Miko
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 46
Re: Miko
Als die kopers aan dagkoers hun order niet intrekken, stijgt de koers van Miko binnen een kwartier met ongeveer 20%.
Aandeel was overdreven gedaald, in lijn met andere small caps genre What's Cooking.
Aandeel was overdreven gedaald, in lijn met andere small caps genre What's Cooking.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 5
Drempel is net geen 65 EUR, dus er zal misschien wel koers gevormd worden.
59,6
Wijziging (10,6)
21,63%
Hopelijk het begin van een duurzaam herstel, had nooit verwacht dat we zo laag zouden staan. (stond midden 2021 nog boven de 120 euro of ruim het dubbele van de huidige koers).
Zou me niks verbazen als hier ooit een beursexit komt aan deze koersen. Staat al jaren regelmatig in die lijstjes...
Er zijn drie aandeelhouders bekend met een gemeenschappelijk belang van 59,61% in Miko. Deze aandeelhouders zijn Stichting Administratiekantoor OKIM (32,50%), Imko Holding (22,81%) en De Wilg Comm (4,30%).
sjos liked last!
Wijziging (10,6)
21,63%
Hopelijk het begin van een duurzaam herstel, had nooit verwacht dat we zo laag zouden staan. (stond midden 2021 nog boven de 120 euro of ruim het dubbele van de huidige koers).
Zou me niks verbazen als hier ooit een beursexit komt aan deze koersen. Staat al jaren regelmatig in die lijstjes...
Er zijn drie aandeelhouders bekend met een gemeenschappelijk belang van 59,61% in Miko. Deze aandeelhouders zijn Stichting Administratiekantoor OKIM (32,50%), Imko Holding (22,81%) en De Wilg Comm (4,30%).
Geven ganse nettowinst weg aan het dividend,zie ik toch niet graag.Doet mij beetje denken aan Greenyard paar jaar terug die veel meer dividend uitdeelden dan ze winst maakten.Liep daar bijna slecht af korte tijd later.
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 49
met een ebita van 30 mio is het een peulschil om 1,87 eur te betalen als dividend.
De CEO sprak over een moeilijk jaar, wat zal een goed jaar dan worden...
Nog een paar jaar wachten, tot het nieuwe distributiecentrum klaar is, dan zullen een pak kosten wegvallen.
Een schitterende toekomst staat dit bedrijf te wachten..
thomasbergersen liked last!
De CEO sprak over een moeilijk jaar, wat zal een goed jaar dan worden...
Nog een paar jaar wachten, tot het nieuwe distributiecentrum klaar is, dan zullen een pak kosten wegvallen.
Een schitterende toekomst staat dit bedrijf te wachten..
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 49
Ik heb effekes een berekening gemaakt.
Bpost neemt een bedrijf over en betaalt 1,3 mia eur., of 11,8 keer de ebita.
Neem dat er een bod zou komen op Miko.
11,8 keer ebita van 30 mio eur, op 1.242.000 aandelen geeft een waarde van.....285 eur per aandeel.
Ik weet wel,het ene bedrijf is het andere niet, toch geloof ik sterk dat er in de toekomst wel eens iets
zou kunnen bewegen in de goede richting.
11,8 keer ebita van 30 mio eur, op 1.242.000 aandelen geeft een waarde van.....285 eur per aandeel.
Ik weet wel,het ene bedrijf is het andere niet, toch geloof ik sterk dat er in de toekomst wel eens iets
De overname door Bpost lijkt mij aan de dure kant en dan met een pak extra schulden,zou ik niet doen.Miko zal mss wel van de beurs gaan maar voorlopig toch niet aan 285€ .benedictus schreef: ↑07 apr 2024 08:32Ik heb effekes een berekening gemaakt.
Ik geloof eerder in een bod van 80 - 90 euro. (het eigen vermogen bedraagt 118 euro per aandeel)benedictus schreef: ↑07 apr 2024 08:32Ik heb effekes een berekening gemaakt.
Er zijn 501.639 niet in hun handen, met zo'n 40 - 45 miljoen kunnen ze het volledige bedrijf binnenhalen.