Agfa-Gevaert

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
ugeerts
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 316

Re: Agfa-Gevaert

Berichtdoor ugeerts » 15 Mei 2018 22:23

Het Agfa management lijkt in ieder geval in zijn trots gekrenkt na de 25-30% afstraffing van maart. Ik verwijs naar het personeels blad waar de koers werd becommentarieerd als "onterechte afstraffing" en de verdedigende houding van J.De Wilde op stekelige vragen in laatste conf call. Ik zie ook liever een bestuur dat geprikkeld is om een trendomkeer te bewerken dan een die alles op de loop laat.
Maar een markt die het vertrouwen verliest in een bedrijf gaat jammer genoeg veel sneller dan een markt die het vertrouwen herwint. Ik geloof nog steeds dat het groeipad wordt verdergezet, zij het op een lager tempo. En als het ooit tot een uitkoopbod komt van IT healtcare, mag de champagne gaan knallen
__________________________________________________________________________________

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2701

Berichtdoor jens_dev » 16 Mei 2018 08:20

Bij mijn weten heeft De Wilde nog nooit deelgenomen aan een conference call van Agfa. Of bedoel je de algemene vergadering?
Never waste a good crisis

reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 270

Berichtdoor reteiP » 16 Mei 2018 08:56

Maandag terug aandelen Agfa gekocht aan €3,03
Nadat ze op 7 maart de deur uitgingen.

Nu terug een kleinere positie, kan altijd nog een tweede schijf bijkopen.

ugeerts
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 316

Berichtdoor ugeerts » 16 Mei 2018 12:29

jens_dev schreef:Bij mijn weten heeft De Wilde nog nooit deelgenomen aan een conference call van Agfa. Of bedoel je de algemene vergadering?

Ja de AV. Zie p739.
__________________________________________________________________________________

dafoe
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 268

Berichtdoor dafoe » 18 Mei 2018 12:53

ugeerts schreef:Het Agfa management lijkt in ieder geval in zijn trots gekrenkt na de 25-30% afstraffing van maart. Ik verwijs naar het personeels blad waar de koers werd becommentarieerd als "onterechte afstraffing" en de verdedigende houding van J.De Wilde op stekelige vragen in laatste conf call. Ik zie ook liever een bestuur dat geprikkeld is om een trendomkeer te bewerken dan een die alles op de loop laat.
Maar een markt die het vertrouwen verliest in een bedrijf gaat jammer genoeg veel sneller dan een markt die het vertrouwen herwint. Ik geloof nog steeds dat het groeipad wordt verdergezet, zij het op een lager tempo. En als het ooit tot een uitkoopbod komt van IT healtcare, mag de champagne gaan knallen

zo te zien zal het nog 1tijdje duren voor we de champagne kunnen laten knallen,wat bezielt de shorters om 1mooi bedrijf te proberen kapot te maken,zijn allesins geen kleine jongens die het aandeel naar beneden doen donderen. :cry:

Gray
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 201

Berichtdoor Gray » 18 Mei 2018 13:31

nee hoor, geen shorters, gewoon terug wat stop losses die afgaan op de 3 euro.
Gebrek aan vertrouwen door het zwak management.
GG Goldcorp, GFI Goldfields, AGFB Agfa, PSX Phillips 66, HFC HollyFrontier Corp, DECB Deceuninck, BABA Alibaba Group

Itsjustme
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 127

Berichtdoor Itsjustme » 18 Mei 2018 13:47

Gray schreef:nee hoor, geen shorters, gewoon terug wat stop losses die afgaan op de 3 euro.
Gebrek aan vertrouwen door het zwak management.

Die stop losses op 3 euro zijn al lang getriggered toen de koers bij de cijfers van Q1 naar beneden donderde...
Je maakt mij niet wijs dat mensen die nu in Afga zitten een stop-loss zetten op dat niveau.
Wimpie85 liked last!

reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 270

Berichtdoor reteiP » 18 Mei 2018 15:03

Ik heb er nog een schijf bijgekocht aan 2,95

Banner
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 542

Berichtdoor Banner » 20 Mei 2018 13:12

Gray
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 201

Berichtdoor Gray » 20 Mei 2018 19:30

Nakende problemen in Italië en een afwending van een handelsoorlog tussen de de VS en China zouden de euro wat lager moeten trekken en de dollar wat hoger. Kan alleen maar positief zijn voor Agfa. :)
GG Goldcorp, GFI Goldfields, AGFB Agfa, PSX Phillips 66, HFC HollyFrontier Corp, DECB Deceuninck, BABA Alibaba Group