OneSpan (voorheen Vasco)

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

Winnitou
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 141

Re: OneSpan (voorheen Vasco)

Bericht door Winnitou »

Gekocht in maart, de helft veeel te vroeg verkocht!... Enkele jaren terug heel wat winst gemaakt van 1$ tot 40$, wel stapsgewijs, aankoop, verkoop, aank....! Men zegt nochtans niet blijven investeren in zelfde aandeel!?.......!

bien
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 191

Bericht door bien »

wyy ook een om te volgen met de corona zeer laag genoteerd kocht gemiddeld aan 0 60 dollar

bien
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door bien »

$ WYY
Analisten hebben WidePoint Corporation (NYSEMKT: WYY) omzetvoorspellingen met 49% geüpdatet Op 3 juli 2020 Aandeelhouders in WidePoint Corporation (NYSEMKT: WYY) kunnen blij zijn te vernemen dat de analisten zojuist een grote upgrade van hun prognoses op korte termijn hebben geleverd. De analisten hebben hun omzetaantallen sterk verhoogd, met het oog dat WYY aanzienlijk meer verkopen zal doen dan ze eerder hadden verwacht. Het beleggerssentiment lijkt ook te verbeteren, met een koers van 4,9% tot 0,69 dollar in de afgelopen 7 dagen. Het zal interessant zijn om te zien of deze nieuwste upgrade voldoende is om verdere interesse in het aandeel te kopen. Na de upgrade is de consensus van de twee analisten van WidePoint voor een omzet van 185 miljoen dollar in 2020, indien zou worden voldaan aan een aanzienlijke stijging van 54% van de omzet in de afgelopen 12 maanden. Vóór de laatste update,

bien
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door bien »

De analisten van Sidoti & Company hebben OneSpan beoordeeld met een Buy-rating. Het prijsdoel werd gesteld op $ 29,00. Bij een huidige prijs van $ 27,77 is er een opwaarts potentieel van 4,42%.

vogelspotter
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3655

Bericht door vogelspotter »

Vandaag opnieuw ingestapt aan 26,7 doll. na eerder verkocht te hebben aan 28,49 doll. Ik verwacht op 4-8 sterke cijfers.
In port:Avantium, Deceun,Deutsche Bank,CARNIVAL CORP ,INPOST S.A., LUFTHANSA,econocom,
EVS,Ontex,UCB , Weight Watchers, X-Fab, Greenyard , Prosus , HYDROGEN REFUELING SOLUTIONS ,
Ecopak.
Verkocht:Basic-Fit , Petroleo Brasileiro S/A ADR A.
cash :25%

bien
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door bien »

ziet er goed uit!!! hoe schat u de kans op een overname ?

vogelspotter
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3655

Bericht door vogelspotter »

bien schreef:
20 jul 2020 17:03
ziet er goed uit!!! hoe schat u de kans op een overname ?
Ziet er zeker goed uit Bien , maar ik heb opnieuw verkocht nadat ik fors had ingezet 'mooie winst na een kort ritje'. ik betrouw het huidige sentiment voor geen haar . Het bedrijf heeft zeker een zeer mooie toekomst voor de boeg ,'doet mij een beetje denken aan de eind jaren 90' . De beurs is te fors gestegen sinds maart in de VS "ondanks corona , voor Trump met zijn 4 jaar durende peptalk zien de opiniepeilngen er zeer slecht uit , want hij heeft een grote voet gehad in klim'. Voorlopig probeer ik enkel wat ritjes te maken met OneSpan. Na de samensmelting is het een gegeerde overnamekandidaat , maar ik denk dat zij die een oogje hebben op het bedrijf wachten op een koersdaling na een algemene beurscorrectie.
ancaoli liked last!
In port:Avantium, Deceun,Deutsche Bank,CARNIVAL CORP ,INPOST S.A., LUFTHANSA,econocom,
EVS,Ontex,UCB , Weight Watchers, X-Fab, Greenyard , Prosus , HYDROGEN REFUELING SOLUTIONS ,
Ecopak.
Verkocht:Basic-Fit , Petroleo Brasileiro S/A ADR A.
cash :25%

Winnitou
Forum actieveling
Forum actieveling

Re: VASCO

Bericht door Winnitou »

frikandel75 schreef:
16 mei 2018 10:28
Is 40 USD realistisch ?! :ugeek:
Zou men toch durven denken, ...goeie 3 maanden terug, gekocht en al 100% winst,...mag ik even bluffen? !

bien
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door bien »

hopelijk zakt het niet terug in elkaar na de resultaten morgen en worden ze ne keer overgenomen

Winnitou
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door Winnitou »

bien schreef:
03 aug 2020 17:46
hopelijk zakt het niet terug in elkaar na de resultaten morgen en worden ze ne keer overgenomen
Zou inderdaad "Sell on the news" kunnen zijn na zo'n stijging de laatste weken!?

Plaats reactie