MdxHealth

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
Canis Lupus
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 7

Re: MdxHealth

Berichtdoor Canis Lupus » 08 Feb 2019 14:42

VWarena schreef: Nou wordt ie plezant :lol: nog een poging...
5000€ inleg Ably werd 50 000... 30 000 eurootjes naar de spaarrekening en met de resterende 20 000 koop ik andere biotech--en diagnostica... In jou ogen maak ik dan verlies omdat ik in totaal 2500 € in Mdxh belegde :roll: Die 8000 in Mithra zijn er intussen al 20 000... Maw indien Mdxh 0 wordt heb ik me vergist of mis gegokt maar zal ik nog steeds héél tevreden zijn.
Jawadde, ik ben dom en wens je veel succes.
Van mijn part geef je Nete 500% gelijk, is je volste recht. Einde discussie.

Proficiat met je winst VWarena, het is je zeker gegund.
Je kiest om een deel van je winst uit eerdere beleggingen te investeren in MdxH.
Jouw keuze en ik wens je alle succes toe.

Je investering is een gok zoals je zelf zegt met een aanvaardbaar risico (als je verliest is het geen pijnlijk verlies).

Tot hiertoe is het track record van MdxH allesbehalve schitterend, het toekomstbeeld evenmin positief.
Ik overweeg derhalve niet om mijn salaris te investeren in dit bedrijf.
Je eerdere successen zijn absoluut geen garantie op succes met deze belegging.
Volgens mij is dat het punt?

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

nete
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 156

Berichtdoor nete » 08 Feb 2019 15:14

timmy schreef:
Sorry maar die uitleg slaagt kant noch wal. Je resultaten uit het verleden met andere aandelen hebben niets te maken met je verlies in Mdx. Ik geef nete 100% gelijk.

Dat klopt inderdaad. Mijn inbreng betreft MDXHealth en geen ganse portefeuille uit het verleden.
We hebben met Ablynx inderdaad de trein gemist.
Maar we hebben door Bpost, IBA, Nyrstar, Immo Mechelen City Center tijdig buiten te zwieren al veel verliezen vermeden.
Ik respecteer iedereen zijn opinie, is het te veel gevraagd om ook een afwijkende opinie te respecteren ?
Laatst gewijzigd door nete op 08 Feb 2019 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
DWB Happy liked last!
----------------------------------------------------------------
Beleggen = maximaliseer je winst, beperk je verlies.
----------------------------------------------------------------

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 307

Berichtdoor VWarena » 08 Feb 2019 15:17

Beste, Ablynx was een mooi sprookje. Je parkeert meer dan de helft van die winst "safe" op de bank. Met die andere 40% winst herinvesteer je... Mithra ging vorig jaar ook fors omhoog ... Vandaar een gevoel van... Don't worry be happy en nog wat kleingeld in mdxh gepompt onder het motto "Nothing to lose" ;) USA-markt betreden is geen makkelijke opdracht en vergt tijd dus... We zien wel binnen 6 of 12mnd wat ervan komt maar ga er niet van wakker liggen, begrijp je? Slaagt men over the Ocean in hun opzet dan krijgen we een ander verhaal.

Wetende dat Mithra terug zou kunnen stijgen richting 40 of meer... Biocartis mooie kaarten op tafel heeft liggen en Kiadis bingo zou kunnen zijn... Mdxh is idd high risk momenteel maar een klein beredeneerd gokje, niet meer of minder. Grts
@ nete, imo heeft de stand van je pf wel degelijk invloed op wat je kan riskeren met een aandeel à la mdxh momenteel. Wederzijds respect is idd de boodschap maar in biotech om terug te komen op Ablynx of Mithra is het verdomd moeilijk op LT vette winsten te boeken als je een stop-loss-lover bent ;)

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 511

Berichtdoor Lotus » 08 Feb 2019 16:40

Voor het weekend nog onder de 1 euro? De verkoopknop weten ze de laatste minuten te vinden en er kunnen nog maar 80 duizend worden verkocht voor 1 euro of iets hoger.

DWB Happy gaf al de cashburn aan en met zo weinig in kas is een kv binnen nu en ik gok 9 maanden nodig. Om bijvoorbeeld 50 miljoen op te halen moet het aantal aandelen al gaan verdubbelen. Nu zijn er net geen 60 miljoen aandelen maar bij een kv komt er een korting, 50 miljoen ophalen met 60 miljoen nieuwe aandelen voor ongeveer 83 cent per stuk. Dat de aandeelhouders nog niet inzien hoe kritisch de situatie is en die gaat er zo niet beter op worden.

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 118

Berichtdoor DWB Happy » 08 Feb 2019 17:14

[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens offtopic en provoceren]
Wimpie85 liked last!

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 745

Berichtdoor Putbruy » 08 Feb 2019 17:47

én toch blijft het hardnekkig boven de 1 !
VWarena liked last!
in port : vanalles..

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor VWarena » 08 Feb 2019 17:47

Feit is dat we deze handelsweek afsluiten @ 1,02. Paniekzaaiers en doemdenkers ten spijt.
Grote jongens, IB'ers zaten aan de verkoopknop. Toch wel lachwekkend als je naar het MEGAVOLUME kijkt dat vandaag verhandeld werd :clap:

'k Ga aan Mithra een mail verzenden met de vraag of ze Donesta ook kunnen uittesten op mannen want er is blijkbaar een grote doelgroep voor 8-) een pilletje tegen opvliegers in de penopauze :think:
Rustig zittenblijven denk ik bijmezelf en wens jullie allen een prettig en deugddoend weekend toe :wave:
thomas liked last!

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 118

Berichtdoor DWB Happy » 08 Feb 2019 19:13

VWarena schreef:Feit is dat we deze handelsweek afsluiten @ 1,02. Paniekzaaiers en doemdenkers ten spijt.
Grote jongens, IB'ers zaten aan de verkoopknop. Toch wel lachwekkend als je naar het MEGAVOLUME kijkt dat vandaag verhandeld werd

'k Ga aan Mithra een mail verzenden met de vraag of ze Donesta ook kunnen uittesten op mannen want er is blijkbaar een grote doelgroep voor 8-) een pilletje tegen opvliegers in de penopauze :think:
Rustig zittenblijven denk ik bijmezelf en wens jullie allen een prettig en deugddoend weekend toe :wave:

De werkelijke feiten, zonder door de rose bril te kijken van VWarena!

Het feit is dat koers in deze handelsweek ruim 15% lager gegaan is, dat heeft niks met doemdenkerij te maken ,
maar mogelijk wel met paniek, dit omdat de cijfers binnenkort gepresenteerd worden!

Deze week werden er ruim 1 miljoen stukken verhandeld, dat was inderdaad een mega groot verschil met de week daarvoor.

De muzikanten op de Titanic bleven ook gewoon doorspelen omdat ze overtuigd waren dat de boot niet kon zinken :wave:
Laatst gewijzigd door DWB Happy op 08 Feb 2019 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Wimpie85 liked last!

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor VWarena » 08 Feb 2019 19:32

[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens offtopic en provoceren]

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 511

Berichtdoor Lotus » 09 Feb 2019 00:12

Putbruy schreef:én toch blijft het hardnekkig boven de 1 !

Ja ik verbaasde me ook, volgende week nieuwe kansen voor de kopers op 1 euro of net er boven. Eens ze binnen zijn dan het ritje naar onder de euro, het is niet de vraag of maar wanneer.