Nvidia

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500

Haiko17
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 267

Re: Nvidia

Bericht door Haiko17 » 23 mei 2019 18:34

Omdat ik het helemaal geen "pumpaandeel" vind, en het na de huidige groeivertraging opnieuw fors zal gaan groeien, dankzij hun chips en gpu's die in verschillende groeisectoren worden gebruikt.

Omdat ze financieel kerngezond zijn, wat bij veel "normaler" geprijsde aandelen in de US niet bepaald het geval is.

Omdat ik sterk geloof in het management en in hun R&D, die snel en behendig inspelen op nieuwe opportuniteiten.

Ja, vandaag of morgen was allicht een betere koopdatum geweest, maar zo'n dingen heb je niet in de hand.
Goedkoop zou ik ze idd niet noemen, maar ik ben benieuwd hoe daar binnen 2 jaar over wordt gedacht, aan deze koers.
Port: Galapagos, WDP, EVS, Ageas, Barrick Gold, RDSB, Euronav, CFE, AVH, RTL, Texaf, VGP, Resilux, Celyad, AB Inbev, Econocom, Sioen, ArgenX, Melexis, Nvidia, Jensen

powered by Surfing Waves

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 71
Contacteer:

Bericht door mulder » 23 mei 2019 18:46

Moest ge kopen aan $10 (toen alle analisten een sell hadden)niet aan $250 of zelfs aan $150.Al eens gekeken naar marktcapitalisatie tov de omzet??Allez elk zijn mening natuurlijk.

Mannie
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 370
Contacteer:

Bericht door Mannie » 24 mei 2019 10:23

Something super is coming…
https://www.youtube.com/watch?v=LiLVZje9_nE

ze bljven vaag...

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 29 mei 2019 17:23

Ondertussen hier al $12 omlaag en de beurs is nog niet eens gecrashed.En een crash kan er zeker nog komen als de Amerikanen niet snel wat braver worden tegen de Chinezen en Europa.Elke spike omhoog moet voorlopig gebruikt worden om te shorten of gewoon uit te stappen.

Haiko17
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door Haiko17 » 29 mei 2019 18:32

Of om bij te kopen voor de lange termijn. Mijn horizon ligt op een jaar of 30, ik heb de tijd, althans dat hoop ik toch.
Port: Galapagos, WDP, EVS, Ageas, Barrick Gold, RDSB, Euronav, CFE, AVH, RTL, Texaf, VGP, Resilux, Celyad, AB Inbev, Econocom, Sioen, ArgenX, Melexis, Nvidia, Jensen

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 29 mei 2019 18:49

is ook mogelijk al moet ge mss in achterhoofd houden dat de hegemonie van Amerika op de laatste benen loopt.En ze kunnen die Chinezen niet meer tegenhouden.Dus zou wel eens kunnen dat er binnen 20 jaar heel wat meer Chinese bedrijven hoofdrol spelen.Als betalend lid van Briefing Trader weet ik dat zij er niet aankomen alvorens het terugvalt naar $90.En daar zal ik er ook eens aan denken.Maar elk zijn gedacht en LT kan er veel gebeuren.In de Dotcom tijd,of er net na,toen ik net begon met de beurs kocht ik mij eens 1000 aandelen AMZN aan $9 doordat ik wel voelde dat die gasten met iets goeds en nieuw bezig waren(toen nog vooral boeken verkoop)Paar dagen later stonden we $8 en ging dan als beginnend belegger wat meer dd doen en merk dat er 30 analisten hun mening gaven en allemaal strong sell of sell.Dus wat doe je dan als beginneling?rap buiten en verlies nemen.Is dan nog verder gezakt naar denk $6,8 en dan was het plots gedaan en waar staan ze nu??Op zo'n tijdsspanne is veel mogelijk.
Haiko17 liked last!

Haiko17
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door Haiko17 » 18 jun 2019 18:42

En ze hebben weer een deal getekend voor hun autonomous driving-platform. Ze hadden er al een met Daimler en Toyota, nu ook met Volvo trucks. Tesla daarentegen wil z'n eigen chips beginnen maken.

https://www.bizjournals.com/sanjose/new ... yptr=yahoo

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 01 jul 2019 14:04

Bitcoin hype and trade war die nog maar eens uitgesteld wordt en NVDA staat hier plots weer $172.Begint weer te kriebelen om short te gaan maar ga wachten tot net voor de cijfers denk ik.

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 25 okt 2019 16:18

mulder schreef:
01 jul 2019 14:04
Bitcoin hype and trade war die nog maar eens uitgesteld wordt en NVDA staat hier plots weer $172.Begint weer te kriebelen om short te gaan maar ga wachten tot net voor de cijfers denk ik.
Eerste positie short aan $202.80 maar nog niet te veel want die Amerikanen kennen niet direct grenzen en zouden het eerst naar $250 terug durven pumpen.

quince
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 97
Contacteer:

Bericht door quince » 25 okt 2019 17:39

Nvidia + 5G
NVIDIA 5G.jpg
U kunt zich hier registreren om de bijlage te zien.
Haiko17 liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie