MdxHealth

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 249

Re: MdxHealth

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 02 Jan 2018 13:55

Hi Munny, voor jou ook het allerbeste gewenst voor het nieuwe jaar ! Ook op de beurs...
Ik hoop voor jou dat je niet teveel mdxh-aandelen bezit en dar het verlies niet te hoog is opgelopen. Indien dit toch zo is, is het misschien niet onverstandig om ze nu rond de 3,2 te verkopen en over te stappen naar bvb Ablynx waar 2018 zich wel beloftevol aankondigt.

Dit is uiteraard slechts een overweging maar toch beter het volgende niet vergeten :

1) Onze Jan heeft een gans jaar zijn aandeelhouders voorgelogen en zelf aandelen verkocht toen ze nog boven de 4 stonden. Die leugens begonnen reeds begin 2017.
2) Confirm wordt in de USA totaal genegeerd door urologen omdat ze er zelf weinig tot niets aan verdienen. Bij mdxh werd dit schromelijk onderschat ofwel wou Men die realiteit niet zien.
3) select wordt wel meer verkocht maar om daar winst uit te halen, moeten de verkoopcijfers zeer drastisch stijgen. Volgens mij met dit commercieel onbekwaam management onmogelijk. Al was het maar omdat geen hond hen nog gelooft.
4) Na de dramatische verkopen volgen op 22/2 nog de jaarcijfers en daaruit zal blijken dat de cash burn nog veel meer gestegen is dan verwacht.
5) Als gevolg daarvan zal er in de eerste helft van 2018 zeker een nieuwe kv nodig zijn, deze maal aan een veel lagere koers met een enorme verwatering tot gevolg.
6) zelf heb ik ook lang gehoopt op die cpt-code. Maar wat ben je ermee als de urologen niet moeten weten van confirm. Voor select en assure is die cpt-code er niet. Ik moet nog zien of dat zo'n verschil zal maken. Ook het veteranencontract is tot nog toe een lege doos gebleken.

Als je er echt nog in gelooft op LT kun je na de kv nog altijd terug instappen. De kans is groot dat de koers dan een stuk lager zal staan dan nu en misschien kan je dan iets van de huidige verliezen goedmaken. Zelf stap ik echter pas in als ik merk dat er terug een positieve evolutie is. Momenteel is dat niet bepaald het geval.

Ik herhaal met klem dat dit enkel een overweging is. Jij beslist uiteraard. Gelieve dit dus enkel ter info te lezen. Groeten.
wolfe liked last!

Munnybunny
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 384

Berichtdoor Munnybunny » 03 Jan 2018 13:13

Hallo RS, dankjewel voor je bezorgdheid.
Ook ik ben overtuigd dat die KV er ongetwijfeld aankomt en ik heb ergens ook geschreven dat ik het nog zal aankijken tot de halfjaar cijfers. Mijn positie is vooralsnog niet dramatisch, ik heb nog wat ruimte maar ook niet zo erg veel meer..

Vanuit Europa horen we tot nog toe bitter weinig. Er zal toch eens iets moeten gebeuren, hoop ik.
Vertrouwen begint, zoals je zei, langzamerhand te slinken.

Het slechtst presterende bedrijf op de Euronext... :roll:

kronos
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 135

Berichtdoor kronos » 03 Jan 2018 14:49

Munnybunny schreef:Hallo RS, dankjewel voor je bezorgdheid.
Ook ik ben overtuigd dat die KV er ongetwijfeld aankomt en ik heb ergens ook geschreven dat ik het nog zal aankijken tot de halfjaar cijfers. Mijn positie is vooralsnog niet dramatisch, ik heb nog wat ruimte maar ook niet zo erg veel meer..

Vanuit Europa horen we tot nog toe bitter weinig. Er zal toch eens iets moeten gebeuren, hoop ik.
Vertrouwen begint, zoals je zei, langzamerhand te slinken.

Het slechtst presterende bedrijf op de Euronext... :roll:

Dan zie je wel Hamon over het hoofd. :-)

mikske
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 157

Berichtdoor mikske » 05 Jan 2018 14:19

Waar zijn die Japanners? MDxHealth over te nemen voor een mooie prijs. :lol: :lol: :lol:

Vernie62
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 31

Berichtdoor Vernie62 » 06 Jan 2018 16:38

Heb alles verkocht met vrij veel verlies, ik geloof er niet meer in. Ga een ander aandeel zoeken waar winst mee te maken is. Iemand een idee ?

loe
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 18

Berichtdoor loe » 06 Jan 2018 17:34

Vernie62 schreef:Heb alles verkocht met vrij veel verlies, ik geloof er niet meer in. Ga een ander aandeel zoeken waar winst mee te maken is. Iemand een idee ?

IBA misschien ?

mikske
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 157

Berichtdoor mikske » 06 Jan 2018 17:35

Vernie62 schreef:Heb alles verkocht met vrij veel verlies, ik geloof er niet meer in. Ga een ander aandeel zoeken waar winst mee te maken is. Iemand een idee ?

Verkeerde timing. Capfi koopt nu fors aandelen van MDxHealth.

Vernie62
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 31

Berichtdoor Vernie62 » 06 Jan 2018 17:49

Misschien wordt het wel galapagos

Austin Harley
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 18

Berichtdoor Austin Harley » 06 Jan 2018 21:08

HAMON misschien? :?

streetbob
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 188

Berichtdoor streetbob » 06 Jan 2018 21:49

mikske schreef:

Verkeerde timing. Capfi koopt nu fors aandelen van MDxHealth.

Waar zie je dat ?
In port: Mdx, Nyrstar, Synergy Pharmaceuticals Inc, XLM.