De VS vandaag

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500
Plaats reactie
Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2015

Re: De VS vandaag

Berichtdoor Beheerder » 21 Apr 2017 18:58

Ik ben benieuwd wat de eerste ronde van de Franse verkiezingen voor een gevolg gaat hebben op de beurzen komende week. Niemand weet het volgens mij maar als ik al lees dat men al maatregelen neemt om de financiële markten te steunen mocht het negatief uitpakken dan weten de 'kenners' het dus ook niet.

Wat betreft die ultrashort, persoonlijk ben ik geen fan van hefboomproducten met een vaste hefboom. Ze werken veel in het nadeel des te langer ze in bezit zijn.
Steinway liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 25 Apr 2017 21:31

De Nasdaq is inmiddels iets meer dan 100% gestegen in 5 jaar tijd. De AEX en BEL20 komen niet in de buurt met stijgingen van 70% en 73%.

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 03 Mei 2017 21:24

De kans op een renteverhoging in juni door de FED is vrijwel zeker (zie ook onderstaande tabel). De FED noemde een verhoging in juni 'very likely'. FOMC's doel om een inflatie van 2% te bereiken is ook nagenoeg bereikt.

Fed kans op renteverhoging in juni 2017.png
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.

aston
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 63

Berichtdoor aston » 18 Mei 2017 15:58

Amai, ik doe vandaag even google finance open en de zuid-amerikaanse aandelen op NYSE krijgen een pandoering van 5-10% :shock: :? :roll:

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 12 Jun 2017 16:45

Technologie aandelen en vanzelfsprekend de FANG aandelen verliezen wederom enkele procenten:

http://beursig.com/2017/06/10/amerikaan ... d-of-niet/

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 440

Berichtdoor Lotus » 14 Jun 2017 20:23

Rente gaat in de VS met 0,25% omhoog naar 1,25%. Verder verwacht de Fed nog 1 of 2 renteverhogingen dit jaar. Daarnaast zal de balans vanaf dit jaar worden afgebouwd.

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 04 Jul 2017 08:08

Amerikaanse beurzen zijn vandaag gesloten vanwege 4th of July / Independence Day.

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 26 Jul 2017 07:28

Vanavond weer een rentebesluit van de FED. Er zal waarschijnlijk geen wijziging komen maar misschien zal de FED wat bekendmaken over een mogelijke verhoging later dit jaar.
piddybull liked last!

Steinway
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 49

Berichtdoor Steinway » 12 Sep 2017 15:42

Iemand een idee over wanneer de dollar weer wat duurder kan worden t.o.v. de euro? Ik vraag me af of ik beter mijn US stock verkoop (nu de koersen behoorlijk gestegen zijn) i.p.v. nog lang te wachten tot de valuta verhouding voordeliger wordt, met het risico dat de aandelen intussen weer een stuk zakken.

Hunter
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 911

Berichtdoor Hunter » 18 Sep 2017 15:09

'Nieuwe records in de maak op Wall Street'
Gepubliceerd op 18 sep 2017 om 14:38

NEW YORK (AFN) - De aandelenbeurzen in New York zullen maandag naar verwachting hoger aan de nieuwe handelsweek beginnen. Daarmee lijken wederom nieuwe records in de maak. Beleggers durven weer meer risico te nemen, ook doordat de spanningen rondom Noord-Korea wat lijken weg te ebben. De agenda voor beleggers is maandag nagenoeg leeg.

Er wordt door de financiële markten vooral uitgekeken naar het rentebesluit van de Federal Reserve op woensdag. Kenners gaan er over het algemeen niet van uit dat de rente dan verder zal worden verhoogd, na twee eerdere rentestappen dit jaar.

Naast het rentebesluit publiceert de Fed op woensdag ook zijn economische ramingen en verwachtingen voor de inflatie. Ook geeft Fed-preses *** Yellen een toelichting op het monetaire beleid van de koepel van centrale banken in de VS en worden meer details verwacht over de afbouw van de balans van de Fed.