MdxHealth

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
nete
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 156

Re: MdxHealth

Berichtdoor nete » 12 Feb 2019 17:46

VWarena schreef:Beste Nete & co, beleggen jullie in 1 aandeel of is het de bedoeling rendement te halen, en liefst zoveel mogelijk, met een mooie gediversifieerde PF.

We zitten momenteel met 7 aandelen in portefeuille, eentje met licht verlies, 6 met winst.
Maar vallende messen gaan er onherroepelijk uit, en ja, dat kan eens een enkele keer spijtig zijn (Ablynx).
----------------------------------------------------------------
Beleggen = maximaliseer je winst, beperk je verlies.
----------------------------------------------------------------

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 76

Berichtdoor Chukky2 » 12 Feb 2019 17:58

timothy v schreef:Vandaag na 3j volledig uitgestapt met een fiks verlies. Kon het niet langer aanzien. Dit is een vallend mes. Nog een kapitaalverhoging in het vooruitzicht en zeer slecht management.

Zat je hier dan met heel veel geld in?
Want als je 3 jaar geleden gekocht had en nu verkopen ??
Dan blijft er niet veel meer over .
Dan kan je beter op de gok wagen dat het nog overgenomen wordt of alleen maar eens een positief bericht kan komen .
Altice- -avantium-Bam-Bayer-Bekaert-Biocartis -Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umicore-XFabsilicon-Arcelor - InBev-Asiat-Aperam-melexis +-15.

jan33
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 93

Berichtdoor jan33 » 12 Feb 2019 18:06

Hoi allen,

Ik heb 5 jaar MDx gehad heb (gekocht en verkocht, maar steeds wel iets in port) omdat ik er echt in geloofde.. Ik ben ben steeds zwaar in verweer gegaan tegen Dwbhappy, maar heb aan de andere kant zijn posts steeds kritisch doorgenomen.. Een tijd geleden zijn mijn ogen ook open gegaan en heb ik tot mijn schaamte moeten inzien dat ik me de laatste 2 jaar een rad voor de ogen heb laten draaien.. mede dankzij de posts van Dwb. Ik ben er met zwaar verlies uitgestapt aan 2€ en mag nu dus nog van geluk spreken... Dus mijn oprechte dank, maar ook excuses aan happy om mij de ogen (eindelijk) te openen.

Grt,

Jan
charel01 liked last!
Eigen risico's ;-)

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 517

Berichtdoor Lotus » 13 Feb 2019 10:31

Ondanks de stevige daling van de laatste dagen vind ik het nog niet het moment om een gok aan te durven. De biedzijde oogt gewoon zwak en de dag voordat de koers door de €1 zakte leek het nog redelijk opgevangen te worden totdat er weer grote verkopers opdoken. Misschien binnenkort weer nieuwe meldingen van het afbouwen van belangen maar de meesten zullen toch wel onder de 3% staan en dan niet meer hoeven te rapporteren.

DWB Happy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 118

Berichtdoor DWB Happy » 13 Feb 2019 12:38

Lotus schreef:Ondanks de stevige daling van de laatste dagen vind ik het nog niet het moment om een gok aan te durven. De biedzijde oogt gewoon zwak en de dag voordat de koers door de €1 zakte leek het nog redelijk opgevangen te worden totdat er weer grote verkopers opdoken. Misschien binnenkort weer nieuwe meldingen van het afbouwen van belangen maar de meesten zullen toch wel onder de 3% staan en dan niet meer hoeven te rapporteren.

Wat gaan de Amerikaanse aandeelhouders doen die allen onder de 3% zitten, maar toch goed zijn voor minimaal
6 tot 7 miljoen aandelen?

Aandelen die ze 11 maanden geleden gekocht hebben voor 3,60 euro!

Ik verwacht dat koers verder zal afzwakken naar aanloop 28 februari bekendmaking jaar cijfers.

Beter eerst de cijfers afwachten en hetgeen Jan Groen te vertellen heeft op vragen van analisten.

timothy v
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 69

Berichtdoor timothy v » 13 Feb 2019 17:22

Voor 5000 euro ingestapt en 800 euro uitgestapt

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 746

Berichtdoor Putbruy » 13 Feb 2019 17:27

timothy v schreef:Voor 5000 euro ingestapt en 800 euro uitgestapt

leg dat ne keer uit
in port : vanalles..

streetbob
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 204

Berichtdoor streetbob » 13 Feb 2019 17:48

Putbruy schreef:

leg dat ne keer uit

Dat kan niet moeilijk zijn ! Ingestapt aan hoogste koers en uitgestapt aan laagste koers :o

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 746

Berichtdoor Putbruy » 13 Feb 2019 17:55

streetbob schreef:
Putbruy schreef:

leg dat ne keer uit

Dat kan niet moeilijk zijn ! Ingestapt aan hoogste koers en uitgestapt aan laagste koers :o

oeps ik dacht aan vandaag alleen
Jammer maar met zoveel verlies trek ik toch sneller de stekker eruit,toch zeker als de daling al maanden bezig is
in port : vanalles..

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 517

Berichtdoor Lotus » 13 Feb 2019 20:14

DWB Happy schreef:
Lotus schreef:Ondanks de stevige daling van de laatste dagen vind ik het nog niet het moment om een gok aan te durven. De biedzijde oogt gewoon zwak en de dag voordat de koers door de €1 zakte leek het nog redelijk opgevangen te worden totdat er weer grote verkopers opdoken. Misschien binnenkort weer nieuwe meldingen van het afbouwen van belangen maar de meesten zullen toch wel onder de 3% staan en dan niet meer hoeven te rapporteren.

Wat gaan de Amerikaanse aandeelhouders doen die allen onder de 3% zitten, maar toch goed zijn voor minimaal
6 tot 7 miljoen aandelen?

Aandelen die ze 11 maanden geleden gekocht hebben voor 3,60 euro!

Ik verwacht dat koers verder zal afzwakken naar aanloop 28 februari bekendmaking jaar cijfers.

Beter eerst de cijfers afwachten en hetgeen Jan Groen te vertellen heeft op vragen van analisten.

In hoeverre is zicht op die posities? Bij verdere radiostilte vanuit het management zie ik niet snel weer €1 of meer verschijnen want de tijd begint snel te dringen.