Agfa-Gevaert

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
loe
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 18

Re: Agfa-Gevaert

Berichtdoor loe » 13 Mar 2018 19:11

Aan dit tempo nog 2 dagen en we zitten onder de 3€.

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 407

Berichtdoor Lotus » 13 Mar 2018 19:35

Aan deze koers vind ik het een opportuniteit worden. Laagste koers in 52 weken, waarschijnlijk nog langer maar dat heb ik nog niet bekeken.

Ik vind de reacties van Sigaar lijken op die van SAS bij Euronav :?

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2761

Berichtdoor jens_dev » 13 Mar 2018 19:59

Wimpie85 schreef:En, bijgetankt? :)

jens_dev schreef:Positie met een kleine 20% verhoogd. Zeer hoog volume vandaag, en bij uitbreiding de afgelopen dagen.

Lotus schreef:Ik vind de reacties van Sigaar lijken op die van SAS bij Euronav :?

In de zin dat ze volstrekt inhoudloos zijn? Dat klopt. Gelukkig kan je ze verbergen via het gebruikerspaneel.
Itsjustme liked last!
Never waste a good crisis

ugeerts
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 328

Berichtdoor ugeerts » 13 Mar 2018 20:16

jens_dev schreef:
Wimpie85 schreef:En, bijgetankt? :)

jens_dev schreef:Positie met een kleine 20% verhoogd. Zeer hoog volume vandaag, en bij uitbreiding de afgelopen dagen.

Lotus schreef:Ik vind de reacties van Sigaar lijken op die van SAS bij Euronav :?

In de zin dat ze volstrekt inhoudloos zijn? Dat klopt. Gelukkig kan je ze verbergen via het gebruikerspaneel.

We zijn nu goed en wel 5 dagen voorbij de resultaten, en daar is bij mijn weten sinds 5 dagen geen jota aan veranderd.
Toch zakken we om en bij de 5% per dag onder stijgende volumes. Duidelijk een sneeuwlawine effect dat zichzelf aan het voeden is. Tot aan de capitulatie dag. Was die vandaag? Of over over morgen? Ik ga me baseren op de volumes, als die lager komen te liggen dan vorige dag, is de paniek aan het afnemen zou ik concluderen. En dan gaan we nog eens bekijken...

Die posts van sigaar? Geen erg. Zoals zijn naam aangeeft zal die wel vaker de .... geweest zijn.
__________________________________________________________________________________

Gray
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 209

Berichtdoor Gray » 13 Mar 2018 20:52

Het uitgetypte verslag van de cijfers staat ondertussen ook online.
Vooral de vragenronde met de analisten is interessant over het verdere verloop van Agfa.

https://seekingalpha.com/article/415507 ... art=single
GG Goldcorp, GFI Goldfields, AGFB Agfa, PSX Phillips 66, HFC HollyFrontier Corp, DECB Deceuninck, BABA Alibaba Group

3logic
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 371

Berichtdoor 3logic » 13 Mar 2018 21:21

3logic schreef:Door alle barrières - Technisch is er geen steun richting 3.28 eurokens. zal wachten op nieuws zijn en ondertussen de volatiele speelbal voor wie het wenst.

We zijn er dus ofwel nu een draai naar boven of het ziet er wel heel slecht uit als we morgen onder deze grens sluiten. Het zou me niet verwonderen dat we na de sterke daling de draai nemen morgen. De T A visie is dan wel makkelijk toe te passen op het Agfa aandeel...

johan1213
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 64

Berichtdoor johan1213 » 13 Mar 2018 23:08

Koers/Winst verhouding van onder de 7 -> ben ook eens benieuwd of het morgen terug gaat herstellen. Bij een nieuwe dzoeff stap ik opnieuw in.

JelleD
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Berichtdoor JelleD » 13 Mar 2018 23:19

Mijn positie is al te groot om bij te kopen helaas, dan maar wa extra geduld hebben... :D

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 459

Berichtdoor gede » 14 Mar 2018 09:30

Agfa heeft nu ook mijn interesse. Ik bekijk nog even wat er nu gebeurt onder de 3,28 en dan steek ik 50 % van mijn voorziene bedrag erin. Een tweede inleg komt wanneer het aandeel onder de 3 euro zou zakken. Ja, er zijn zeker een aantal bedenkingen te maken, maar ik weet begot niet meer in welk overpriced aandeel op de beurs je tegenwoordig je geld zou moeten steken.

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2761

Berichtdoor jens_dev » 14 Mar 2018 10:03

ugeerts schreef:Toch zakken we om en bij de 5% per dag onder stijgende volumes. Duidelijk een sneeuwlawine effect dat zichzelf aan het voeden is. Tot aan de capitulatie dag.

Dat klopt. Na zo'n forse daling kreeg je op een gegeven moment een intraday swing op evenzeer hoog volume, en de daaropvolgende stijging moet qua snelheid niet onderdoen voor de daling die eraan voorafging. Geen idee wanneer die dag komt. Ben geen timer. Laatste pakket volgt na nieuwe daling van 10-15% vanaf vorige aankoop aan €3,3
Never waste a good crisis