MdxHealth

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 560

Re: MdxHealth

Berichtdoor Lotus » 11 Feb 2019 22:13

Lotus schreef:Er hoeft nu maar een middelgrote verkoper te komen en de €1 is er aan voor de moeite, stoplosses die afgaan en dan snel richting €0,90-€0,95. Heel misschien binnenkort tijd voor een gokje maar dan niet boven €1 omdat die koers niet stand kan houden onder de verkoopdruk.

Binnen een week al gedaan met het scenario. De tijd gaat nu wel snel dringen voor het bestuur, elke maand meer afwachten en onduidelijkheid dan verwacht ik per maand nog 5% tot 10% eraf.

powered by Surfing Waves

frikandel75
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 995

Berichtdoor frikandel75 » 12 Feb 2019 00:12

Kverlaag mijn target naar 0,5€ ;)

tosca
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 405

Berichtdoor tosca » 12 Feb 2019 15:51

VWarena schreef:28 orders aan 1,20 +60K Mooie biedzijde... Allemaal losgeslagen gekken!? :lol:

Vanmorgen bijgekocht @1,22 :up:
Het kan hier fors omhoog schieten op relatief KT

Gegroet

Ja ik zie het. Het is aanschuiven om zijn stukken nog kwijt te geraken. :wave:
Wel vreemd u koopt al een lange tijd geregeld bij maar toch zit u er zogezegd maar met 2500 euro in :!:
VWarena liked last!

tosca
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 405

Berichtdoor tosca » 12 Feb 2019 15:59

VWarena schreef:Meester hij begint weer :wtf:
Kan U dat aub nog eens herhalen want uw boodschap is onduidelijk en word daar zo moe van ... Ben compleet in de war :lol:
Een grote partij koopt alle stukken op en wil de koers niet onder de 2.07 laten gaan, dat is duidelijk constateerbaar.
Na een stijging van 80% op een week mag er toch wel een 5 à 10% af zeker ... Gezonde correctie met een mooie bodem op 2,07
Na een deugddoend weekend zulen we zien wat volgende week brengt. Acht de kans groter dat we verder gaan stijgen richting 2,50 dan dalen richting 1,50 :wave:

Ik denk dat u wat beter moet luisteren naar mensen die wel iets van de beurs kennen. of ziet u nog steeds een stijgende trend in het aandeel?

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 416

Berichtdoor VWarena » 12 Feb 2019 16:18

tosca schreef:
VWarena schreef:28 orders aan 1,20 +60K Mooie biedzijde... Allemaal losgeslagen gekken!?

Vanmorgen bijgekocht @1,22

Het kan hier fors omhoog schieten op relatief KT

Gegroet

Ja ik zie het. Het is aanschuiven om zijn stukken nog kwijt te geraken.
Wel vreemd u koopt al een lange tijd geregeld bij maar toch zit u er zogezegd maar met 2500 euro in.

idd, kwestie van prioriteiten leggen hé... sowieso alles met 1/2 Ablynx-winst (x10 ;) ) herinvesteerd ...
Volgens positie/gewicht in PF ... 1) MITHRA (BINGO) 2) Biocartis 3) Kiadis 4) Oxurion) 5) Mdxh :down: 6) Acacia
7 ) Genkyotex ... nogmaals nothing to lose maar fijn dat U aan mij dacht.
Het verlies op Mdxh & Acacia is nog steeds een lachertje want als U teruggraaft weet U dat mijn zwaargewicht Mithra in is @10,50 U pikt waarschijnlijk enkel de winners op en hebt nooit een losertje. Een echte kanjer bent U ... beursgoeroe pur sang :wave: Succes! Met Mithra beter doen dan Ably betwijfel ik, Biocartis/Kiadis/Oxurion imo de parels voor 2019 en de rest kan van mijn part gestolen worden of op de fles gaan ... RIP Mdxh :up:
Tigenix, dat vallend mes en ten dode opgeschreven zwijgen we over hé beste.
Laatst gewijzigd door VWarena op 12 Feb 2019 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 127

Berichtdoor DWB Happy » 12 Feb 2019 16:24

Man schei toch uit met je zever verhalen over je andere aandelen hier, stop daar nou eens mij.

Wat heeft dat te doen met het aandeel MDxHealth?

Je heb hier maanden lang de discussie geprovoceerd en geterroriseerd, geen enkel zinnige onderbouwende posting van je gezien,enkel vervelende berichten aan mij gericht.

Het aandeel ungefundeerd met een berg prietpraat lopen hypen.

Nu wordt je door een ander daarmee geconfronteerd, begin je gelijk weer over over je andere aandelen te wauwelen!
Laatst gewijzigd door DWB Happy op 12 Feb 2019 16:28, 3 keer totaal gewijzigd.
VWarena liked last!

nete
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 182

Berichtdoor nete » 12 Feb 2019 16:25

tosca schreef:Ik denk dat u wat beter moet luisteren naar mensen die wel iets van de beurs kennen. of ziet u nog steeds een stijgende trend in het aandeel?

Natuurlijk, vandaag opnieuw zeer sterk stijgende trend, "slechts" min 9.84% op dit moment
VWarena liked last!
Beleggen: BEPERK je verlies.
AB Inbev, Aedifica, Care Property, Carlsberg, Coca Cola, Cofinimmo, Deutsche Börse, Dax Global Mining, HelloFresh, Ontex, Sofina, Tencent Holdings, WDP, Xior (+ wat cash)

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 416

Berichtdoor VWarena » 12 Feb 2019 16:39

Beste Nete & co, beleggen jullie in 1 aandeel of is het de bedoeling rendement te halen, en liefst zoveel mogelijk, met een mooie gediversifieerde PF. Dat U of jullie geen Ablynx'en hadden @4,79 en geen geen geduld om er 9 jaren op te broeden tot er gouden eieren uitkwamen van 45€ kan ik helaas niets aan veranderen. Die kleine positie Mdxh met huidige verlies kan ik mee lachen doch blijf ik uitkijken naar de volgende kwartalen want nu verkopen heeft imo weinig zin en laat me eerlijk gezegd koud ;) Zelfs bij een faillissement van mdxh zal ik niemand iets verwijten en op eigen borst kloppen want heb in 't algemeen hier niks te verliezen :wave:
@DWB Happyman, windt U zo niet op man. Jammer dat zo' n kenner als U niet op andere topics te bespeuren valt. Begrijp dit niet verkeerd want je bent een krak :lol: :up: Blijf het vreemd vinden dat je ooit aandelen mdxh had en voor de val uitstapte omdat U de miserie olv Jan Groen zag aankomen en voor de rest geen andere aandelen in bezit had / hebt. Sterk!
Laatst gewijzigd door VWarena op 12 Feb 2019 17:01, 4 keer totaal gewijzigd.

timmy
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 71

Berichtdoor timmy » 12 Feb 2019 16:48

Allemaal heel leuk, maar waarom stop je dan niet met rond de pot te draaien?
DWB Happy liked last!

timothy v
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 78

Berichtdoor timothy v » 12 Feb 2019 16:55

Vandaag na 3j volledig uitgestapt met een fiks verlies. Kon het niet langer aanzien. Dit is een vallend mes. Nog een kapitaalverhoging in het vooruitzicht en zeer slecht management.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen