Bed bath and beyond BBBY

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500
mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 37

Bed bath and beyond BBBY

Berichtdoor mulder » 01 Aug 2019 21:20

Deze volg ik al een tijdje maar hij zit nog steeds in de hoek waar de klappen vallen.Shortintrest heel behoorlijk.Hebben wel een pak geld in kas(denk rond 1B) dus als deze nog beetje meer slaag krijgt denk ik dat de kans er dik inzit dat ze hun cash gebruiken om gewoon van de beurs te gaan.En dat zou nogal een knal geven met alle shortposities die open staan.Anderzijds zijnde grote winkels niet meer echt in trek al vraag ik af of die ooit volledig verdwijnen.JMHO laatste koers $9.10

powered by Surfing Waves

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling

Re: Bed bath and beyond BBBY

Berichtdoor mulder » 01 Aug 2019 22:02

128M aandelen en koers nu $9 is marketcap of 1150M en hebben dikke 900M aan cash and investments.Dus veel scheelt het niet meer.Want dergelijke druk op de beurskoers is het eigenlijk beter van de beurs af te gaan lijkt me.JMHO

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling

Re: Bed bath and beyond BBBY

Berichtdoor mulder » 09 Aug 2019 20:00

Eerste keer paar calls $10 voor 2021 gekocht vandaag bij een koers van aandeel $8.47.Ofwel gaat deze failliet of anders moeten we plots draaien en moeten de shorts om ter rapst coveren.Aan koersen 5 x hoger zou ik ook wel shorten maar om nu nog te shorten moet ge wel overtuigd zijn dat ze ten onder gaan.Short% nu niet gekeken maar is wel serieus hoog.

Tijdelijke promo tot 31 augustus:

Reageren en meer functies krijgen?

Discussieer met duizenden beleggers, minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete onderwerpen.

Registreer binnen enkele tellen