MdxHealth

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 548

Re: MdxHealth

Berichtdoor Lotus » 20 Dec 2018 11:01

Daar heeft u zeker een punt, het is inderdaad onnodig om continue aandelen te moeten hebben. Geduld en afwachten loont veel vaker dan dagelijks de parel proberen te vinden. Nog iets waar ik gelijk in moet geven is dat wanneer de koers (sterk) stijgt de volumes omhoog schieten, doet mij vooral vermoeden dat bij een opleving iets of iemand dankbaar gebruik maakt en de verkoopknop weet te vinden.
nete liked last!

Beleggen met zéér aantrekkelijke tarieven
(klik op broker en vraag vrijblijvend informatie aan)
MeXeM DEGIRO LYNX
Inbev à €6.000 €3,60 €4,28 €6,00
Extra's o.a. 3 maanden
gratis coaching
Geen kosten bij ETF
en turbo kernselectie
Gratis tips en geen
wisselkoersmarge
bekijk hier meer brokers

powered by Surfing Waves

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 126

Berichtdoor DWB Happy » 20 Dec 2018 11:54

Lotus schreef:Daar heeft u zeker een punt, het is inderdaad onnodig om continue aandelen te moeten hebben. Geduld en afwachten loont veel vaker dan dagelijks de parel proberen te vinden. Nog iets waar ik gelijk in moet geven is dat wanneer de koers (sterk) stijgt de volumes omhoog schieten, doet mij vooral vermoeden dat bij een opleving iets of iemand dankbaar gebruik maakt en de verkoopknop weet te vinden.

Bij elk persbericht gebeurt dit, maar mijn inziens helpen ze het dan ook flink mee omhoog, en proberen het zolang mogelijk tijd zo hoog mogelijk te houden om uit te delen, dit proces is al maanden aan de gang.

Omhoog helpen kost ze misschien 20.000 euro, maar zodra het hoog staat, hebben ze dat verschil zo weer met winst ingelopen.

Ben zeer benieuwd waar dit aandeel eind februari op staat wanneer ze met de cijfers gaan komen!

Daarna hebben ze amper nog 5 maanden de tijd om een nieuwe emissie te plaatsen.

De verwachtingen wbt de cijfers zijn slecht, dus er bestaat een kans dat ze nog een KV proberen te plaatsen voor de cijfers.
Maar hoe je het ook bekijkt. bedrijf zit helemaal klem, staat met de rug tegen de muur.

krikkelke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 144

Berichtdoor krikkelke » 20 Dec 2018 12:27

Gisterenavond een reportage gezien over instagram en de fake werking van de likes en commentators en ongewild moest ik aan de huisposter van deze draad denken. Zo heel de dag commentaren posten blijkt dus idd goed op te brengen en kan gezien worden als dagtaak. :think:

https://www.hln.be/ihln/internet/video- ... ~af5ecc48/

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor DWB Happy » 20 Dec 2018 14:26

krikkelke schreef:Gisterenavond een reportage gezien over instagram en de fake werking van de likes en commentators en ongewild moest ik aan de huisposter van deze draad denken. Zo heel de dag commentaren posten blijkt dus idd goed op te brengen en kan gezien worden als dagtaak. :think:

Als je een beetje kunt nadenken dat moet je toch snappen dat iemand dan geen forum als MDX of site als beursig daarvoor gebruikt, een dood forum waar amper nog 20 man per dag naar kijken.

3 dagen geleden heb ik hier op dit forum een foto geplaatst, deze foto is in 3 dagen tijd 24 keer bekeken...

Ik post hier hobby matig, ben blij dat er nog mensen zijn die zich voor andere mensen inzetten,
deze mensen voorzie van alle feiten, en een duidelijke heldere analyse.

Velen zijn mij dankbaar daarvoor, de mensen die de materie niet snappen, gaan gelijk schieten op de persoon, in de persoonlijke aanval, leuk moeten ze zeker blijven doen, maar ook stevig bijkopen, beetje lesgeld meer betalen schijnt toch echt noodzakelijk te zijn voor deze groep.

jan33
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 93

Berichtdoor jan33 » 20 Dec 2018 15:41

DWB Happy schreef:
krikkelke schreef:Gisterenavond een reportage gezien over instagram en de fake werking van de likes en commentators en ongewild moest ik aan de huisposter van deze draad denken. Zo heel de dag commentaren posten blijkt dus idd goed op te brengen en kan gezien worden als dagtaak. :think:

Als je een beetje kunt nadenken dat moet je toch snappen dat iemand dan geen forum als MDX of site als beursig daarvoor gebruikt, een dood forum waar amper nog 20 man per dag naar kijken.

3 dagen geleden heb ik hier op dit forum een foto geplaatst, deze foto is in 3 dagen tijd 24 keer bekeken...

Ik post hier hobby matig, ben blij dat er nog mensen zijn die zich voor andere mensen inzetten,
deze mensen voorzie van alle feiten, en een duidelijke heldere analyse.

Velen zijn mij dankbaar daarvoor, de mensen die de materie niet snappen, gaan gelijk schieten op de persoon, in de persoonlijke aanval, leuk moeten ze zeker blijven doen, maar ook stevig bijkopen, beetje lesgeld meer betalen schijnt toch echt noodzakelijk te zijn voor deze groep.

Kan natuurlijk ook komen omdat er veel leden u op ignore hebben staan he.. :-).
VWarena liked last!
Eigen risico's ;-)

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 337

Berichtdoor VWarena » 20 Dec 2018 16:26

[MODBREAK: Bericht deels verwijderd wegens offtopic]

Terwijl we in een bearmarket zitten en vele andere aandelen verder (onterecht) naar beneden duiken, blijft Mdxh deze week toch mooi stabiel ... Imo een positief signaal. Afwachten ... Sectorgenoot Biocartis legde onlangs mooie, stevige groeicijfers voor van het Idylla-platform & de cartridges en is intussen ook -50% tov hoogste jaarkoers. Beurslogica :!: :?:

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor DWB Happy » 20 Dec 2018 18:16

VWarena schreef:[MODBREAK: Bericht deels verwijderd wegens offtopic]

Terwijl we in een bearmarket zitten en vele andere aandelen verder (onterecht) naar beneden duiken, blijft Mdxh deze week toch mooi stabiel ... Imo een positief signaal. Afwachten ... Sectorgenoot Biocartis legde onlangs mooie, stevige groeicijfers voor van het Idylla-platform & de cartridges en is intussen ook -50% tov hoogste jaarkoers. Beurslogica :!: :?:

Is in 4 dagen bijna weer 6% eraf, de maanden daarvoor 50% eraf, als je dit mooi stabiel vindt, een positief signaal,
dan lijkt me toch echt dat een dikke roze bril op hebt.

[MODBREAK: Bericht deels verwijderd wegens offtopic en provoceren]

En ja dit is beurslogica, wat niet logisch is, is dat dit aandeel nog steeds boven de 1 euro noteert!
Laatst gewijzigd door DWB Happy op 20 Dec 2018 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3185

Berichtdoor Beheerder » 20 Dec 2018 18:17

DWB Happy schreef:Als je een beetje kunt nadenken dat moet je toch snappen dat iemand dan geen forum als MDX of site als beursig daarvoor gebruikt, een dood forum waar amper nog 20 man per dag naar kijken.

Dat is fake news ;) tenzij u forum verwarde met topic of onderwerp.
Banner liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor DWB Happy » 20 Dec 2018 18:24

[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens fake news]

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor DWB Happy » 20 Dec 2018 18:31

Beheerder schreef:
DWB Happy schreef:Als je een beetje kunt nadenken dat moet je toch snappen dat iemand dan geen forum als MDX of site als beursig daarvoor gebruikt, een dood forum waar amper nog 20 man per dag naar kijken.

Dat is fake news ;) tenzij u forum verwarde met topic of onderwerp.

Een forum, inderdaad het onderwerp, het draadje over betreffend aandeel, in dit geval MDXhealth, ik vermoed dat hier nog weinig mensen actief naar kijken, het een dood forum is, net zoals het aandeel.

Dus dit is duidelijk geen fake news, maar een vermoeden, een aanname gestoeld op het aantal dagelijkse clicks.
Laatst gewijzigd door DWB Happy op 20 Dec 2018 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen