MdxHealth

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

wolfe
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 176
Contacteer:

Re: MdxHealth

Bericht door wolfe » 12 aug 2019 16:01

Tot nader order ziet het ernaar uit dat wij met z'n allen DWB Happy dankbaar mogen zijn voor zijn (kritische-) bijdragen. Mij heeft het alleszins doen wikken en wegen.
Het plaatje kan (hopelijk voor de zittenblijvers) uiteraard nog veranderen, time will tell...

powered by Surfing Waves

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 144
Contacteer:

Bericht door Chukky2 » 12 aug 2019 16:20

wolfe schreef:Tot nader order ziet het ernaar uit dat wij met z'n allen DWB Happy dankbaar mogen zijn voor zijn (kritische-) bijdragen. Mij heeft het alleszins doen wikken en wegen.
Het plaatje kan (hopelijk voor de zittenblijvers) uiteraard nog veranderen, time will tell...
De moed nooit opgeven .
Pharming is jaren jaren een centjes aandeel geweest door kosten en problemen . Kijk nu maar eens . Is aan het ontwaken ;-)
avantiumBamBayer-BiocartiBpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umicore-XFab-Arcelor ,IAsiat-Aperam-melexis-Solvay,AMG,.galap.verk:kbc,bekaert

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 923
Contacteer:

Bericht door Putbruy » 12 aug 2019 16:23

Chukky2 schreef:
wolfe schreef:Tot nader order ziet het ernaar uit dat wij met z'n allen DWB Happy dankbaar mogen zijn voor zijn (kritische-) bijdragen. Mij heeft het alleszins doen wikken en wegen.
De moed nooit opgeven .
Pharming is jaren jaren een centjes aandeel geweest door kosten en problemen . Kijk nu maar eens . Is aan het ontwaken ;-)
Het gebeurt toch zelden dat iets of iemand uit een jarenlange coma ontwaakt :D
in port : vanalles..

Brammeke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 318
Contacteer:

Bericht door Brammeke » 12 aug 2019 16:56

Chukky2 schreef:
De moed nooit opgeven .
hm, beetje serieus blijven eh. hoeveel staan ze?

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 144
Contacteer:

Bericht door Chukky2 » 13 aug 2019 11:59

Brammeke schreef:
Chukky2 schreef:
De moed nooit opgeven .
hm, beetje serieus blijven eh. hoeveel staan ze?
Bedoel je Pharming?
Ja, ik weet ze hebben ook in de begin periode 2005 aan 40 gestaan.
Maar dat kan binnen 5 jaar terug veranderen . ( er zijn nu eenmaal zo een koersprongen met dit soort aandelen) En nu terug naar mdxhealth :-)
avantiumBamBayer-BiocartiBpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umicore-XFab-Arcelor ,IAsiat-Aperam-melexis-Solvay,AMG,.galap.verk:kbc,bekaert

Beursgoeroe
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 30
Contacteer:

Bericht door Beursgoeroe » 20 aug 2019 14:27

Mijn biotech doet het goed vandaag (mdx oxurion )
Rotdagje
emma liked last!

Putbruy
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door Putbruy » 20 aug 2019 18:02

ik vrees het ergste op 29/08, ik denk dat de tests voor geen meter lopen. Dit aandeel zal ik NOOIT kopen voor de cijfers

Putbruy
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door Putbruy » 22 aug 2019 15:30

op 29/08 nabeurs weten we of het een centjesaandeel wordt,
In het afgelopen kwartaal boekte MDxHealth een omzet van 4,7 miljoen dollar, hetgeen 7,2 procent meer was dan de 4,4 miljoen dollar in het vierde kwartaal van 2018. Het operationele verlies liep op kwartaalbasis terug van 9,6 miljoen tot 8,6 miljoen dollar.

Eind maart was de kas van MDxHealth met 17,4 miljoen dollar gevuld. Het bedrijf is van mening dat dit voldoende is om de activiteiten in de komende twaalf maanden te bekostigen. Eenmalige herstructureringskosten hadden een impact op de cashburn.

De totale klinische testvolumes stegen met 3 procent tot 11.061 patiënten, waarbij vooral de volumes bij SelectMDx flink aantrokken met elf procent
inkomsten Q1 4,7 miljoen, uitgaven 8,6 miljoen, kaspositie 17,4 miljoen do the math, elk Q 4 miljoen verlies is nog 12 maanden geld en dan...

Beursgoeroe
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 30
Contacteer:

Bericht door Beursgoeroe » 22 aug 2019 16:40

Bedelen om geld terug om de directie te kunnen betalen.
Heb eens mijn botech na gezien !
Overal zekfde probleem brengt niets op enkel de leiding verdiend er in ieder bedrijf geld aan.
Wat een ramp is het bij sommige bedrijven moet ze niet opnoemen zeker !!

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 630
Contacteer:

Bericht door Wimpie85 » 22 aug 2019 22:57

Beursgoeroe schreef:Bedelen om geld terug om de directie te kunnen betalen.
Heb eens mijn botech na gezien !
Overal zekfde probleem brengt niets op enkel de leiding verdiend er in ieder bedrijf geld aan.
Wat een ramp is het bij sommige bedrijven moet ze niet opnoemen zeker !!
Enkel investeren in de 'happy few' is de boodschap:

Ablynx (intussen overgenomen), Argenx & Galapagos

Confo Therapeutics is allicht de volgende biotech-parel...

:up:

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie