Intel Corporation

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

josephi
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 160

Intel Corporation

Bericht door josephi »

dit was na apple de beste belegging. heb het onlangs verkocht toen er slechte cijfers kwamen van het banenrapport. ze staan nu wat hoger dan mijn verkoopprijs maar verwacht vandaag heel sterke cijfers. daar durf ik mijn handen in het vuur te steken. dit gaat ook een boest geven voor andere techaandelen. ibm komt trouwens vandaag ook met cijfers
ben benieuwd

Master Hofkens
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 10
Contacteer:

Re: intel

Bericht door Master Hofkens »

Intel is ook één van mijn betere aandelen, ook met dank aan de dollar. Mooi dividendrendement en een goedkope waardering. Meer hoeft dat niet te zijn. Hun marges zijn enorm, hun leiderschap is niet gecontesteerd en hun balans is zeer deftig. Dit zijn bedrijven die u geld waard zijn.
http://thecrazyinvestor.blogspot.com/

josephi
Forum elite
Forum elite

Bericht door josephi »

ze zijn wel lang blijven hangen tussen 27 en 28 euro. maar ik denk toch dat ze na sterke cijfers richting de 30 gaan. hopelijk niet vandaag. ik moet gedwongen zo weggaan. zal de opening van nasdaq niet meemaken. het leven van een getrouwd man :(

josephi
Forum elite
Forum elite

Bericht door josephi »

ze zijn aan het dalen, hopelijk heel diep. voor ze met hun cijfers komen.
een interessant aandeel die ik al een hele tijd aan het volgen ben is aan een opmars bezig(bioelectronics). ze hebben een paar dagen geleden in europa patent gekregen. volg dit bedrijf al jaren. het ziet er allemaal goed en wel uit op dit moment. maar hun verkopen zijn nog heel zwakjes. dus nog af te raden. ze zijn deze week wel 70% gestegen. maar dat kan zo terug naar beneden. ik laat wel weten wanneer ik erin stap en waarom

josephi
Forum elite
Forum elite

Bericht door josephi »

2x gepost

josephi
Forum elite
Forum elite

Bericht door josephi »

order gezet op 28.45. iets hoger dan ik verkocht heb

josephi
Forum elite
Forum elite

Re: Intel Corporation

Bericht door josephi »

intel klopt de verwachtingen met gemak. zoals ik al eerder zei over dit aandeel.
maar ik heb mijn order geannuleerd. het ziet er niet goed uit met de euro op dit moment.
Ik weet niet of veel mensen hier op de hoogte zijn van intel. blijkbaar niet :)
ik had dit aandeel al een hele tijd. enorme winst gemaakt dankzij de koers van het aandeel en eurodollar koers. had toevallig gekocht toen de euro op zijn hoogst was
intel kwam vorig jaar met het nieuws dat ze de videokaart hebben geintegreerd in hun processors. wat heel belangrijk is in deze tijd. als je kijkt wat tegenwoordig allemaal succes heeft op internet. dan zie je dat het kijken van video's op internet(youtube vooral), gemiste zenders, voetbal enz. Spelletjes spelen op pc is wel enorm gedaald.
maar door de videokaart te integreren in de processor word kijken naar video's veel gebruiksvriendelijker omdat het dan niet meer gaat happeren of lang moet wachten om beelden te bekijken. of dat de pc vast loopt. concurrent amd staat nog ver achter. en ik denk dat intel nog enorm gaat profiteren van deze technologie in de toekomst

Master Hofkens
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 10
Contacteer:

Bericht door Master Hofkens »

Weinig interesse blijkbaar in dit aandeel. Overdreven daling na hun laatste kwartaalcijfers vond ik. Mooi moment om in te stappen.
http://thecrazyinvestor.blogspot.com/

SEC
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 147

Bericht door SEC »

Master Hofkens schreef:Weinig interesse blijkbaar in dit aandeel. Overdreven daling na hun laatste kwartaalcijfers vond ik. Mooi moment om in te stappen.
ben ook ingestapt, met enige vertraging.
panly.blogspot.com

josephi
Forum elite
Forum elite

Bericht door josephi »

SEC schreef:
Master Hofkens schreef:Weinig interesse blijkbaar in dit aandeel. Overdreven daling na hun laatste kwartaalcijfers vond ik. Mooi moment om in te stappen.
ben ook ingestapt, met enige vertraging.
Mag ik vragen waarom je bent ingestapt? Ik heb het al een tijdje niet gevolgd door slabakkend pc-markt.

Plaats reactie