MdxHealth

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 134

Re: MdxHealth

Bericht door DWB Happy »

DavidG schreef:
03 feb 2021 18:45
Ik heb het aandeel niet maar wil jullie onthouden dat er iemand van de leidinggevenden op 28/01 300 000 stuks heeft gekocht aan 1,02. Succes ermee
Geeft ook weer aan dat dit bedrijf door domme mensen bestuurd wordt!
En/of dat ze bij MDX een veel te hoog salaris betalen, gezien dat werknemers die amper een blauwe maandag in dienst zijn
gelijk al voor 300.000 euro aandelen kunnen kopen. :wtf:

Hoebeet
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1409

Bericht door Hoebeet »

Nog steeds geen garantie voor succes...
https://www.google.nl/search?source=hp& ... 2509315251
...maar niét zomaar wat roepen Happy. :roll:

Travelboy
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 20

Bericht door Travelboy »

DWB Happy schreef:
05 feb 2021 00:14
DavidG schreef:
Ik heb het aandeel niet maar wil jullie onthouden dat er iemand van de leidinggevenden op 28/01 300 000 stuks heeft gekocht aan 1,02. Succes ermee
En/of dat ze bij MDX een veel te hoog salaris betalen, gezien dat werknemers die amper een blauwe maandag in dienst zijn

DWB,
Dit is ongepast wat u hier schrijft!
Ik ben wel aandeelhouder en ja, het aandeel doet het niet goed. Maat dit is geen reden om mensen te beschimpen.
Het forum is er om andere leden te informeren over het bedrijf/aandeel, niet om het management te kleineren.
Het forum is er ook niet om te bepalen wie wel of niet aandelen van een bedrijf mag kopen/verkopen!
U had beter wat meer moeite gedaan om eerst wat informatie over betrokkene op te zoeken.
En omdat je geen aandeelhouder bent, zou een beetje terughoudendheid een goede deugd zijn.
Trouwens, zou u het plezierig vinden als ik u hier als een "domme" bestempel...
kronos liked last!
In portefeuille: Ablynx (RIP), Ageas, Agfa, Medivir, Mithra, Smartphoto, Oxurion, OneSpan, Zenitel

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door DWB Happy »

Travelboy schreef:
05 feb 2021 12:02
DWB Happy schreef:
DavidG schreef:

DWB,
Ik ben wel aandeelhouder en ja, het aandeel doet het niet goed. Maat dit is geen reden om mensen te beschimpen.
Het forum is er om andere leden te informeren over het bedrijf/aandeel, niet om het management te kleineren.
Het forum is er ook niet om te bepalen wie wel of niet aandelen van een bedrijf mag kopen/verkopen!
U had beter wat meer moeite gedaan om eerst wat informatie over betrokkene op te zoeken.
En omdat je geen aandeelhouder bent, zou een beetje terughoudendheid een goede deugd zijn.
Dat U een eerlijke mening ongepast vindt is Uw probleem.
Ook op een forum is de vrijheid van meningsuiting van toepassing.

En ja ik vind beleggers die aandelen kopen van MDxHealth ontzettend dom, dit zijn overduidelijk
beleggers die hun huiswerk niet gedaan hebben.

Ik heb me tenminste zeer grondig in dit aandeel/bedrijf verdiept, U schijnt dus liever berichten te lezen van
MDxHealth aandeelhouders, maar zoals ik al schreef, dit zijn dus niet de slimsten :lol:

En dit management mag zeker beschimpt worden, ze hebben een dusdanig slecht track record naar de aandeelhouders toe
dat ze dit dubbel en dwars verdienen.

MDxHealth is technisch gezien een failliet bedrijf, wordt slechts in leven gehouden door de jaarlijkse uitgifte van nieuwe aandelen.

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1288

Bericht door Putbruy »

DWB Happy laat het gewoon los, als je uitgestapt bent zoals ik (lange tijd geleden) dan moet je vooruitkijken, ander & beter is de spreuk, mij boeit dit niet meer, zelfs niet als ze volgende week op €10 zouden staan..
KorteTermijnSpeler : beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door DWB Happy »

Putbruy schreef:
05 feb 2021 19:03
DWB Happy laat het gewoon los, als je uitgestapt bent zoals ik (lange tijd geleden) dan moet je vooruitkijken, ander & beter is de spreuk, mij boeit dit niet meer, zelfs niet als ze volgende week op €10 zouden staan..
Als een forum alleen nog maar gevuld wordt met commentaar van aandeelhouders, dan is een forum
ook nutteloos instrument.

Sommige Amerikanen hadden ook het liefst gehad dat enkel Fox news nog maar mocht uitzenden,
want al het andere news was in hun ogen immers fake news :clap:

@Pubruy
Juist mensen die aan de zijlijn staan kunnen vaak een betere en nuchtere analyse maken dan degene die enkel nog door een roze bril kijken.

Een beleggers forum is geen ontmoetingsplaats van alleen maar gelijkgestemden zoals bij een fanclub van een voetbalvereniging.

Ik ga graag inhoudelijk de discussie aan wbt MDxHealth, mensen die niet gediend zijn van een andere mening op een beleggersforum kunnen beter postzegels gaan verzamelen :lol:
Oli4 liked last!

MONEYCAT
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 166

Bericht door MONEYCAT »

DWB Happy schreef:
05 feb 2021 17:21
Travelboy schreef:
05 feb 2021 12:02
DWB Happy schreef:
DavidG schreef:

DWB,
En ja ik vind beleggers die aandelen kopen van MDxHealth ontzettend dom, dit zijn overduidelijk
beleggers die hun huiswerk niet gedaan hebben.
Durft U bvb Bart Versluys "dom" noemen ??? Weet U wel wat deze persoon in zijn leven gerealiseerd heeft ???
Bent U /
a) minder dom ?
b) nog dommer ?

Denk daar maar eens héél goed over na en ga maar eens voor de spiegel staan, vooraleer U zo'n bekwame mensen die zoveel gepresteerd hebben "dom" durft noemen : vergelijk deze prestaties misschien even met deze die U tot hiertoe in Uw leven zèlf gerealiseerd hebt ! :silent:
Travelboy liked last!

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door DWB Happy »

En ja ik vindt het een hele domme actie van Mijnheer Bart Versluys dat hij destijds in MDxHealth gestapt is,
waarschijnlijk beïnvloed door da vaak misleidende (des)informatie van MDxHealth.

Een bedrijf wat al meer dan 10 jaar zwaar verliesgevend is waarbij ze zelf overduidelijk bewezen hebben dat hun 2 testjes
niet winstgevend te vermarkten zijn behoord niet op een beurs thuis.

De 2 testjes die ze meer dan 10 jaar geleden ooit gekocht hebben van medewerkers van het UMC Nijmegen,
beginnen daarnaast ook nog over de datum te geraken, de concurrenten zitten immers ook niet stil en
ontwikkelen steeds meer testen en andere onderzoeksmogelijkheden.

MDxHealth ontwikkelen zelf niks, vermarkten laboratorium diensten, diagnosticeren enkel 2 urine testen.

Dit is mijn mening.

Beursweetjes
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 4

Bericht door Beursweetjes »

Ja dat is uw mening.
Wie zegt dat ze niet met geheel iets anders bezig zijn.
De toekomst zal het uitwijzen eens de koers begint te stijgen
En ze staan 2-3-4 euro dan weet plots iedereen hoe de vork in de steel zit.
Ik blijf rustig zitten momenteel hebben we alles tegen coronna
En de moeilijke economische omstandigheden.

Chukky2
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 251

Bericht door Chukky2 »

DWB Happy schreef:
06 feb 2021 14:48
En ja ik vindt het een hele domme actie van Mijnheer Bart Versluys dat hij destijds in MDxHealth gestapt is,
waarschijnlijk beïnvloed door da vaak misleidende (des)informatie van MDxHealth.

Een bedrijf wat al meer dan 10 jaar zwaar verliesgevend is waarbij ze zelf overduidelijk bewezen hebben dat hun 2 testjes
niet winstgevend te vermarkten zijn behoord niet op een beurs thuis.

De 2 testjes die ze meer dan 10 jaar geleden ooit gekocht hebben van medewerkers van het UMC Nijmegen,
beginnen daarnaast ook nog over de datum te geraken, de concurrenten zitten immers ook niet stil en
ontwikkelen steeds meer testen en andere onderzoeksmogelijkheden.

MDxHealth ontwikkelen zelf niks, vermarkten laboratorium diensten, diagnosticeren enkel 2 urine testen.

Dit is mijn mening.
We weten het onder andere wel meneer DWB,
U herhaald dit om de maand als het aandeel wat omhoog gaat.
MODBREAK: post aangepast wegens provoceren/ongepast taalgebruik
👍
avantium Bam Bayer-Bioc.Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umic.XFab-Arcelor ,IAsiat-argenx melex -Solvay,AMG,beka.acaci.shel.

Plaats reactie