Agfa-Gevaert
-
- Forum elite
- waarderingen: 1878
Re: Agfa-Gevaert
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
Mijn klok staat op winteruur...
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum elite
- waarderingen: 691
Ik zit er al heel lang naar te kijken maar heb de koopknop nog steeds niet ingedrukt. Nog niet overtuigd. Kan natuurlijk zijn dat ik een mooi verhaal mis maar ben de laatste jaren nogal kieskeurig en je kunt ook niet alles kopen.jean de florette schreef: ↑11 mar 2023 10:48Een blockbuster van een biotech kost initiëel wel veel meer. Vanaf het in productie gaan, ligt dat weer omgekeerd. Een pil maken en verpakken of van die grote membranen maken, denk dat de marges daarop anders zullen liggen.jean de florette schreef: ↑02 feb 2023 11:41Agfa gaat in Mortsel 50 miljoen euro investeren in een nieuwe fabriek waarbij groene waterstof wordt aangemaakt. ...
Heb zelf nog ingeschreven op de laatste kv (à 4€), Reinaudo zei dat dat nog in de kluis zat voor overnames (nog altijd dus), dan het je bvb. dat rechtsstreeks op PET drukken, ... , er wordt wel wat aangekondigd daar in Mortsel, maar er komt zo wenig van...
PS. Heb sinds lang wel geen aandelen Agfa meer.
groeten
er wordt wel wat aangekondigd daar in Mortsel, maar er komt zo wenig van...
Lees meer op: viewtopic.php?f=4&t=58&start=10940 voor meer informatie
dat is het hele eier eten,moet je gelijk geven.
Lees meer op: viewtopic.php?f=4&t=58&start=10940 voor meer informatie
dat is het hele eier eten,moet je gelijk geven.
wat een ravage,lijkt 2012 wel
en van het westelijk front geen nieuws,de leiding is zijn bonussen aan het tellen :

Agfa investeert in groene waterstofproductie
08/03/2023 | 08:35
share with twitter
share with LinkedIn
share with facebook
ABM Financial News
© ABM Financial News
Geen financiële details.
(ABM FN) Agfa-Gevaert heeft de investering in een nieuwe industriële unit voor Zirfon-membranen voor groene waterstofproductie aangekondigd. Dit gebeurde woensdag bij de jaarcijfers van het bedrijf.
Daarnaast worden bijkomende investeringen in de bestaande installatie gedaan. De nieuwe unit zal dan ook geïnstalleerd worden in bestaande gebouwen in de vestiging in Mortsel.
Wanneer gebruiksklaar, zal de unit membranen kunnen produceren met een equivalent van 20 gigawatt per jaar aan electrolyzer-capaciteit voor de productie van groene waterstof. Het ontwerp van de unit maakt ook latere uitbreidingen mogelijk.
De membranen van Agfa zijn geselecteerd voor grootschalige waterstofprojecten door de toonaangevende spelers in de industrie.
Met de nieuwe productie-unit denkt Agfa een centrale rol te kunnen spelen in de opkomst van de waterstofeconomie en wordt ingespeeld op een verwachte verdere toename van de vraag.
© ABM Financial News; [email protected]; Redactie: +31(0)20 26 28 999; Disclaimer
share with twitter
share with LinkedIn
share with facebook
Nieuws over AGFA-GEVAERT NV
11/03 Stevig weekverlies voor Bel20
AM
08/03 Bel20 weet verlies te beperken
AM
08/03 Rode koersen in Brussel
AM
08/03 Agfa afgestraft op rode Brusselse beurs
AM
08/03 Agfa-Gevaert voegt productiecapaciteit van Zirfon-membranen toe in België
MT
08/03 Transcript : Agfa-Gevaert NV, Q4 2022 Earnings Call, Mar 08, 2023
CI
08/03 Zwakke resultaten bij Agfa-Gevaert
AM
08/03 KBC Securities verlaagt koersdoel Agfa-Gevaert
AM
08/03 Agfa investeert in groene waterstofproductie
AM
08/03 Waardeverminderingen duwen Agfa-Gevaert diep in het rood
AM
Meer nieuws
Analistenadviezen over AGFA-GEVAERT NV
11/03 Stevig weekverlies voor Bel20
AM
08/03 Bel20 weet verlies te beperken
AM
08/03 Rode koersen in Brussel
AM
Meer adviezen
en nog zijn er die schrijven dat men op agfa niet short zit,2,45euro waar eindigt dat?vuil spelletje wordt hier gespeelt 

-
- Forum elite
- waarderingen: 691
Wordt stilaan toch wel de overweging waard...om misschien eens een koopordertje te plaatsen.
groeten,
groeten,
Zou zeker nog wachten tot einde dit jaar...er moet nog veel slecht nieuws verwerkt worden en wat we van t weekend hebben gezien was maar een klein aperitiefje...sperweroog schreef: ↑20 mar 2023 09:35Wordt stilaan toch wel de overweging waard...om misschien eens een koopordertje te plaatsen.
groeten,

Toch niet op basis van cijfers. Buiten de eenmalige winst door het afstoten van de offsettak en de boekhoudkundige pensioenlast.2023 wordt slechter op alle vlak van hun core mijn inziens. Minder omzet, herstructurering, minder winst, loonindex en investering in nieuw project. En het verhaal van waterstof zou ik graag eens zien in cijfers vanuit Agfa ipv mondiaal groeiverhaal. Ik wacht met veel interesse komende kwartaalcijfers nog af. Dat ze ondertussen richting all time low staan 1.75 ongeveer is geen aankoopreden.sperweroog schreef: ↑20 mar 2023 09:35Wordt stilaan toch wel de overweging waard...om misschien eens een koopordertje te plaatsen.
groeten,