Connect Group

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Phantom
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 17

Re: Connect Group

Berichtdoor Phantom » 26 Jul 2017 09:43

Van als ik de kans heb vliegt alles buiten,efkes wachten tot in augustud noh en dan exit. :lol:

forumbeurs
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 18

Berichtdoor forumbeurs » 26 Jul 2017 13:54

Phantom schreef:Van als ik de kans heb vliegt alles buiten,efkes wachten tot in augustud noh en dan exit. :lol:

Werkelijke waarde zou toch ergens rond 1.3 euro moeten liggen. De volumes zijn erg klein momenteel. Soms is het ook niet zo dom om de cijfers wat te verdoezelen, elke boekhouder weet dat je veel marges hebt om cijfers te publiceren. Bvb een beetje goodwill in of uit de boeken halen kan soms al een heel andere kijk geven op cijfers die door de meeste beleggers enkel beoordeeld wordt wat er netto overblijft als winst of verlies. Mij lijkt dat een bod onder 1.20 toch weinig kans heeft op slagen. Natuurlijk als ze de koers tot 0.85 laten dalen dan lijkt 1.10 een mooie premie tov de laatste koers. Geduld is een mooie deugd ook al lijkt het nu dood geld? Het zou jammer zijn dat je ze jaren in portefeuille hebt en dat je verkoopt en dag erna een bod van 30% meer. Niemand kan voorspellen wanneer er al dan niet een bod zal komen. H.B. heeft als beste zicht op de goede gang van zaken bij connect group en hij zal niet zo dom zijn zich in te kopen als de vooruitzichten niet goed blijken te zijn.Vaak kan je bij bedrijven zien als beheerders zelf beginnen kopen of verkopen hoe de gang van zaken is. Soms meer dan wat een nettoresultaat laat vermoeden.

bakker
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 92

Berichtdoor bakker » 15 Aug 2017 09:48

Allee gaan de het nu eindelijk iets weten
Donderdag want ben het een beetje beu niets beweging i
Geen volume
Gewoon dood geld
Alleen vandaag volume 23.000 dat is weken geleden

Phantom
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Phantom » 15 Aug 2017 11:08

@bakker,je zou er moedeloos van worden is zoals smartphoto,zelfde fenomeen al maanden. :evil: :evil: :evil:

bakker
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 92

Berichtdoor bakker » 15 Aug 2017 11:31

Phantom schreef:@bakker,je zou er moedeloos van worden is zoals smartphoto,zelfde fenomeen al maanden. :evil: :evil: :evil:

Inderdaad alleen vandaag se ineens volume of mogen we ons aan iets verwachten donderdag en plus 7 procent maar wat zijn we er mee als we de komende dagen telkens zaken onder een volume van 20 of 50 stuks

Phantom
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Phantom » 15 Aug 2017 11:50

valt wel op dat nu opeens volume toeneemt dus laat ons hopen op goeie donderdag. :D :) ;)

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 155

Berichtdoor strever » 15 Aug 2017 20:41

Heb echt nooit begrepen dat er verschillende forumleden in connect stapten over enkele maanden.
Een wijze les is stap in een aandeel waar zeker iets te verwachten is.
Toevallig zit ik in zo'n aandeel waar in Oktober iets valt van te verwachten.
Het zou natuurlijk niet mooi zijn van me om te zeggen over welk aandeel ik het heb dus ga ik het ook niet zeggen.
Het zou overkomen als lijkenpikker en dat zou alles behalve zijn natuurlijk.
En nog iets,stap niet blindelings in een aandeel dat je van geen kanten kent gewoon omdat ene persoon die in het
verleden al een succes heeft geboekt in een ander aandeel ook daarin is gestapt!
Ik heb in het verleden hoop geld verloren aan oa Fortis maar zal dat hopelijk ruimschoots goedmaken met mijn 'steraandeel'
Verder hou ik mondje toe over mijn toppertje in wording!
!!!!Ben ik nu zo slim of is een ander zo dom?

Sapec
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 4

Berichtdoor Sapec » 15 Aug 2017 21:29

Wahahaha wat bazel jij allemaal vriend

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 31

Berichtdoor Chukky2 » 16 Aug 2017 06:51

Hahahaha, idd rare inhoud hier boven .
Soms moet je eens durven , het was vroeger Ipte . Die hebben in begin mooie tijden laten zien op de beurs.
Nu van connect weten we dat ze nu waarschijnlijk overgenomen gaan worden ,of missschien verassingen .

Zijn steraandeel zal misschien weight watchers zijn ;-)

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1168

Berichtdoor USSENTERPRISE » 16 Aug 2017 08:15

Sapec schreef:Wahahaha wat bazel jij allemaal vriend

Op het einde van een vakantiedag, na enkele Tripel Westmalles gecombineerd met een stevig rood wijntje bij een overvloedige maaltijd begin je best geen commentaren meer te schrijven op beursig. Zelfs niet over Connect!