- panamapapers
- Forum actieveling
- waarderingen: 540
Re: Facebook
Auwtsch! Voelt als een deathride.
Meta heeft 6,55 miljard dollar aan shares teruggekocht in Q3 ‘22. Momenteel ‘17,78 miljard available for authorized buybacks’. Huidige EV ligt rond de 240 miljard USD.
Meta heeft 6,55 miljard dollar aan shares teruggekocht in Q3 ‘22. Momenteel ‘17,78 miljard available for authorized buybacks’. Huidige EV ligt rond de 240 miljard USD.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
-
- Forum elite
- waarderingen: 2042
Tijd zegt: Morrende beleggers geven Meta een mokerslag.
-23.7% (20:20)
Dat telt al.
Meta shares plunge 23% to the lowest price since 2016
https://www.cnbc.com/2022/10/27/meta-st ... rades.html
-23.7% (20:20)
Dat telt al.
Meta shares plunge 23% to the lowest price since 2016
https://www.cnbc.com/2022/10/27/meta-st ... rades.html
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
Mijn klok staat op winteruur...
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 54
Zit @jens_dev hier eigenlijk nog? 25% van zijn portefeuille zat in META als ik het mij goed herinner...
plantation liked last!
- panamapapers
- Forum actieveling
Vandaag de Quest Pro getest. Geweldig product! Zotte performance en mooi design. Er zitten 15 camera’s in denkik. Apple niveau mijn inziens. Ja, als je dat ziet krijg je toch wel terug vertrouwen in de capaciteiten van deze tech speler. Cutting edge op vlak van hardware… ze kunnen het.
Umi liked last!
Zou wel mogen met al het geld dat erin gepompt wordt. De vraag is wat er zal gebeuren als een speler als Apple met een dergelijk product komt, een bedrijf met diepe zakken en een extreme brand loyalty? Ze hebben al bewezen dat ze op vlak van advertentie-inkomsten geen concurrentie dulden, ze zullen op vlak van VR ook de kaas van het brood niet laten eten denk ik. Interessante tijden.panamapapers schreef: ↑28 okt 2022 23:06Vandaag de Quest Pro getest. Geweldig product! Zotte performance en mooi design. Er zitten 15 camera’s in denkik. Apple niveau mijn inziens. Ja, als je dat ziet krijg je toch wel terug vertrouwen in de capaciteiten van deze tech speler. Cutting edge op vlak van hardware… ze kunnen het.
Laatst gewijzigd door Jensen op 29 okt 2022 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
dubbele post
Ik weet niet of ik het hier al eens heb gepost, maar de podcast met Joe Rogan en Zuck is ook interessant. Althans het eerst half uur, waar men over de Metaverse praat. Het is mooi om de visie en overtuiging te horen van Zuck.panamapapers schreef: ↑28 okt 2022 23:06Vandaag de Quest Pro getest. Geweldig product! Zotte performance en mooi design. Er zitten 15 camera’s in denkik. Apple niveau mijn inziens. Ja, als je dat ziet krijg je toch wel terug vertrouwen in de capaciteiten van deze tech speler. Cutting edge op vlak van hardware… ze kunnen het.
Waar heb je de quest pro kunnen testen? Is het comfortabel(er) in gebruik?
De volgende mainstream quest zit in de pipeline voor volgend jaar, las ik onlangs. De pro is eerder voor professioneel gebruik.
- panamapapers
- Forum actieveling
Podcast nog niet gehoord. Bedankt voor de tip.
Quest Pro gebruiken we op mijn werk om 3D schetsen te maken en visualisaties voor klanten. Voelt comfortabel aan voor de beperkte tijd dat ik hem uitgetest heb. Steunt nu op het voorhoofd in plaats van op je oogkas waardoor je minder drukpunten hebt. Batterij zit achteraan en zorgt voor goede verdeling van het gewicht en de voorkant waar de lenzen zitten is veel dunner nu wat eleganter oogt. Was echt onder de indruk. Wel prijzig ja, Jensen.
Quest Pro gebruiken we op mijn werk om 3D schetsen te maken en visualisaties voor klanten. Voelt comfortabel aan voor de beperkte tijd dat ik hem uitgetest heb. Steunt nu op het voorhoofd in plaats van op je oogkas waardoor je minder drukpunten hebt. Batterij zit achteraan en zorgt voor goede verdeling van het gewicht en de voorkant waar de lenzen zitten is veel dunner nu wat eleganter oogt. Was echt onder de indruk. Wel prijzig ja, Jensen.
11.000 man op straat, sterk signaal