Accentis

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

eljoepe
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1
Contacteer:

Re: Accentis

Bericht door eljoepe »

:clap:

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 676
Contacteer:

Bericht door Filantroop »

keffertje schreef:
16 nov 2020 22:33
Filantroop schreef:
16 nov 2020 19:44
Bron: tijd.be

Dat is anders bij de holding Iep Invest IEP1,20% en haar vastgoeddochter Accentis ACCB-1,00% , die amper communiceren met beleggers. Het slecht verhandelbare Accentis noteert bijna een derde onder zijn boekwaarde, waardoor zelfs een goedkoop bod kans op slagen heeft. Eind vorig jaar verkocht de industrieel Joris Ide zijn blokkeringsbelang van 11 procent in Accentis aan Iep, wat de weg naar een bod makkelijker maakte.

Uit een artikel "Wie wordt de volgende overnameprooi in Brussel?" gepubliceerd op tijd.be
Intussen heeft vermoedelijk Kopke1 vandaag met een aankoop van 15000stuks de koers in laatste instantie terug onder de mensen gebracht.
Alles opkopen onder de 0,05 is mogelijk maar dan moet je, zoals ik hier al eerder postte, over een hele grote zak beschikken.
Er zijn veel mensen met een grote zak (althans dat zullen ze zelf beweren) :lol: , maar inderdaad weinig mensen met een grote zak met geld.

En... Oeps wellicht is het verstandig dat ik mijn verkooporders voor Iep er morgenochtend maar even uithaal.

Overigens hoeven we niet bang te zijn voor een goedkoop bod op Accentis omdat waarschijnlijk Bart Goemaere van Beurstips dan in actie zal komen. Naar ik begrijp hebben zijn lezers, waartoe ik overigens ook behoor, een groot pakket Accentis in handen en zullen zij niet in gaan op een 'dievenbod' van Oom Gerard.
Hé Keffertje, je hebt woord gehouden, dat gigantische verkooporder van 60000 stuks bij Iep is plots als sneeuw voor de zon verdwenen, bedankt! :clap:
Ik heb de indruk dat er wat staat te gebeuren, er is iets téveel beweging... :think:

keffertje
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 349
Contacteer:

Bericht door keffertje »

Hé Keffertje, je hebt woord gehouden, dat gigantische verkooporder van 60000 stuks bij Iep is plots als sneeuw voor de zon verdwenen, bedankt! :clap:
Ik heb de indruk dat er wat staat te gebeuren, er is iets téveel beweging... :think:
[/quote]

Ik heb inderdaad de weg vrij gemaakt, nu is het aan 'ons' om sterk te blijven en aan oom Gerard om initiatieven voor de delisting te nemen. We gaan het zien!
Filantroop liked last!

ancaoli
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1087
Contacteer:

Bericht door ancaoli »

0,0515. Koers warmt op bij stijgend volume...
Filantroop liked last!
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

Filantroop
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

ancaoli schreef:
17 nov 2020 14:23
0,0515. Koers warmt op bij stijgend volume...
Ik zei toch dat er ietwat teveel beweging is...
Mogelijk heeft het ook iets te maken met het gegeven dat ACCENTIS gisteren, in het artikel van De Tijd, nogmaals genomineerd werd als mogelijke overnamekandidaat!
De heren en/of dames aan de Noorderlaan in Antwerpen horen zoiets niet graag, ze blijven liever volledig uit de schijnwerpers.

kopke1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 153
Contacteer:

Bericht door kopke1 »

Blij dat het zenitel gebeuren wat heeft losgeweekt bij de beleggers. effectief de koers gaat bij redelijk groot volume vlot omhoog. ik zal nog wat spaarcenten overhouden voor iets anders :lol:

Filantroop
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Naar ACCENTIS-normen zijn er vandaag relatief veel aandelen verhandeld bij lichtjes stijgende koers...
Moeder IEP-invest doet intussen nog een pak beter en gaat door het dak bij hoog volume!
Wordt de knoop kortelings na járen geduldig wachten en opbouwen kortelings ontward? Het plots verdwijnen van het reuzeorder van een dikke 60000 stuks in de verkoop kan een belangrijke aanwijzing zijn in deze richting.

keffertje
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door keffertje »

kopke1 schreef:
17 nov 2020 15:36
Blij dat het zenitel gebeuren wat heeft losgeweekt bij de beleggers. effectief de koers gaat bij redelijk groot volume vlot omhoog. ik zal nog wat spaarcenten overhouden voor iets anders :lol:
Kijk maar eens naar Iep dan :D

Filantroop
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

keffertje schreef:
17 nov 2020 17:55
kopke1 schreef:
17 nov 2020 15:36
Kijk maar eens naar Iep dan :D
Heb ik gedaan en stond vermeld in mijn post, bij de les blijven Keffertje :D

keffertje
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door keffertje »

Vandaag zo'n 12.000 Iepjes gescoord, maar het algoritme zorgt voor een zaagtand-beweging. Ik snap er niet veel van maar de aandacht voor onze lievelingsfondsen is in ieder geval getrokken door het artikel op tijd.be.

We gaan het zien vanaf morgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie