Roularta

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2701

Re: Roularta

Berichtdoor jens_dev » 16 Mei 2018 15:31

Ik zou Roularta niet te snel afschrijven. Vergeet niet dat er in 2019 een hoop kosten wegvallen, met name €7,5m aan leasingkosten en €5m aan intrestkosten. En wat een delisting betreft, de kans erop is volgens mij niet kleiner geworden. Hoe dan ook, zal een delisting nooit op voorhand worden aangekondigd.
ancaoli liked last!
Never waste a good crisis

paljas
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 186

Berichtdoor paljas » 16 Mei 2018 20:18

Zou wel kunnen. Ik wilde een flink pak bij kopen, maar ik ga de kat uit de boom kijken voorlopig.

ancaoli
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 58

Berichtdoor ancaoli » 16 Mei 2018 20:23

jens_dev schreef:Ik zou Roularta niet te snel afschrijven. Vergeet niet dat er in 2019 een hoop kosten wegvallen, met name €7,5m aan leasingkosten en €5m aan intrestkosten. En wat een delisting betreft, de kans erop is volgens mij niet kleiner geworden. Hoe dan ook, zal een delisting nooit op voorhand worden aangekondigd.

100% akkoord . Een van mijn belangrijkste posities en ik zou nog bijkopen (onder 22€) moest ik cash hebben. Weinig risico en nog potentieel.
Portefeuille:Galapagos, Pharm, Exmar, WRN, Accentis, Iep, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Velcan, Zenitel, Geron, Argenx, Enwave, Agfa, Accsys