Sorrento therapeutics

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1283

Re: Sorrento therapeutics

Bericht door K/w »

Goed nieuws hier en goed nieuws daar en goed nieuws overal? Als ik het zo
lees, hier enorm veel gedrevenheid en enthousiasme, niks mis mee natuurlijk.

Finaal allemaal goed en wel, vandaag noteert men tegen de prijs van € 5.78,
dag op dag 3 maanden geleden (24.08) was dit € 9.10?

Dan vraag ik mij af, zo goed kan al dat nieuws ook niet geweest zijn? Misschien
is hiervoor dan weer een plausibele uitleg?
Laatst gewijzigd door K/w op 24 nov 2021 17:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

Claudio
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 4

Bericht door Claudio »

Er zijn waarschijnlijk al 20 van die testen goedgekeurd....
Ik geloof niet dat die Stix gaan maken dat dit aandeel boomt. Er zijn al te veel van die testen en intussen zijn ze ook al bezig met ademtesten om Covid op te sporen.
Stihanz liked last!

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4862

Bericht door believer »

Claudio schreef:
24 nov 2021 17:10
Er zijn waarschijnlijk al 20 van die testen goedgekeurd....
Ik geloof niet dat die Stix gaan maken dat dit aandeel boomt. Er zijn al te veel van die testen en intussen zijn ze ook al bezig met ademtesten om Covid op te sporen.
Alles hangt af van de betrouwbaarheid, en Sorrento steekt er met kop en schouders bovenuit.
Mexico en Brazilië is nu in handen van Sorrento, Europa-Canada-Amerika zullen nog volgen.
Dit zijn toch wel fameuze inkomsten als ze dit kunnen klaarkrijgen.
En er zal meer dan ooit tevoren getest worden, scholen-stadions,sociale gebeuren….

alwaysright
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 533

Bericht door alwaysright »

Ik geloof niet dat Sorrento 20 dollar zal stijgen alleen door die Covid test set verkopen.
Op het ogenblik zie je alleen maar short handel,om je een idee te geven...stel je verkoopt 100.000 stuks voor 6 dollar
je covered voor 5,80 dollar dat is 100.000 X 0,20= 20,000 dollar....daar doen die gasten het voor.Zo is het nu eenmaal.
We zullen toch moeten wachten op structureel goed nieuws,ik bedoel dan goedkeuringen,succesvolle 3de fases enz...

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4862

Bericht door believer »

alwaysright schreef:
24 nov 2021 22:25
Ik geloof niet dat Sorrento 20 dollar zal stijgen alleen door die Covid test set verkopen.
Op het ogenblik zie je alleen maar short handel,om je een idee te geven...stel je verkoopt 100.000 stuks voor 6 dollar
je covered voor 5,80 dollar dat is 100.000 X 0,20= 20,000 dollar....daar doen die gasten het voor.Zo is het nu eenmaal.
We zullen toch moeten wachten op structureel goed nieuws,ik bedoel dan goedkeuringen,succesvolle 3de fases enz...
Het grote geld zal uit Amerika en Europa komen voor de Stix, daar kan je meer krijgen dan in Zuid Amerikaanse landen.
Dit zal toch wel een fameuze sprong aan de koers geven.
En om over fase 3 te spreken die komt er aan in januari,SP102. Echt iets om naar uit te kijken.

ancaoli
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1504

Bericht door ancaoli »

Hopelijk blijft deze weg…

New Botswana variant with 32 'horrific' mutations is the most evolved Covid strain EVER and could be 'worse than Delta' - as expert says it may have emerged in an HIV patient

By Luke Andrews Health Reporter For Mailonline
16:11 GMT 24 Nov 2021 , updated 17:31 GMT 24 Nov 2021

Only 10 cases of the strain — dubbed B.1.1.529 — have been spotted to date
Variant has 32 mutations, many of which suggest it is more vaccine resistant
Scientists warn the variant could be worse 'than nearly anything else about'
British experts have sounded the alarm over a new Covid variant believed to have emerged in Botswana that is the most mutated version of the virus yet.

Only 10 cases of the strain, which could eventually be named 'Nu', have been detected so far.

But it has already been spotted in three countries, suggesting the variant is more widespread.

It carries 32 mutations, many of which suggest it is highly transmissible and vaccine-resistant, and has more alterations to its spike protein than any other variant.

Professor Francois Balloux, a geneticist at University College London, said it likely emerged in a lingering infection in an immunocompromised patient, possibly someone with undiagnosed AIDS.

Changes to the spike make it difficult for current jabs to fight off, because they train the immune system to recognise an older version of this part of the virus.

Dr Tom Peacock, a virologist at Imperial College who first picked up on its spread, described the variant's combination of mutations as 'horrific'.

He warned that B.1.1.529, its scientific name, had the potential to be 'worse than nearly anything else about' — including the world-dominant Delta strain.

Scientists told MailOnline, however, that its unprecedented number of mutations might work against it and make it 'unstable', preventing it from becoming widespread.

They said there was 'no need to be overly concerned' because there were no signs yet that it was spreading rapidly.

Three infections have been detected in Botswana to date and six in South Africa — where variant surveillance is more robust.

One case has also been spotted in a 36-year-old man in Hong Kong who recently returned from the continent.

There are no cases in Britain. But the UK Health Security Agency, which took over from Public Health England, said it was monitoring the situation closely.

The Prime Minister's official spokesman said the variant was 'not seen as something that is an issue' for the UK at present.
dochter123 liked last!
Vaste Portefeuille:WRN, Accentis, Roularta, Ageas, OCI, Sorrento, Inventiva

dochter123
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 658

Bericht door dochter123 »

Idd, hopelijk blijft deze weg, doch zonder draconische maatregelen en kordaat optreden hou je ook deze imo hier niet buiten.

Stihanz
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Bericht door Stihanz »

Beurs Mithra ligt stil op 13:47 ???

Edit: Koers terug actief op 14:28.

Iemand verklaring?

believer
Forum elite
Forum elite