Iep Invest (voorheen bekend als Punch International/Xeikon)
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: Punch International en Xeikon
Heeft de Tijd ook iets te melden over Accentis? Ik denk dat ongeveer 50% van de aandelen van Accentis in handen zijn van Xeikon en Punch.
Van 2logic op het AGFA forum
Diverse geruchten steken bij AGFA alweer de kop op - zoveelste saneren - ploegen voltijds (wat tegendraads) en Xeikon (moederbedrijf is Punch International) als mogelijke overname... echt nieuws (en min of meer betrouwbaar) zullen we pas vernemen begin november bij KW3...
Bij de vorige overnamepoging van Xeikon stegen we met vele tientallen procenten ... op hoop van zegen
Diverse geruchten steken bij AGFA alweer de kop op - zoveelste saneren - ploegen voltijds (wat tegendraads) en Xeikon (moederbedrijf is Punch International) als mogelijke overname... echt nieuws (en min of meer betrouwbaar) zullen we pas vernemen begin november bij KW3...
Bij de vorige overnamepoging van Xeikon stegen we met vele tientallen procenten ... op hoop van zegen

http://www.selfadhesivelabels.com/blog/ ... ity-event/
genoeg reden om xeikon overtenemen,pioneer in zijn branche
genoeg reden om xeikon overtenemen,pioneer in zijn branche
ja pionier door Agfa graphics die het voor symbolische waarde heeft verkocht aan Dumarey - het is de verdienste van laatste om deze technologie verder te kunnen uitbouwen met beperkt personeel en niet aan de Agfa - voorwaarden! - Het pionierschap heeft niet altijd voordelen - kodak was ook pionier op vlak van de digitale camera - het draait vooral rond rendabel zijn - en de nanotechnologie van Landa en HP-indigo staan op dit punt veel verder dan Xeikon... ALs nano echt doorbreekt weet ik niet of de technologie van Xeikon afdoende is... (of het een goede investering voor Agfa zou kunnen zijn...)
xeikon begint nu pas echt tedraaien,zie zelf liever dat er geen overname komt,want er is voor de belegger meer uit tehalen.
maar men gaf aan dat er 3jaar nodig was om de boel op de rit tezetten,jaren zijn voorbij en nu komt er toevallig een bestuurs verwisseling.
punch heeft altijd aangegeven dat men wellicht de notering wil opheven en zodoende lijkt het mij wel allemaal erg toevallig wat er gaande is.
volume in punch is ook hoog.
ik ben benieuwd wat er gaat komen,en als agfa ook de boel op de rit wil krijgen dan zou xeikon een goede aanvulling zijn.
12 nov
maar men gaf aan dat er 3jaar nodig was om de boel op de rit tezetten,jaren zijn voorbij en nu komt er toevallig een bestuurs verwisseling.
punch heeft altijd aangegeven dat men wellicht de notering wil opheven en zodoende lijkt het mij wel allemaal erg toevallig wat er gaande is.
volume in punch is ook hoog.
ik ben benieuwd wat er gaat komen,en als agfa ook de boel op de rit wil krijgen dan zou xeikon een goede aanvulling zijn.
12 nov
Dat er daar wat staat te gebeuren is een feit, misschien nog vlug een afhandeling voor de wisseling.
Uiteindelijk is het precies de bedoeling een totaal nieuwe weg in te slaan.
Bij Xeikon hebben er zich de laatste tijd ook wel rare kronkels voorgedaan qua koers.
Er is daar eentjen zijn inkopen aan het doen en de koers keert steeds terug naar en lagere waarde om dan terug via grote aankopen een stuk hoger te gaan.
Waarschijnlijk iemand die wacht tot een bepaalde prijs te dalen om dan steeds zijn aankopen te doen en zijn gemiddelde laag te houden.
Zal een konijn uit een hoed zijn op een bepaalde onverwachte dag ...
Uiteindelijk is het precies de bedoeling een totaal nieuwe weg in te slaan.
Bij Xeikon hebben er zich de laatste tijd ook wel rare kronkels voorgedaan qua koers.
Er is daar eentjen zijn inkopen aan het doen en de koers keert steeds terug naar en lagere waarde om dan terug via grote aankopen een stuk hoger te gaan.
Waarschijnlijk iemand die wacht tot een bepaalde prijs te dalen om dan steeds zijn aankopen te doen en zijn gemiddelde laag te houden.
Zal een konijn uit een hoed zijn op een bepaalde onverwachte dag ...

Edwin, jij ben blijkbaar een fan van BT, niet ?
hoezo een smerig spel,mooi van mee profiteren,straks wellicht weer in de 90ers
Ben ik een fan van alles wat op de beurs stijgt ... spijtig van die plof daarstraks.
Eieren voor zijn geld kiezen kan ook natuurlijk ...
Waren nochtans goed bezig
Eieren voor zijn geld kiezen kan ook natuurlijk ...
Waren nochtans goed bezig