderlo.,oci, Forfarmers, American airlines en veel arrowhead pharma....

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

2 toepassingen die positief geëvolueerd zijn.

Plaats reactie