Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Match group

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500
NickVDB
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 11
Contacteer:

Re: Match group

Bericht door NickVDB »

Na deze plotse stijging door het goede nieuws ga ik zeker niemand raden van het aan te kopen. Ik heb het aangekocht een maand geleden aan 69-70 usd/share.

Afhankelijk van hoe deze koers verloopt ga ik verkopen voor of na de ER. Dit is een aandeel dat heel volatiel is op die dagen.
67% GLPG
24% MTCH
9% MU

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Bieraait
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 332
Contacteer:

Bericht door Bieraait »

Bieraait schreef:
07 aug 2019 21:13
Fantastische resultaten, up 25%.

Eén van mijn grootste posities is IAC/Interactive Corp dat moederbedrijf is van Match.

IAC komt straks met results after the close:

Match:
https://seekingalpha.com/article/427300 ... -valuation

IAC
https://seekingalpha.com/article/427065 ... wth-trends

ANGI HomeServices:
https://seekingalpha.com/article/427301 ... rapid-pace
Ik heb niet rechtstreeks Match, wel grote positie in IAC.

IAC domineert vooral mijn portefeuille inzake transacties:

Ik had een positie in Care.com opgebouwd (hierover ook geschreven op SeekingAlpha): uitgekocht door IAC
Spin-out van Match
Ik heb ook Angi Homeservices in portefeuille (ook ownership IAC)

Nu verkoopt men ook CollegeHumor trouwens.

Ik zal als aandeelhouder IAC aandelen van Match ontvangen en deze schoon bijhouden :).
"Las Vegas is busy every day, so we know that not everyone is rational." - Charles Ellis
www.ygrids.com

Bieraait
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 332
Contacteer:

Bericht door Bieraait »

FYI: care.com getipt op 11 oktober https://seekingalpha.com/article/429611 ... -valuation

Stond toen rond de 10 dollar en is gekocht door IAC voor 15 dollar per share.
"Las Vegas is busy every day, so we know that not everyone is rational." - Charles Ellis
www.ygrids.com

NickVDB
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 11
Contacteer:

Bericht door NickVDB »

Hey Bieraait,

Ik had inderdaad destijds ook iets gelezen van die share verdeling tussen MTCH en IAC.
Ook had ik iets gelezen over één van de twee partijen die 3usd per share uitbetaald zou krijgen.
Ik vind er helaas niet meteen iets van terug. Ik dacht wel dat dit over de MTCH aandeelhouders ging.

Voor mij is nu de vraag of ik het earnings rapport op 4 februari zal ondergaan.
Op zich kan ik het mij wel riskeren want ik heb op mijn match positie nu al een winst van 24%.
Is het ER goed dan kan het nog veel verder boomen, rekening houdende met het hoge short percentage.
Bij een slechte ER is het goed mogelijk dat een groot deel of mijn gehele winst weggevaagd wordt.
Maar als je hun vorige ER zag, wat niet goed was. Dat het toen -15 tot -18% ging in after hours. Om de dag nadien toch slechts op -2 a -3% te eindigen. Dan durf ik dit risico wel nemen in dit geval.
67% GLPG
24% MTCH
9% MU

Bolleke
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Bericht door Bolleke »

Weet niet of er nog zijn maar mijn aandelen zijn deze week door Bolero geblokkeerd, heb nog geen contact gehad met een voor de reden maar misschien is er iemand hier die weet wat er gebeurt?
Port:AB inbev,Ackermans&VH,Ahold Delhaize,Alibaba,Alphabet,Amazon,Apple,Argen-X,ASML,Barco,BasicFit,Care propety,Coca Cola,D'Ieteren,Dexcom,DSM,Econocom,Euronav,Facebook,Fagron,Galapagos,GBL,Hyloris,JD.com,KBC,Lotus Bakeries,LVMH,MatchGroup,Microsoft,Mithra,Sofina

Bolleke
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Bericht door Bolleke »

Heb nu de omruiling gehad van mijn aandelen naar nieuwe maar dien nu bijna 50% van mijn aankoopkoers te betalen bij bolero, staat nergens op waarvoor, voel me een beetje in het zak gezet.
Bij jullie hetzelfde om enkel omruiling zonder kosten?
Port:AB inbev,Ackermans&VH,Ahold Delhaize,Alibaba,Alphabet,Amazon,Apple,Argen-X,ASML,Barco,BasicFit,Care propety,Coca Cola,D'Ieteren,Dexcom,DSM,Econocom,Euronav,Facebook,Fagron,Galapagos,GBL,Hyloris,JD.com,KBC,Lotus Bakeries,LVMH,MatchGroup,Microsoft,Mithra,Sofina

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie