Nvidia
Re: Nvidia
Op de Tijd las ik er dit weekend een artikel over en daarin vertelden ze inderdaad dat Tesla vorig jaar hetzelfde gedaan had en dat er toen geen roerende voorheffing is afgehouden. Hout vasthouden dus.
Port: WDP, EVS, Ageas, Barrick Gold, Shell, DEME, AVH, RTL, Texaf, VGP, AB Inbev, Melexis, Nvidia, Jensen, Prosus, Sofina, KBC, Lotus, CNDX.AS (Nasdaq-tracker), CRISPR, Umicore, Ginkgo Bioworks
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Haiko17 liked last!Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
[Dit account modereert niet meer]
[Dit account modereert niet meer]
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 133
Bij welke broker is dat dan wel? Ik heb het laten checken bij Binck en daar hebben ze bevestigd dat voor dit soort "dividend" geen RV wordt toegepast!Bolleke schreef: ↑25 mei 2021 20:13Opgepast voor de Belgische aandeelhouders verkoop ervoor anders 30% roerende voorheffing aan jullie been!Haiko17 schreef: ↑21 mei 2021 18:05Nvidia gaat in juni een stock split doen van 4:1: als het voorstel door de aandeelhouders wordt aanvaard zal de splitsing op 21 juni doorgaan.
Volgende woensdagavond publiceren ze hun kwartaalcijfers, die dan wellicht ook weer een kanonstart van het jaar zullen weerspiegelen: anders zouden ze wel geen stock split voorstellen.
https://www.investors.com/news/technolo ... src=A00220
Ik denk dat die idiote pestbelasting die werd geheven op een stuk van het bedrijf dat wordt afgesplitst intussen ook officieel is afgeschaft, was dat niet? Heb daar denk ik ergens iets over gelezen, maar ben niet 100% zeker of die wijziging al in 't Staatsblad is verschenen.
Bij een aandelensplit inderdaad normaal gezien nooit, maar door het feit dat ze dit als een soort dividend declareren brak bij mij ook even het koud zweet uit.
Bij een aandelensplit inderdaad normaal gezien nooit, maar door het feit dat ze dit als een soort dividend declareren brak bij mij ook even het koud zweet uit.
Port: WDP, EVS, Ageas, Barrick Gold, Shell, DEME, AVH, RTL, Texaf, VGP, AB Inbev, Melexis, Nvidia, Jensen, Prosus, Sofina, KBC, Lotus, CNDX.AS (Nasdaq-tracker), CRISPR, Umicore, Ginkgo Bioworks
-
- Forum actieveling
Bij Tesla hebben ze op identiek dezelfde manier een split gedaan en werd het ook niet afgehouden dus waarom hier wel?Haiko17 schreef: ↑04 jun 2021 09:39Ik denk dat die idiote pestbelasting die werd geheven op een stuk van het bedrijf dat wordt afgesplitst intussen ook officieel is afgeschaft, was dat niet? Heb daar denk ik ergens iets over gelezen, maar ben niet 100% zeker of die wijziging al in 't Staatsblad is verschenen.
Ik zou het zonde vinden om te moeten verkopen en terug kopen ...
Bij Bolero, en ook nu heb ik een antwoord gehad dat er geen isXtremeSpooky schreef: ↑02 jun 2021 09:17Bij welke broker is dat dan wel? Ik heb het laten checken bij Binck en daar hebben ze bevestigd dat voor dit soort "dividend" geen RV wordt toegepast!Bolleke schreef: ↑25 mei 2021 20:13Opgepast voor de Belgische aandeelhouders verkoop ervoor anders 30% roerende voorheffing aan jullie been!Haiko17 schreef: ↑21 mei 2021 18:05Nvidia gaat in juni een stock split doen van 4:1: als het voorstel door de aandeelhouders wordt aanvaard zal de splitsing op 21 juni doorgaan.
Volgende woensdagavond publiceren ze hun kwartaalcijfers, die dan wellicht ook weer een kanonstart van het jaar zullen weerspiegelen: anders zouden ze wel geen stock split voorstellen.
https://www.investors.com/news/technolo ... src=A00220
ABI-ACKB-ADYEN-AGS-AD-ALFEN-BABA-GOOG-AMZN-AAPL-ARGX-ASML-BIDU-BFIT-BPOST-CCEP-CPINV-CMCOM-CRM-DDOG-DAR-DXCM-DIE-DSM-ECONB-ELI-EURNB-FB-FAGRO-FLOW-GBLB-IVA-JD-TKWY-LIN-LOTB-LVMH-MTCH-MCD-MELE-MSFT-MITRA-NVDA-NIU-ONTEX-OBEL-PYPL-PLUG-PRX-QCOM-RES-SGO-SHOP-SOF-TCEHY-TSLA-TESB-TUB-VGP-FP
Had terug een mail gestuurd naar Bolero met nogmaals de vraag of er RV van 30% zal moeten betaald worden, en kreeg weer het antwoord dat zij hierop niet kunnen antwoorden omdat tot op het laatste moment van splitsing de fiscale behandeling kan wijzigen.
Werkt KBC-Bolero mee met de staat om extra inkomsten?
Hebben Bick en Key trade bank dit via mail bevestigd dat er geen RV zal moeten betaald worden?
Werkt KBC-Bolero mee met de staat om extra inkomsten?
Hebben Bick en Key trade bank dit via mail bevestigd dat er geen RV zal moeten betaald worden?
ABI-ACKB-ADYEN-AGS-AD-ALFEN-BABA-GOOG-AMZN-AAPL-ARGX-ASML-BIDU-BFIT-BPOST-CCEP-CPINV-CMCOM-CRM-DDOG-DAR-DXCM-DIE-DSM-ECONB-ELI-EURNB-FB-FAGRO-FLOW-GBLB-IVA-JD-TKWY-LIN-LOTB-LVMH-MTCH-MCD-MELE-MSFT-MITRA-NVDA-NIU-ONTEX-OBEL-PYPL-PLUG-PRX-QCOM-RES-SGO-SHOP-SOF-TCEHY-TSLA-TESB-TUB-VGP-FP
Ik maak liever geen slapende honden wakker, ik vraag dat niet. Ik pols gewoon eens op dit forum
En mochten ze het doen, dan zal deze hond wel eens heftig bijten naar Binck, maar bon, aangezien het bij Tesla goed is gegaan ga ik ervan uit dat het ook hier wel in orde komt.
En mochten ze het doen, dan zal deze hond wel eens heftig bijten naar Binck, maar bon, aangezien het bij Tesla goed is gegaan ga ik ervan uit dat het ook hier wel in orde komt.
-
- Forum actieveling
Ik heb een mail van Binck dat er geen RV niet van toepassing is voor dit soort splits. Ook een recent artikel in de tijd suggereert dat Nvidia exact hetzelfde doet als Tesla heeft gedaan met stock split en ook daar werd niets afgehouden.Haiko17 schreef: ↑08 jun 2021 11:56Ik maak liever geen slapende honden wakker, ik vraag dat niet. Ik pols gewoon eens op dit forum
Ben wel eens benieuwd wat met de koers gaat gebeuren tussen 21 juni en 21 juli -> 21 juni gaat de koers direct gedeeld door 4, maar je hebt die extra 3 aandelen pas 1 maand later, dus verkopen kan ook slechts voor 1/4e van je totaal bezit?
(ABM FN-Dow Jones) Nvidia heeft DeepMap gekocht om zo zijn kaarten voor autonoom rijden te verbeteren. Dit meldde Nvidia zonder financiële details te verstrekken.
Kaarten voor autonoom rijden moeten veel gedetailleerder zijn dan kaarten die mensen gebruiken om zelf te navigeren. Het komt volgens Nvidia neer op nauwkeurigheid tot op de centimeter. En daarin voorzien de high definition kaarten van DeepMap.
DeepMap is slechts vijf jaar geleden opgericht door James Wu en Mark Wheeler die eerder bij Google, Apple en Baidu werkten.
Uitgaande van groen licht door de toezichthouders wordt de transactie in het derde kwartaal van dit jaar afgerond.