Accentis

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
elchapo
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Re: Accentis

Berichtdoor elchapo » 27 Feb 2019 23:05

keffertje schreef:
Filantroop schreef:Vandaag ronkende titel in de tijd, Ik citeer: Accentis boekt meer dan 60% winst.
Mogelijk zou dit vandaag voor een verdere koersopstoot kunnen zorgen al vrees ik inderdaad dat de koers later terugvalt.
In ieder geval heb ik gisteren mijn positie met 20% uitgebreid en houd ik nog wat achter de hand mochten er zich opportuniteiten aanbieden.
Intussen bevindt de koers zich sinds januari 2017 in een keurslijf tussen 0,04 en 0,043 terwijl in dezelfde periode de resultaten fors zijn verbeterd...een tekening hoef ik daar niet bij te maken! ;)

Er zijn inderdaad volgens mij in ieder geval drie factoren die een koersopstoot in de weg staan:

a. Geen dividend (dit schijnt regeltechnisch/statutair nog niet mogelijk te zijn)
b. Die achterlijke koers in honderste centen (maar men weigert een reverse spklit)
c. De betrokkenheid van Oom Gerard, die - om het maar eens netjes te zeggen - geen smetteloze reputatie heeft.

Daarbij valt het op dat er uit alle hoeken en gaten steeds aanbod blijft komen, zie gisteren, maar ook vandaag ligt er al weer 500k te wachten op 4,25 eurocent. Aangezien instituten het aandeel mijden (vanwege a, b en c hierboven), moeten we het hebben van particuliere beleggers en voor die is een bedrag van Eur 20.000 (500.000 stuks) natuurlijk al veel geld, laat staan als er daarna weer zo'n blok komt. Ik zou wel eens willen zien hoeveel van de resterende aandelen ze binnen krijgen als ze brutaalweg een bod neerleggen van 4,5 cent.

Op zich snap ik wel dat je Cok met argusogen bekijkt, Als ie ergens centen kan pakken zal ie het niet nalaten. Van de andere kant, Accentis is, toch ook mede dankzij hem denk ik, in een mooie solide onderneming veranderd. Dat heeft ie dan toch goed gedaan. Beetje jammer dat de kleine beleggert daar voorlopig nog niet van profiteert en er misschien ook weinig boodschap aan heeft, maar dat kan natuurlijk altijd nog komen. Ooit. Ergens in de toekomst. Over een tijd.

Beleggen met zéér aantrekkelijke tarieven
(klik op broker en vraag vrijblijvend informatie aan)
MeXeM DEGIRO LYNX
Inbev à €6.000 €3,60 €4,28 €6,00
Extra's o.a. 3 maanden
gratis coaching
Geen kosten bij ETF
en turbo kernselectie
Gratis tips en geen
wisselkoersmarge
bekijk hier meer brokers

powered by Surfing Waves

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 544

Berichtdoor Filantroop » 27 Feb 2019 23:53

Dat is het minste wat je kan zeggen Elchapo!
Zeer goede en transparante informatie het hele jaar door, gisteren werden trouwens de jaarcijfers zoals aangekondigd iets voor 18:00u bekendgemaakt,
Ik herhaal nog eens graag dat ik een aandeel ACCENTIS voorlopig als een renteloos spaarboekje zie máár met een aanzienlijke en hoogstwaarschijnlijke kans op een flinke return voor hen die het nodige geduld kunnen opbrengen
Op korte termijn zal de koers wel terug gaan postvatten rond 0.0410 EURO...

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 544

Berichtdoor Filantroop » 28 Feb 2019 15:01

De koers is met 5x 810 stuks of 4050 voor 6 maanden teruggezet op 0,0410 EURO...
Zo zijn we ook weer een tijdje gerust! :D

Strong
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 114

Berichtdoor Strong » 08 Mar 2019 18:17

Nieuw maandelijks bericht op site accentis.
Site in Lier draait zeer goed .
Quixotic-Me81 liked last!

keffertje
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 302

Berichtdoor keffertje » 08 Mar 2019 19:14

Strong schreef:Nieuw maandelijks bericht op site accentis.

Belangrijkste vond ik de laatste regel. Aankondiging van Accentis Business Club in mei. Er wordt een goed glas in het vooruitzicht gesteld, maar weet niet of we welkom zijn :roll: :lol:
elchapo liked last!

elchapo
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Berichtdoor elchapo » 10 Mar 2019 11:28

we kunnen dit misschien wel als een soort dividend beschouwen. Dan neem ik aan dat wel als aandeelhouders wel welkom zijn :up: . Ik stel voor dat we gewoon gaan :lol:

Quixotic-Me81
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 77

Re: Aandeel Accentis

Berichtdoor Quixotic-Me81 » 18 Mar 2019 10:58

Opletten om dit als dividend te bestempelen. Voor je het weet heeft de belastingsdienst zich rijkgerekend, en heeft elke aandeelhouder volgens hen per aandeel Accentis een dividend van 1 frisdrank gekregen. Elke aandeelhouder moet dan ook RV betalen, te berekenen volgens 1 frisdrank per aandeel Accentis.
keffertje liked last!
http://dinnovatievebeurs.weebly.com

keffertje
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor keffertje » 18 Mar 2019 12:36

Quixotic-Me81 schreef:Opletten om dit als dividend te bestempelen. Voor je het weet heeft de belastingsdienst zich rijkgerekend, en heeft elke aandeelhouder volgens hen per aandeel Accentis een dividend van 1 frisdrank gekregen. Elke aandeelhouder moet dan ook RV betalen, te berekenen volgens 1 frisdrank per aandeel Accentis.

Dan kunnen zowel oom Gerard als Joris Ide hun hele familie uitnodigen en krijgen ze het nog niet weggedronken... :roll: :lol:

keffertje
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor keffertje » 12 Apr 2019 10:53

Strong schreef:Nieuw maandelijks bericht op site accentis.

* Maandag (nabeurs) in dit theater: jaarverslag Accentis, met ongetwijfeld de nieuwste accounting-tricks, boeiend voor de permanente educatie :clap: :lol:

* Opvallend dat Oom Gerard c.s. al 4 maanden niet meer in de markt is om stukken Accentis te kopen. Zou toch een gemakkelijk winstje moeten opleveren, denk ik.

Fijn weekend!
Eli Lach liked last!

keffertje
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor keffertje » 12 Apr 2019 10:58

Commercieel maandbericht April

04/2019
" Ieper -Ter Waarde": vernieuwd KMO-center op het gelijkvloers

TRIMBLE breidt uit en zal ca. 420m2 extra ruimte in gebruik nemen
Verder verwelkomen we GANTNER NV als nieuwe gebruiker in het gebouw

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen