Goedkoop beleggen in aandelen of fondsen (BE) / fondsen (NL)

Goedkoop beleggen in
aandelen
 of fondsen (BE) / fondsen (NL)

Nvidia

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500
mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 107
Contacteer:

Re: Nvidia

Bericht door mulder » 16 nov 2019 17:58

Bij pumpaandeel zoals dit weet je dat,als der geen stijging komt bij goede cijfers(zowel niet AH donderdag als vrijdag voorbeurs) dan is het bijna zeker dat er een dip(je) komt.Dan ook nog de flauwe vooruitzichten dus der mag nu geen correctie van de beurs komen of het zal rap $180 staan.Niet dat de beurs daarom veel omlaag zal gaan.Telkens als der een kleine correctie begint verschijnt Trump op Twitter om te zeggen dat een deal met de Chinezen zeer dichtbij is.En als hij geen tijd heeft komt Larry Kudlow voor de 50 ste keer zeggen dat een deal close is en dat het een zeer goede deal zal zijn enz.Gemiddelde van de short nu nog iets hoger maar zou toch liever positie sluiten eindje onder de $200.En lukt dat niet dan vergroten we de short aan $230.

Haiko17
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 296

Bericht door Haiko17 » 18 nov 2019 21:37

Wij hebben duidelijk een andere bril op: de groei is terug en intussen is de koers ook duidelijk aan het uitbreken. Met die short zou je ooit wel gelijk kunnen krijgen, maar de beurs kan lang weigeren de door jou verwachte neerwaartse kant uit te gaan, zeker nu een recessie minder waarschijnlijk begint te lijken.
Het zou me niet echt verbazen mochten we na de huidige rally weer een correctie krijgen, maar er is geen kat die weet hoe diep die zal snijden.
Ik heb me vorig jaar ook zo verbrand aan een short op de Nasdaq: 1 keer maar nooit weer.
Port: Galapagos, WDP, EVS, Ageas, Barrick Gold, RDSB, Euronav, CFE, AVH, RTL, Texaf, VGP, Resilux, AB Inbev, Econocom, Sioen, ArgenX, Melexis, Nvidia, Jensen

Mannie
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 384
Contacteer:

Bericht door Mannie » 18 nov 2019 23:34

Trump of geen Trump, in games streamen zit toekomst.
Microsoft xbox, Google Stadia of Nvidia' GeForce.
In die hoek kan je de opvering zoeken, denk ik.
En 'geruchten' dat Nvidia's nieuwe TV Shield een premium-ervaring zou betekenen om Google Stadia spellen te streamen.

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 19 nov 2019 08:20

Haiko17 schreef:
18 nov 2019 21:37
Wij hebben duidelijk een andere bril op: de groei is terug en intussen is de koers ook duidelijk aan het uitbreken. Met die short zou je ooit wel gelijk kunnen krijgen, maar de beurs kan lang weigeren de door jou verwachte neerwaartse kant uit te gaan, zeker nu een recessie minder waarschijnlijk begint te lijken.
Het zou me niet echt verbazen mochten we na de huidige rally weer een correctie krijgen, maar er is geen kat die weet hoe diep die zal snijden.
Ik heb me vorig jaar ook zo verbrand aan een short op de Nasdaq: 1 keer maar nooit weer.
Maak mij niet zo veel zorgen:omzet 12 billion en beurscap? En dan de omzet vergeleken met de winst ?Dergelijke winstmarges kan je enkel houden als je een bijna monopolie hebt.En gisteren kon je der weeral niet naast kijken:Guru Cramer heeft het gezegd dus we hebben goud in handen.Waarom die gast nog steeds vrij rond loopt is mij een raadsel.

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 19 nov 2019 16:55

mulder schreef:
19 nov 2019 08:20
Haiko17 schreef:
18 nov 2019 21:37
t
Maak mij niet zo veel zorgen:omzet 12 billion en beurscap? En dan de omzet vergeleken met de winst ?Dergelijke winstmarges kan je enkel houden als je een bijna monopolie hebt.En gisteren kon je der weeral niet naast kijken:Guru Cramer heeft het gezegd dus we hebben goud in handen.Waarom die gast nog steeds vrij rond loopt is mij een raadsel.
Jimmeken Cramer zijn dollars zijn weeral binnen:shorten gisteren in de pump en vandaag coveren pak lager.

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 03 dec 2019 15:39

Positie gesloten met kleine winst aan $201;had niet gedacht dat er nog een spurtje richting $220 ging komen maar nu 2 dagen omlaag en dan kunnen we stilaan Trump verwachten om wat te pumpen.Dus ik ga terug short als ze weer wat hoger staan .

Mannie
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 384
Contacteer:

Bericht door Mannie » 14 feb 2020 15:40

Q4 - Winst is boven verwachtingen met 1,89 dollar per aandeel tegenover een voorspelde 1,67 dollar.
De nettowinst steeg op jaarbasis met 68 procent tot 950 miljoen dollar.

Datacentersbusiness doet het uitstekend. (968 miljoen dollar in Q4 = + 43 procent)
-Nvidia levert daarvoor de betere processoren.

Outlook ligt boven verwachting, al wordt deze met 100 miljoen dollar verlaagd omwille vd impact vh coronavirus.

Gaming viel ietwat tegen - vooruitzichten in AI/Machine Learning zien er daarentegen goed uit;

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 14 feb 2020 16:09

Mannie schreef:
14 feb 2020 15:40
Q4 - Winst is boven verwachtingen met 1,89 dollar per aandeel tegenover een voorspelde 1,67 dollar.

Datacentersbusiness doet het uitstekend. (968 miljoen dollar in Q4 = + 43 procent)

Outlook ligt boven verwachting, al wordt deze met 100 miljoen dollar verlaagd omwille vd impact vh coronavirus.

Gaming viel ietwat tegen - vooruitzichten in AI/Machine Learning zien er daarentegen goed uit;
Allemaal niet slecht maar die koers gaat nog rapper vooruit dan de omzet.

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 14 feb 2020 17:12

mulder schreef:
14 feb 2020 16:09
Mannie schreef:

Koers +100% op 1 jaar dus meer dan een stevig voorschot op hogere winst/omzet.

Jommeke
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1
Contacteer:

Bericht door Jommeke » 15 feb 2020 10:21

mulder schreef:
14 feb 2020 17:12
mulder schreef:
14 feb 2020 16:09
Mannie schreef:

Koers +100% op 1 jaar dus meer dan een stevig voorschot op hogere winst/omzet.
Inderdaad.
Was er uit gestapt rond de 215$.
Dacht dat het toch wel weer ging zakken naar de 180$-regionen...
Niet dus.

Lijkt mij nu ook totaal niet realistisch aan deze prijs....

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie