Materialise 3 D printing Leuven Nasdaq

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

ancaoli
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1388

Re: Materialise 3 D printing Leuven Nasdaq

Bericht door ancaoli »

Kalm hier… Terug ingestapt aan 23,75 en 22,81 na KV aan 24. Deze wordt er eentje voor de langere termijn gezien de kwaliteit van het bedrijf en de perspectieven voor de sector . Ik koop altijd wel graag bij een KV; het legt een soort psychologische bodem onder de koers. Een paar maanden geleden sterk overdreven naar 82 maar nu gaat de slinger toch wel heel ver in de andere richting . T’is me wel nog onduidelijk waarom ze de KV nu doorvoeren, na een lange correctie 🙄Des te beter voor mij; wat mij betreft een mooie opportuniteit !
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

DiepRood
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 39

Bericht door DiepRood »

Ik heb vandaag ook ingekocht :up:

Een acht jaar geleden heb ik het bedrijf eens bezocht en dat was toen al de moeite.

loe
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 38

Bericht door loe »

Toch raar dat ze die kapitaalverhoging niet gedaan hebben bij veel hogere koers. We zijn weer gekloot.

sperweroog
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 346

Bericht door sperweroog »

loe schreef:
10 jun 2021 23:04
Toch raar dat ze die kapitaalverhoging niet gedaan hebben bij veel hogere koers. We zijn weer gekloot.
Helemaal niet raar. Geen kat die zou willen intekenen hebben aan die zotte prijzen.

Staan trouwens nog verre van goedkoop volgens mij maar er zijn de mooie toekomstperspectieven natuurlijk.

groeten,

de Senacour
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 97

Bericht door de Senacour »

Ik vind deze koersen nog steeds ver overdreven ze hebben bijna 80$ gehaald heb al lang een order staan aan 9$ en dat zal zo nog wel een tijd blijven,heb ze net gemist toen ze nog 7$ stonden sectorgenoten hebben ook al extreme bewegingen laten zien.

sperweroog
Forum veteraan
Forum veteraan

de Senacour schreef:
11 jun 2021 09:18
Ik vind deze koersen nog steeds ver overdreven ze hebben bijna 80$ gehaald heb al lang een order staan aan 9$ en dat zal zo nog wel een tijd blijven,heb ze net gemist toen ze nog 7$ stonden sectorgenoten hebben ook al extreme bewegingen laten zien.
Mocht het nu een starter zijn met fantastische vooruitzichten zou je nog kunnen twijfelen. Hier hebben we te maken met een bedrijf dat toch al heel wat jaren op de teller staan.
Ik heb niet gezegd dat ze niet aan de top staan in hun niche maar als belegger wil je er ook nog iets aan verdienen. De mooie voorspelde toekomst ( vette winsten ) heeft zich nog niet gerealiseerd. Wat niet is kan nog komen natuurlijk.

groeten,
ancaoli liked last!

de Senacour
Forum actieveling
Forum actieveling

Inderdaad,er zijn vooral investeringen en overname gedaan,het is nog niet te voorspellen hoe dit zal uitpakken,in winscijfers bijv. want daar wachten wij nog op,en die winst is nog niet zo te zien bovendien is er na die overname blijkbaar nog geld nodig,en drukt men aandelen bij.
sperweroog liked last!

sperweroog
Forum veteraan
Forum veteraan

de Senacour schreef:
11 jun 2021 10:27
Inderdaad,er zijn vooral investeringen en overname gedaan,het is nog niet te voorspellen hoe dit zal uitpakken,in winscijfers bijv. want daar wachten wij nog op,en die winst is nog niet zo te zien bovendien is er na die overname blijkbaar nog geld nodig,en drukt men aandelen bij.
Opgehaald geld kan ( en zal denk ik ) gebruikt worden voor verdere overnames.

groeten,
de Senacour liked last!

lacrimas
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 340

Bericht door lacrimas »

KBC Securities schrijft fanbrief voor Materialise

KBC Securities verhoogt zijn advies voor de Belgische pionier in het 3D printen, Materialise MTLS-0,50% , van 'opbouwen' naar 'kopen'. Het nieuwe koersdoel is 40 dollar, tegenover de huidige koers van 24,9 dollar. De hoofdreden is het plan van Materialise om het in Colorado gebaseerde 3D-printbedrijf Link3D over te nemen voor 33,5 miljoen dollar. Link3D is actief in competitieve en veelbelovende markten zoals ziekenhuizen, ruimtevaart en de auto-industrie.

Daarbovenop verwacht Materialise in het pas afgelopen tweede kwartaal een toename van de omzet met 10 procent tegenover het eerste kwartaal: van 45,6 naar 50 miljoen euro. Guy Sips, een analist van KBC Securities, zegt: '3D printen is een trage revolutie, maar wel een revolutie.'

Hier vindt u het persbericht van Materialise zelf.

https://investors.materialise.com/news- ... buy-link3d

de Senacour
Forum actieveling
Forum actieveling

Dat dit een zeer beloftevol bedrijf is,staat niet ter discussie,wel de beurskoers,en de laatste kwartaal res. want die waren eigenlijk niet zo goed.Daarmee blijft mijn order aan 9€ nog gewoon staan.
sperweroog liked last!

Plaats reactie