Snapchat (SNAP)

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500
Plaats reactie
jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2756

Re: Snapchat (SNAP)

Berichtdoor jens_dev » 20 Mar 2017 10:23

Voor de geïnteresseerden, al zou ik het zelf nooit doen bij zo'n emotioneel aandeel, Binck biedt vanaf nu turbo's aan op SNAP:
https://turbos.binck.com/nl-nl/turbos/snap
Never waste a good crisis

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 1833

Berichtdoor Beheerder » 05 Apr 2017 19:12

Morgan Stanley made an error analyzing Snapchat, and it shines a light on some big flaws in Wall Street research

https://www.businessinsider.nl/morgan-s ... o3j0Jwj.99
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

Hunter
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 888

Berichtdoor Hunter » 11 Mei 2017 14:28

Snap voorbeurs ongeveer -22% nadat zij gisteren teleurstellende cijfers brachten, artikel op Reuters:

Snap shares plummet as investors mark down first earnings report

http://www.reuters.com/article/us-snap- ... SKBN1862SO

Karl
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 531

Berichtdoor Karl » 15 Jun 2017 21:24

Snap duikelt naar emissieprijs
0 uur geleden

Het zijn moeilijke tijden voor beleggers in het aandeel Snap. De koers van het moederbedrijf van de populaire app Snapchat gleed donderdag verder onderuit tot tegen de introductieprijs.

Snap dat begin maart nog een glansdebuut maakte met een koerssprong van 45% heeft de laatste maanden veel aan glans verloren en daalde rond 20.00 nog eens 4,1% naar $17.

Begin mei zorgde Snap al voor een teleurstelling doordat het aantal dagelijkse gebruikers in het eerste kwartaal lager uitkwam dan analisten hadden voorzien.

Hoewel het platform Snapchat de meeste aandacht trekt, wil Snap zich ook profileren als camerabedrijf. Eind vorig jaar werd de zogeheten Spectacles gelanceerd, een zonnebril met ingebouwde camera. Deze brillen zijn niet te koop in een winkel, maar via felgele automaten, de Snapbots.
Nyrstar Engie Euronav KBC Galapagos Acacia ABN Amro

Hunter
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Hunter » 11 Jul 2017 12:45

De koers is inmiddels onder die van de IPO gedoken en ik vermoed dat het nog veel lager gaat worden.

jens_dev
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor jens_dev » 11 Jul 2017 13:34

Beurswaarde: $20 miljard (:
Voor een bedrijf dat gigantische verliezen boekt en mogelijk nooit winstgevend zal worden. En ondertussen kopieert Facebook alle features zonder dat Snapchat iets kan doen.

Umi
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 545

Berichtdoor Umi » 11 Jul 2017 21:09

jens_dev schreef:Beurswaarde: $20 miljard (:
Voor een bedrijf dat gigantische verliezen boekt en mogelijk nooit winstgevend zal worden. En ondertussen kopieert Facebook alle features zonder dat Snapchat iets kan doen.

een dotcom bedrijf volgens mij...

Hunter
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Hunter » 31 Jul 2017 20:29

Beleggers Snapchat cashen
1 uur geleden

Het aandeel van het moederbedrijf van videoapp Snapchat daalt maandag opnieuw. De eerste aandeelhouders kunnen vandaag hun aandelenpakket aanbieden. De eerste verkopers zouden zich hebben gemeld.

Analisten vrezen dat de oprichters en eerste investeerders vanaf vandaag massaal gebruik gaan maken van het eindigen van de zogeheten lock-up op het verbod om te cashen.

Marktwaarde ingezakt
Het zes jaar oude Snapchat heeft na een sterke opening van de notering in maart dit jaar vooral tegenvallers te verwerken. De grootste technotering op de beurs van het jaar werd toen door beleggers een marktwaarde van $24 miljard toegedicht.

Dit jaar verloor Snap, het moederbedrijf, echter 44% op de Amerikaanse beurs. Het aandeel koerst onder zijn introductiekoers. De beloofde groei in aantallen gebruikers loopt achter bij de verwachtingen op basis waarvan de introductiekoers werd gesteld.

jens_dev
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor jens_dev » 01 Aug 2017 12:22

Hoe zou het ondertussen met de believers zijn?

3 maart 2017:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2907132

"Ik heb nu 115 aandelen aan 25 dollar gekocht. Als Snap dezelfde weg opgaat, dan kan ik over twintig jaar zeggen dat het de beste investering van mijn leven was."
""Ik ben nog maar zes maanden actief op de beurs in een poging het gevoel te hebben dat ik iets doe met mijn geld."

5 maanden later is hun investering ongeveer gehalveerd in waarde. Dat wil zeggen dat ze bijna een verdubbeling nodig hebben om breakeven te staan. Een update van dat artikeltje zou interessant zijn (:
Umi liked last!

sjos
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 325

Berichtdoor sjos » 02 Aug 2017 10:11

jens_dev schreef:Hoe zou het ondertussen met de believers zijn?

3 maart 2017:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2907132

"Ik heb nu 115 aandelen aan 25 dollar gekocht. Als Snap dezelfde weg opgaat, dan kan ik over twintig jaar zeggen dat het de beste investering van mijn leven was."
""Ik ben nog maar zes maanden actief op de beurs in een poging het gevoel te hebben dat ik iets doe met mijn geld."

5 maanden later is hun investering ongeveer gehalveerd in waarde. Dat wil zeggen dat ze bijna een verdubbeling nodig hebben om breakeven te staan. Een update van dat artikeltje zou interessant zijn (:

Dat noemen ze leergeld betalen.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.