MdxHealth

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 127

Re: MdxHealth

Berichtdoor DWB Happy » 18 Mei 2019 19:00

Lotus schreef:U noemt het dom maar ik kan niet direct terugvinden wanneer u over uw parel PostNL hier voor het eerst of laatst heeft gepost. Het is makkelijk om naar anderen te slaan en te zorgen dat de interesse in een onderwerp op het forum verdwijnt door herhalen van one-liners en anders denkenden als dom te bestempelen. Een troost is dat de koers van PostNL waarschijnlijk binnenkort lager staat dan die van MdxHealth.

Misschien dat U beter eens hulp kunt gaan zoeken, Uw postings bestaan louter uit persoonlijke aanvallen,
daarbij verwijt U mij van zaken die ik hier niet gebezigd heb.

Ik heb anders denkende niet als dom bestempeld, met begrijpend lezen schijnt U ook al moeite te hebben.

Ik begrijp ook niet waarom U het een troost vind als Postnl binnenkort lager staat, wat heeft dat met MDX te maken?

powered by Surfing Waves

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 560

Berichtdoor Lotus » 27 Mei 2019 20:32

Wat het met elkaar te maken heeft is dat u groot fan bent of was van PostNL. Daar lees ik geen berichten van u maar hier waar u geen aandelen van heeft staan er misschien wel honderden, hulp zoeken is dus niet voor mij weggelegd.
VWarena liked last!

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor DWB Happy » 31 Mei 2019 15:59

En Jantje gaat gewoon vrolijk weer verder met wonderen verrichten :clap:

https://novigenix.com/novigenix-appoint ... m-company/

Dr. Groen was previously the President and CEO of MDxHealth

""During his 9 years at MDxHealth,
Dr. Groen oversaw growth of total cumulative revenue to over US$100 million, the raising of more than US$80 million in equity financing, the establishment of a CLIA service laboratory in the United States and an ISO service laboratory in Europe, and the team expansion to over 220 staff to sell their prostate and other cancer diagnostic tests.""

The President heeft de drol weer mooi weten te verpakken :wtf:
wolfe liked last!

bryouknow
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 24

Berichtdoor bryouknow » 03 Jun 2019 13:13

Wat is hier gaande dat dit aandeel week na week dieper blijft weg zaken?

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 109

Berichtdoor Chukky2 » 03 Jun 2019 17:26

bryouknow schreef:Wat is hier gaande dat dit aandeel week na week dieper blijft weg zaken?

Noem mij eens van de kleinere bio en pharma die niet week na week aan het zakken zijn? ;-)
De meeste 50 tot 75 procent!
Denk aan de durvers dat er op termijn wel,overal geld te verdienen is .
Altice- -avantium-Bam-Bayer-Bekaert-Biocartis -Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umicore-XFab-Arcelor - InBev-Asiat-Aperam-melexis-Solvay

nete
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 181

Berichtdoor nete » 03 Jun 2019 18:14

[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens offtopic en negatieve reacties uitlokken]
Beleggen=maximaliseer je winst, BEPERK je verlies.
AB Inbev, Aedifica, Care Property, Carlsberg, Coca Cola, Dax Global Mining, Heineken, Shurgard, Sofina, Tencent Holdings, WDP (+ cash)

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Chukky2 » 03 Jun 2019 21:58

nete schreef:[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens offtopic en negatieve reacties uitlokken]

Als je met aandelen begint moet eigenlijk niemand janken .
Voor mij is het in elk geval een hobby en wat mij meer lief is dat we gezond blijven , want als dat niet is dan kan de rest gestolen worden . Dus wat maakt het uit . Ik lig niet wakker van 20000 euro verlies . Als je het niet hebt kan het ook niet gebeuren . Het is pas als je gaat lenen voor de beurs .dan ben je niet goed bezig
Altice- -avantium-Bam-Bayer-Bekaert-Biocartis -Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umicore-XFab-Arcelor - InBev-Asiat-Aperam-melexis-Solvay

Mixdoctor
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 37

Berichtdoor Mixdoctor » 05 Jun 2019 16:58

van de koerszwakte handig gebruik gemaakt en bijgetankt, de tijd zal het uitwijzen :D
mijn eerste stukken dateren van 25/01/2011 (aan 1.80), de beurs vraagt heel veel tijd, de meesten willen hier snel wat geld rapen, zo werkt het niet :up:

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor DWB Happy » 05 Jun 2019 21:00

Mixdoctor schreef:van de koerszwakte handig gebruik gemaakt en bijgetankt, de tijd zal het uitwijzen :D
mijn eerste stukken dateren van 25/01/2011 (aan 1.80), de beurs vraagt heel veel tijd, de meesten willen hier snel wat geld rapen, zo werkt het niet :up:

Maar dan je geld zetten op een kreupel blind paard wat binnenkort naar de slachtbank afgevoerd gaat worden is toch ook niet zo slimme zet toch? :roll:

Tenzij je familie van Chukky bent, die zelfs nog niet treurt als hij 20.000 euro's door het putje ziet gaan :wave: !

Dit is trouwens nog geen koerszwakte, die moet echt nog gaan komen, de all time low van 0,79 zal echt nog wel
gebroken gaan worden binnen nu en 6 maanden :wtf: !
Wimpie85 liked last!

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Chukky2 » 05 Jun 2019 21:06

DWB Happy schreef:
Mixdoctor schreef:van de koerszwakte handig gebruik gemaakt en bijgetankt, de tijd zal het uitwijzen :D

Maar dan je geld zetten op een kreupel blind paard wat binnenkort naar de slachtbank afgevoerd gaat worden is toch ook niet zo slimme zet.

Tenzij je familie van Chukky bent, die zelfs nog niet treurt als hij 20.000 euro's door het putje ziet gaan!

Dit is trouwens nog geen koerszwakte, die moet echt nog gaan komen, de all time low van 0,79 zal echt nog wel
gebroken gaan worden binnen nu en 6 maanden!

Oh daar is hij weer . Iemand hoeft maar een beetje de koers omhoog praten en je krijgt bijna weer een tia .
Nee , waarom zou ik treuren ? Zolang je niet verkoopt en gezond blijft ben ik aan het genieten . Als ze je morgen zeggen dat het gedaan is met je , wat is dan dat geld ? Geld kan je gelukkig maken ;-)

Tijdelijke promo tot 31 augustus:

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen