Alibaba
Re: Alibaba
Waarom nu weer -6%?
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Ik doe helemaal niets.panamapapers schreef: ↑18 mei 2023 14:59Is er al vastgelegd wanneer het bedrijf zal splitsen? Zijn jullie je positie al aan het verkopen of wachten jullie op een eventuele re-rating? Sta nog steeds stevig in de min.![]()
De koers is geen goede leidraad. (Kijk maar eens naar de META jojo. Van diep wantrouwen naar enthousiasme in zes maanden tijd)
AGFB Agfa, PSX Phillips 66, HFC HollyFrontier Corp, DECB Deceuninck, BABA Alibaba Group GFI Goldfields GG Goldcorp
- panamapapers
- Forum actieveling
- waarderingen: 516
Corporate actie voor die splitsing staat bij mij op 29 juni. Zou tegen dan toch uitstappen op zware belastingen te vermijdenBRT schreef: ↑18 mei 2023 22:32Ik doe helemaal niets.panamapapers schreef: ↑18 mei 2023 14:59Is er al vastgelegd wanneer het bedrijf zal splitsen? Zijn jullie je positie al aan het verkopen of wachten jullie op een eventuele re-rating? Sta nog steeds stevig in de min.![]()
De koers is geen goede leidraad. (Kijk maar eens naar de META jojo. Van diep wantrouwen naar enthousiasme in zes maanden tijd)
Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn broker en bericht jullie als ik tijdig antwoord heb
streetbob liked last!
Voorlopig nog geen corporate action bij Saxo voor Ali Baba
De splitsing is pas ten vroegste voor binnen 6-12 maand.
Een buitenlandse broker maakt geen verschil.
het valt op zich nog af te wachten of er effectief RV zal moeten worden betaald en op wat (enkel winst?).
In principe zijn spin-offs vrijgesteld van RV, maar die mannen van de financietoren zien dat af en toe is anders.
Ik lees ook:
The spin-off will be subject to restructuring of certain assets, liabilities and contracts, implementation of employee equity incentive plans, market conditions, as well as regulatory reviews and approvals in relevant jurisdictions. It intends to structure the spin-off in the most tax-efficient way for its shareholders.
dus we zien wel
Een buitenlandse broker maakt geen verschil.
het valt op zich nog af te wachten of er effectief RV zal moeten worden betaald en op wat (enkel winst?).
In principe zijn spin-offs vrijgesteld van RV, maar die mannen van de financietoren zien dat af en toe is anders.
Ik lees ook:
The spin-off will be subject to restructuring of certain assets, liabilities and contracts, implementation of employee equity incentive plans, market conditions, as well as regulatory reviews and approvals in relevant jurisdictions. It intends to structure the spin-off in the most tax-efficient way for its shareholders.
dus we zien wel

AGFB Agfa, PSX Phillips 66, HFC HollyFrontier Corp, DECB Deceuninck, BABA Alibaba Group GFI Goldfields GG Goldcorp