Agfa-Gevaert

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

Tomasz007
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 4
Contacteer:

Re: Agfa-Gevaert

Bericht door Tomasz007 »

Ik heb dit aandeel nog altijd in de portefeuille als enige, ik wil alles van de beurs afbouwen, heb er geen tijd meer voor om zelf huiswerk te doen en heb het geld momenteel nodig voor vastgoedaankoop, dus geen investeringsmogelijkheden komende vijf jaar. Zouden jullie dit laten staan in de hoop op stijging of toch maar gewoon verkopen omdat het nog jaren gaat aanmodderen? Momenteel sta ik op 20% winst... Bedankt voor jullie advies!

weekdag
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 26
Contacteer:

Bericht door weekdag »

Het wordt stilletjes tijd dat ze aandeelhouiders waarde creëren!!!
Wie heeft er zin in een aandeel dat maal twee, drie of meer kan gaan met beperkt risico?
agfa gevaert 1.jpg
U kunt zich hier registreren waarna u de bijlage kunt bekijken.
Tomasz007 liked last!

sperweroog
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 195
Contacteer:

Bericht door sperweroog »

weekdag schreef:
19 feb 2021 17:23
Het wordt stilletjes tijd dat ze aandeelhouiders waarde creëren!!!
Wie heeft er zin in een aandeel dat maal twee, drie of meer kan gaan met beperkt risico?agfa gevaert 1.jpg
Nu nog een degelijke en geloofwaardige toekomstvisie en we zijn vertrokken! :-)

groeten,
weekdag liked last!

kronos
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 169

Bericht door kronos »

We zijn vertrokken? Daar wacht ik al elf jaar op! :D
weekdag liked last!

weekdag
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door weekdag »

[Vanaf volgende week wordt restwarmte Agfa-Gevaert gebruikt om stroom op te wekken
MORTSEL/EDEGEMAfgelopen zomer kwam gouverneur Cathy Berx nog een bezoek brengen aan het coöperatieve warmtenet Warmte Verzilverd in Mortsel en volgende week is het de beurt aan Vlaams minister van Energie, Zuhal Demir (N-VA). Ze komt de kraan open draaien zodat de restwarmte van de Agfa-Gevaertfabriek voor het eerst ook gebruikt wordt.
Vanaf volgende week zal door het project Warmte Verzilverd de restwarmte van de Agfa-Gevaertfabriek in Mortsel voor het eerst opgevangen en als energie gebruikt worden. Op termijn is het de bedoeling om er een nieuwe wijk met driehonderd woningen in Edegem van stroom mee te voorzien maar volgende week wordt er gestart met een eerste industriële gebruiker. Het is de bedoeling dat andere bedrijven in de buurt ook zo snel mogelijk gebruik gaan maken van de restwarmte.

Volgende week passeert Zuhal Demir (N-VA), minister voor Energie, op de site om de kraan van het warmtenet symbolisch open te draaien.
Wimpie85 liked last!

Tomasz007
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 4
Contacteer:

Bericht door Tomasz007 »

Tomasz007 schreef:
19 feb 2021 16:53
Ik heb dit aandeel nog altijd in de portefeuille als enige, ik wil alles van de beurs afbouwen, heb er geen tijd meer voor om zelf huiswerk te doen en heb het geld momenteel nodig voor vastgoedaankoop, dus geen investeringsmogelijkheden komende vijf jaar. Zouden jullie dit laten staan in de hoop op stijging of toch maar gewoon verkopen omdat het nog jaren gaat aanmodderen? Momenteel sta ik op 20% winst... Bedankt voor jullie advies!
Ik weet dat dit een heel bijzondere vraag is en dat niemand een glazen bol heeft, meningen zijn echter nog altijd welkom, bedankt!

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1378
Contacteer:

Bericht door Wimpie85 »

Tomasz007 schreef:
21 feb 2021 10:53
Tomasz007 schreef:
19 feb 2021 16:53
Ik weet dat dit een heel bijzondere vraag is en dat niemand een glazen bol heeft, meningen zijn echter nog altijd welkom, bedankt!
Mss een verkooporder zetten aan 3,99 of 4 euro rond.

Zal wel nog eens gehaald worden in het komende half jaar & dan ben je ineens van alles vanaf. :up:

dafie
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 177
Contacteer:

Bericht door dafie »

Stijgende rente doet beurzen tandenknarsen

De rente loopt zowat overal opnieuw op. In de Verenigde Staten bereikte de 10-jaarsrente het hoogste punt in een jaar tijd. Hoe komt dat? staat in de standaard,kan het art.niet volledig plaatsen,maar dit zou toch goed moeten zijn voor agfa met betrefing de pens.lasten :?: :idea:
weekdag liked last!

weekdag
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door weekdag »

dafie schreef:
23 feb 2021 16:18
Stijgende rente doet beurzen tandenknarsen

De rente loopt zowat overal opnieuw op. In de Verenigde Staten bereikte de 10-jaarsrente het hoogste punt in een jaar tijd. Hoe komt dat? staat in de standaard,kan het art.niet volledig plaatsen,maar dit zou toch goed moeten zijn voor agfa met betrefing de pens.lasten :?: :idea:
Agfa profiteert van stijgende rente ( een stijging van 25 basispunten maakt een verschil van 10 tallen miljoenen € voor hun pensioenproblematiek)

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie