The Kraft Heinz Company

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

Alverman
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 125
Contacteer:

Re: The Kraft Heinz Company

Bericht door Alverman »

KHC ruim 13% erbij vandaag, mooie prestatie!

Kraft Heinz +5% after EBITDA beat
Oct. 31, 2019 8:13 AM ET|About: The Kraft Heinz Company (KHC)|By: Clark Schultz, SA News Editor
Kraft Heinz (NASDAQ:KHC) reports Q3 adjusted EBITDA of $1.47B to top the consensus mark of $1.39B.

The company's organic sales were down 1.1% vs. -1.6% consensus. Organic sales fell off 1.6% in the U.S. and 0.5% in Canada, while Europe and the rest of the world part of the business saw slight growth.

Pricing was up 1% during the quarter, reflecting higher pricing in the U.S., Rest of World and EMEA segments that more than offset lower pricing in Canada. Volume/mix was 2.1 percentage points below the prior year period as global growth in condiments and sauces was more than offset by lower shipments in the U.S.

"While our third-quarter results remain below our potential, we showed sequential improvement versus the first half, and I believe we are beginning to operate the business better," notes Kraft CEO Miguel Patricio.

Shares of Kraft are up 4.98% premarket to $29.92.

Previously: Kraft Heinz EPS beats by $0.15, misses on revenue (Oct. 31)

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 636
Contacteer:

Bericht door sjos »

ANALYSE-FLASH: Goldman senkt Kraft Heinz auf 'Sell' - Ziel 29 Dollar
NEW YORK (dpa-AFX Broker) - Die US-Investmentbank Goldman Sachs hat Kraft Heinz (Kraft Foods Group) von "Neutral" auf "Sell" abgestuft und das Kursziel auf 29 US-Dollar belassen. Die Abstufung folge auf die jüngste Stärke der Aktie hin, schrieb Analyst Jason English in einer am Donnerstag vorliegenden Studie. Der Ausblick des Ketchup-Herstellers deute auf anhaltend sinkende Gewinne hin./mf/zb
bron: https://www.finanzen.net/nachricht/akti ... ar-8223721
Gisteren 14/11 dan ook: 30,96USD -2,34USD -7,03%

Ook nog: Der amerikanische Lebensmittelkonzern Kraft Heinz Company (ISIN: US5007541064, NASDAQ: KHC) schüttet am 13. Dezember 2019 eine vierteljährliche Dividende von 40 US-Cents an seine Aktionäre aus. Record day ist der 15. November 2019. Auf das Jahr hochgerechnet zahlt Kraft Heinz 1,60 US-Dollar aus. Im Februar 2019 senkte das Unternehmen die Dividende von 62,5 US-Cents je Aktie auf den aktuellen Betrag.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

sjos
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door sjos »

Kraft Heinz is weer dalend de laatste dagen (31 USD). Kellogg daarentegen is stijgend sinds het begin van deze maand. Gaat het terug naar de 70 USD daar ?
Gisteren Kellogg $ 65,43 +0,77 (+1,19%)
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Jimmy1570
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 91
Contacteer:

Bericht door Jimmy1570 »

https://web.tmxmoney.com/quote.php?qm_symbol=KHC:US

Big money komt terug binnen langs de achterdeur. Mogelijks eind deze maand terug 40 US$ :up: :up: :up:

Jimmy1570
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door Jimmy1570 »

Volgens mij is nonkel Buffet weer zijnen hamburger aan het volspuiten!! :lol: :lol:

Jimmy1570
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door Jimmy1570 »

Zuiver technisch bekeken is 44 US$ de volgende weerstand.

sjos
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door sjos »

Op weekbasis bekeken mogen we misschien al van een trendomkeer gewagen ??

Bij Kellogg is er sinds een maand een duidelijke trendomkeer.

sjos
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door sjos »

Concurrent voedingsbedrijf CONAGRA (m.o. merk bertolli) kwam gisteren mooi weer in the picture: +4,610 d.i. +15,87%
aan 33,660 USDollar (Dag Hoog van 34,729)

Alverman
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 125
Contacteer:

Bericht door Alverman »

Vermoedelijk nog wat lichte koersdruk tot einde 2019 omwille van US beleggers die hun fiscaal voordeel pakken op het geleden verlies (tax loss coverage).

Ik lees veel over een mogelijke dividendverlaging die KHC kan doorvoeren, maar dit zou ook wel eens een koerstrigger kunnen worden in 2020 enkele weken na de aankondiging (cfr. AB Inbev). Opsplitsing van Kraft en Heinz is ook een mogelijkheid om de schulden omlaag te brengen. We gaan het zien, ik houd mijn positie KHC alvast aan, ik heb tijd en geduld :up: .

sjos
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door sjos »

Alverman schreef:
22 dec 2019 14:25
Vermoedelijk nog wat lichte koersdruk tot einde 2019 omwille van US beleggers die hun fiscaal voordeel pakken op het geleden verlies (tax loss coverage).

Ik lees veel over een mogelijke dividendverlaging die KHC kan doorvoeren, maar dit zou ook wel eens een koerstrigger kunnen worden in 2020 enkele weken na de aankondiging (cfr. AB Inbev). Opsplitsing van Kraft en Heinz is ook een mogelijkheid om de schulden omlaag te brengen. We gaan het zien, ik houd mijn positie KHC alvast aan, ik heb tijd en geduld :up: .
Tijd en geduld inderdaad. Dat KHC zich uitstekend leent om een tax loss te kunnen inbrengen bij verkoop is duidelijk.
Hopen maar dat die verkopers na de jaarwisseling terug aankopen.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie