Beleggers vergelijken hier brokers + nu €500 actie!

TIP: Volg direct het laatste beursnieuws via:   

MdxHealth

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL20, lokale fondsen, etc.
Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2648

Re: MdxHealth

Berichtdoor Beheerder » 20 Dec 2018 18:33

U noemt het weer dood forum, dat is het niet, uw mening is dat het onderwerp dood is. Benoem dit dan ook juist in plaats van telkens anderen te provoceren of offtopic te reageren.
VWarena liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 109

Berichtdoor DWB Happy » 20 Dec 2018 20:07

Beheerder schreef:U noemt het weer dood forum, dat is het niet, uw mening is dat het onderwerp dood is. Benoem dit dan ook juist in plaats van telkens anderen te provoceren of offtopic te reageren.

Heeft U een (aandelen) belang in het bedijf MDxHealth?

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2648

Berichtdoor Beheerder » 21 Dec 2018 09:00

Geen aandelen en ook geen verder belang in MdxHealth, wel een belang om het onderwerp inhoudelijk te houden :up:
lode78 liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor DWB Happy » 21 Dec 2018 17:49

De trend was al eerder gezet, mijn inziens zijn mede Amerikaanse aandeelhouders het zinkende schip nu verder aan het verlaten, grote kans dat ze dit jaar hun verlies helemaal gaan nemen, window dressing 2018.

Waarom denk ik dit,dit omdat binnen nu en 6 maanden er weer een nieuwe emissie geplaatst moet worden,
dit omdat het kasgeld dan alweer op is.

Ik verwacht dat MDXhealth met lege handen zal staan eind februari, oftewel met slechte cijfers en dito vooruitzichten,
dit hebben ze min of meer zelf ook al aangegeven onlangs, IBers dan nog te proberen te overtuigen zal dan alleen maar moeilijker gaan worden.

Gaan ze KV proberen te plaatsten voor eind februari misschien?

Als ze de emissie verkocht kunnen krijgen verwacht ik dat er minimaal 30 miljoen aandelen bij gaan komen in 2019,
nogmaals het zou mij zeer verbazen of ze dit nog wel voor elkaar kunnen krijgen.

Warning penny stock alert
Wimpie85 liked last!

topkoop
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 68

Berichtdoor topkoop » 21 Dec 2018 20:08

DWB Happy schreef:De trend was al eerder gezet, mijn inziens zijn mede Amerikaanse aandeelhouders het zinkende schip nu verder aan het verlaten, grote kans dat ze dit jaar hun verlies helemaal gaan nemen, window dressing 2018.

Waarom denk ik dit,dit omdat binnen nu en 6 maanden er weer een nieuwe emissie geplaatst moet worden,

Ik verwacht dat MDXhealth met lege handen zal staan eind februari, oftewel met slechte cijfers en dito vooruitzichten,
dit hebben ze min of meer zelf ook al aangegeven onlangs, IBers dan nog te proberen te overtuigen zal dan alleen maar moeilijker gaan worden.

Als ze de emissie verkocht kunnen krijgen verwacht ik dat er minimaal 30 miljoen aandelen bij gaan komen in 2019,
nogmaals het zou mij zeer verbazen of ze dit nog wel voor elkaar kunnen krijgen.

je bent toch een beetje geobsedeerd door mdxh

waarom niet door postnl ? daar zat je toch vol in ? :clap:
lode78 liked last!

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor DWB Happy » 21 Dec 2018 21:01

topkoop schreef:
DWB Happy schreef:De trend was al eerder gezet, mijn inziens zijn mede Amerikaanse aandeelhouders het zinkende schip nu verder aan het verlaten, grote kans dat ze dit jaar hun verlies helemaal gaan nemen, window dressing 2018.

je bent toch een beetje geobsedeerd door mdxh
waarom niet door postnl ? daar zat je toch vol in ?

:

En jij heel erg geobsedeerd in mij, jij stalk me al 2 jaar, op IEX hebben ze je uiteindelijk definitief gebannen.

Nog nooit heb je iets zinnigs over het bedrijf MDxHealth geschreven, al jou posting bestaan louter uit treiterige persoonlijke aanvallen.

Leuk trouwens dat je Postnl in een adem noemt met MDxHealth :lol:

Postnl is op dit moment het meest onderwaardeerde aandeel van de Nederlandse beurs.

MDxHealth is op dit moment het meest overgewaardeerde aandeel van de Belgische beurs.

Beleggers die hun aandelen omruilen maken een zeer grote kans om hun inzet de komende 2 jaar te verdubbelen,
Postnl betaald gerekend vanaf deze koers jaarlijks ook nog ruim 12% dividend uit.

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 501

Berichtdoor Lotus » 21 Dec 2018 22:46

krikkelke schreef:Gisterenavond een reportage gezien over instagram en de fake werking van de likes en commentators en ongewild moest ik aan de huisposter van deze draad denken. Zo heel de dag commentaren posten blijkt dus idd goed op te brengen en kan gezien worden als dagtaak. :think:

https://www.hln.be/ihln/internet/video- ... ~af5ecc48/

Dat is zeker niet uit te sluiten. Iemand die bij een redelijk illiquide aandeel continue negatief is kan de koers beïnvloeden. Met een shortpositie kan die persoon er dan ook aan verdienen.

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor DWB Happy » 21 Dec 2018 23:27

Lotus schreef:
krikkelke schreef:Gisterenavond een reportage gezien over instagram en de fake werking van de likes en commentators en ongewild moest ik aan de huisposter van deze draad denken. Zo heel de dag commentaren posten blijkt dus idd goed op te brengen en kan gezien worden als dagtaak. :think:

https://www.hln.be/ihln/internet/video- ... ~af5ecc48/

Dat is zeker niet uit te sluiten. Iemand die bij een redelijk illiquide aandeel continue negatief is kan de koers beïnvloeden. Met een shortpositie kan die persoon er dan ook aan verdienen.

De enige die steeds de koers zwaar beïnvloed heeft is Jan Groen met zijn sprookjes verhalen, dat heeft enkele jaren ongelooflijk goed gewerkt, maar helaas hij kon de sprookjes niet waarmaken, hij is duidelijk door het ijs gezakt, veel te lage omzetcijfers en in verhouding veel en veel te zware verliezen, dit kan hij nooit meer recht praten.

En je weet hoe de meeste sprookjesboeken eindigen "Toen kwam er een olifant met een lange snuit, die blies het mooie sprookje uit "

Ik heb zeker bij velen de ogen geopend die daardoor nog op tijd hebben kunnen verkopen, en ja dat zal de koers regelmatig geen goed gedaan hebben.

Let op ik waarschuw al vanaf de 5,50, degene die het nooit hebben willen geloven zitten nu op de blaren.

Waarom ik nu nog steeds post? Omdat deze misère nog niet achter de rug is, dit aandeel loopt compleet leeg
in de toekomst, het kan zelfs in enkele maanden tijd gebeuren, cijfers zijn veel en veel te slecht.

Als IBers bij de volgende KV geen interesse meer hebben dan is het einde oefening.
Mochten ze nog wel willen investeren dan zal het voor een zeer lage prijs zijn, waardoor de verwatering enorm zal zijn,
oftewel de huidige aandeelhouders hun verlies nog velen malen groter zien worden.

Ik verwacht het slechts scenario, zie MDxHealth als een lekkende grote olietanker, de olie loopt er net zo hard uit als er aan de andere kant ingedaan wordt, waardoor de ramp in omvang steeds verder zal toenemen, in dit geval trekt het steeds meer kleine beleggers mee ten onder.

Niet slim he een lekkende olie tanker steeds blijven bijvullen, maar toch is dat wat er hier al jaren gebeurd.
Het geld wat er jaarlijks ingepompt wordt vliegt er aan de andere kant net zo hard weer uit, terwijl de tanker geen meter
vooruit komt, blijft al jaren op dezelfde plaats liggen.

Mensen wordt aub eens wakker, dit bedrijf is reddeloos verloren.

Wat ik steeds schrijf, schrijven de banken en analisten over een tijdje ook, maar nu houden ze zich nog stil om hun grote klanten meer tijd te geven om nog te kunnen uitstappen.
Berenberg heeft al een tipje van de sluier opgetild, dit is nog maar het begin...

Don't Worry Be Happy, heeft geen enkel belang in het bedrijf MDxHealth, noch aandelen noch short postities, krijgt noch betalingen van anderen, zonder winstbejag de klokkenluider van mdXhealth geworden, the pain in the ass voor Jan Groen :wtf:

Wel aandelen gehad, zwaar teleurgesteld in de mooie verhalen van Jan Groen, me vreselijk voor de gek gehouden gevoelt door deze praatjesmaker, zo erg dat ik alles zal proberen om anderen te behoeden voor meer schade.

Let op dit is de grootste hoax van de Belgische beurs, FMSA zou hier echt eens op bezoek moeten gaan.

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 730

Berichtdoor Putbruy » 22 Dec 2018 09:09

dan zou ik zeker therapie overwegen, dit is niet meer gezond... :roll:
DWB Happy liked last!
in port : vanalles..

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 294

Berichtdoor VWarena » 22 Dec 2018 09:33

Putbruy schreef:dan zou ik zeker therapie overwegen, dit is niet meer gezond... :roll:

Lachen daarentegen is en blijft gezond :lol: Heb je dat typetje nog niet ontmaskerd ...?
Volgend jaar of de komende jaren komt " de boemerang" :up: Dan blijkt dat sommigen hun hebben laten misleiden en mooie winsten hebben laten liggen :roll:
lode78 liked last!