Beyond Meat

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3562
Contacteer:

Re: Beyond Meat

Bericht door Beheerder » 11 jun 2019 14:10

Het is ook typerend dat sommige uitgevers van turbo's alleen de turbo long variant hebben uitgegeven. Daar zit waarschijnlijk het meeste risico voor de koper en waar mogelijk wel potentieel in zit geven ze niet uit: de turbo short.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

powered by Surfing Waves

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 61
Contacteer:

Bericht door mulder » 11 jun 2019 14:49

Downgrade door JPMorgan;aan -20% wil ik wel een gokje wagen.Voorlopig -12%

Jimmy1570
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 65
Contacteer:

Bericht door Jimmy1570 » 11 jun 2019 22:14

Gisteren opgeklommen tot 186$ vandaag 126$ geeindigd.

Faire waarde per aandeel schat ik op 6$.

Mogelijks geven hun burgers ook aanleiding tot allergieen (pindanoot)volgens een bericht gisteren.

https://***.com/news/get-gephardt/pean ... -allergies

Dus het droomverhaal kan morgen omslaan in een horrorverhaal! :down: :down:

Jimmy1570
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 65
Contacteer:

Bericht door Jimmy1570 » 11 jun 2019 22:16

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 431
Contacteer:

Bericht door sjos » 05 jul 2019 11:07

sjos schreef:Zouden ze misschien hun naam kunnen veranderen in Beyond Hype ?
"...This morning, the business journal ((Baron))published an article with the headline Kellogg Is Sitting on a 'Fake Meat' Gold Mine Bigger Than Beyond Meat, favorably comparing Kellogg's MorningStar Farms to the famously successful recent IPO. In so doing, Barron's reminded investors that for all the success Beyond Meat (NASDAQ: BYND) has enjoyed, Kellogg's MorningStar Farms is actually still the largest meat-substitute operation in the country, and has a roughly 50-year head start on Beyond Meat in this market. Proceeding to offer a subjective opinion, Barron's declared MorningStar's Grillers vegetarian burger "way better" than Beyond Meat's Beyond Burger.Predictably, investors rushed to buy Kellogg stock....Working some numbers on the back of a proverbial napkin, Barron's calculated that Kellogg may be selling as much as $450 million worth of vegetable-based meat substitutes annually, or twice Beyond Meat's sales. But assuming that's true, MorningStar products still only account for about 3.3% of annual revenue at Kellogg, a small sliver of the company's $13.5 billion in annual sales -- which grew only 5.5% last year....
Now what
In contrast, Beyond Meat -- a pure play on vegetable-based protein -- grew its sales by triple digits last quarter. At that rate, it could be less than a year before it eclipses MorningStar in total sales, removing much of the reason for Barron's enthusiasm about Kellogg stock...."
bron: https://www.fool.com/investing/2019/07/ ... ped-6.aspx

Of aan de gehanteerde verkoopprijs van de burger de omzet nog fenomenaal gaat groeien voor beyondmeat eens de hype over is....betwijfel ik.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 431
Contacteer:

Bericht door sjos » 07 jul 2019 11:03

Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 22 jul 2019 15:47

Wou hier nog eens short gaan aan $184 maar geen aandelen te verkrijgen.En de puts zijn zodanig duur dus dat lukt ook niet.

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 22 jul 2019 18:36

En ondertussen $196 maar nog steeds niets te krijgen,ook wel de reden van de serieuze stijging.Ik probeer in elk geval nog wel paar keer om dit aandeel te shorten want lijkt mij zwaar overprijsd.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3562
Contacteer:

Bericht door Beheerder » 26 jul 2019 12:54

Wees blij dat shorten nog niet was gelukt want de shorters liggen denk ik knock-out in de touwen ;)

Op 1 mei dit jaar naar de beurs voor $25 en nu voorbeurs $240... en de interesse in Amerikaanse aandelen blijft bij de meesten nog op een zeer laag pitje ;)
Banner liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

mulder
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door mulder » 26 jul 2019 13:09

Gisteren nog eens gekeken om een eerste positie te shorten en lukt nog steeds niet.Aan die koersen slaat waardering nergens op.Het gaat over namaakvlees,is gene app of software die de wereld gaat veranderen.Bij namaakvlees staan we nog maar aan begin dus ik denk dat er nog veel andere bedrijven op deze kar gaan springen.Volgende week cijfers dus hopelijk staan ze vrijdag $350 dan koop ik toch een paar puts op korte termijn.Ook de stijging weer vandaag is voorbeurs op redelijk laag volume en de koers knalt natuurlijk ook hoger doordat het zo goed als onmogelijk is om aan aandelen te geraken om te shorten.En dan nog eens die shorters van in het begin die in de problemen komen met margin.Ik volg het in elk geval de komende dagen.
abdel liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie