Cameco Corp
- maartenverhoeve
- Forum veteraan
- waarderingen: 477
Cameco Corp
Een deze dagen een nieuw artikel op Beursig over Cameco, de slapende uraniumreus en één van mijn favorieten voor de volgende jaren,
Maarten
Maarten
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail est. sorrento, vgp, wdp, kbca, roularta, Tess, prosus, agfa, vale, veel arrowhead pharma....
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: Cameco Corp
Het artikel "Cameco corp, een slapende uraniumreus!" is nu te lezen door de link aan te klikken.
josymar liked last! Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
[Dit account modereert niet meer]
[Dit account modereert niet meer]
- maartenverhoeve
- Forum veteraan
Zijn er Cameco-aandeelhouders op het forum? Ik heb er wel een goed oog in, het is enkel wachten op stijgende uraniumprijzen maar dat komt er ooit wel weer van.
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail est. sorrento, vgp, wdp, kbca, roularta, Tess, prosus, agfa, vale, veel arrowhead pharma....
Ik heb Cameco en een ETF op uranium sinds enkele jaren. Ook toentertijd werden die sterk aanbevolen (en nog altijd). De koersevolutie is evenwel "niet conform aan wat ik ervan had verwacht". Ik beschouw mijn belegging nu veeleer als een gok.
sjos liked last!
- maartenverhoeve
- Forum veteraan
- maartenverhoeve
- Forum veteraan
Voila, de stijging is een feit. Langer moeten wachten dan gedacht maar vandaag een joekel van een koersuitbraak!
16 % erbij onder hoog volume, wel kan ik voorlopig nergens nieuws terug vinden! Dit wordt de eindejaarsrally van 2017.
Proficiat aan de instappers en zittenblijvers!
Maarten
goudhaantje liked last! 16 % erbij onder hoog volume, wel kan ik voorlopig nergens nieuws terug vinden! Dit wordt de eindejaarsrally van 2017.
Maarten
Kazatomprom snijdt verder in productie http://www.kazatomprom.kz/en/news/kazat ... ction-cutsmaartenverhoeve schreef:Voila, de stijging is een feit. Langer moeten wachten dan gedacht maar vandaag een joekel van een koersuitbraak!
16 % erbij onder hoog volume, wel kan ik voorlopig nergens nieuws terug vinden! Dit wordt de eindejaarsrally van 2017.
Maarten
- maartenverhoeve
- Forum veteraan
Bedankt om het door te geven, vandaar dat er bij het nieuws van Cameco niets te vinden was,Zeus schreef:Kazatomprom snijdt verder in productie http://www.kazatomprom.kz/en/news/kazat ... ction-cutsmaartenverhoeve schreef:Voila, de stijging is een feit. Langer moeten wachten dan gedacht maar vandaag een joekel van een koersuitbraak!
Maarten
Maarten
- doittomeonemoretime
- Forum actieveling
- waarderingen: 86
morgen resultaten: https://www.cameco.com/media/news/camec ... nce-call-2
sjos liked last! wisselende port.: GBLB, COMB, QFG, AES, EUZ, ATEB, VIO, ABI, SOLB, AGS, FLUX, AEM, UMI, TITC, GIMB, BTG, PRX, EVS
Forse stijging de laatste dagen