Order €1.000 aandelen ING = €2,30 bij DEGIRO
Beleg met zeer lage tarieven, meer informatie

De beurs vandaag / Markten live

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 577
Contacteer:

Re: De beurs vandaag / Markten live

Bericht door sjos »

USSENTERPRISE schreef:
17 jul 2020 14:44
Putbruy schreef:
17 jul 2020 13:47
labiele periode,
Pas in het najaar wordt de lucht klaarder, hakt een 2de golf er opnieuw zwaar in ? of is er dan een duidelijk zicht op een vaccin ?
Zoals het er nu naar uitziet moeten we niet tot het najaar wachten en is de tweede golf al begonnen.
Misschien een derde golf in het najaar.
Zolang het geen windkracht 10 wordt, zullen we er wel mee leren leven. Al enig zicht op een ander virus aan de verre horizont ? De grondoorzaak (algemene overbevolking) blijft bestaan.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1162
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

ik ga er stilaan vanuit dat een vaccin er gaat komen, de vraag is enkel wanneer dit mondiaal beschikbaar gaat zijn om definitief een einde te maken aan deze pandemie
in port : vanalles..

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 577
Contacteer:

Bericht door sjos »

Putbruy schreef:
21 jul 2020 09:26
ik ga er stilaan vanuit dat een vaccin er gaat komen, de vraag is enkel wanneer dit mondiaal beschikbaar gaat zijn om definitief een einde te maken aan deze pandemie
Uiteraard gaat er een vaccin komen. Ook al zou ondertussen het virus al verdwenen zijn. Al was het maar omwille van het prestige van het desbetreffende farmabedrijf.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

de Senacour
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 77
Contacteer:

Bericht door de Senacour »

De prognose is ten vroegste in de lente van volgend jaar,maar men moet er rekening mee houden dat de verdeling ook wel zeker een 6-tal maanden zal in beslag nemen.
Het kan zijn dat bijv. Amerika eerst is,dan zal het eerst voor de Amerikanen zijn,alvorens de rest v/d wereld aan bod komt hou daar maar rekening mee.

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1162
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

de Senacour schreef:
22 jul 2020 13:19
De prognose is ten vroegste in de lente van volgend jaar,maar men moet er rekening mee houden dat de verdeling ook wel zeker een 6-tal maanden zal in beslag nemen.
Het kan zijn dat bijv. Amerika eerst is,dan zal het eerst voor de Amerikanen zijn,alvorens de rest v/d wereld aan bod komt hou daar maar rekening mee.
Ik denk dat er al in Q4 een werkzaam vaccin is én met de nodigde goedkeuringen op zak, wereldwijde productie & distributie niet inbegrepen.

Het V-herstel is nog altijd niet verder geraakt dan een vierkantswortel
in port : vanalles..

ugeerts
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 664
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

Putbruy schreef:
22 jul 2020 15:44
de Senacour schreef:
Ik denk dat er al in Q4 een werkzaam vaccin is én met de nodigde goedkeuringen op zak, wereldwijde productie & distributie niet inbegrepen.

Over die productie zou ik me geen zorgen maken. J&J, bij monde van Paul Stoffels, is nu al wereldwijd zijn fabrieken aan het opschalen met productie lijnen voor het Covid vaccin ..... en dat terwijl hun product nog in een testfase zit.
Zij beloven dat, als de FDA en overheidsinstellingen uit andere landen hun de goedkeuring ZOU geven voor hun vaccin, ze maar op de knop hebben te duwen om vanaf de dag erna, wekelijks miljoenen dossissen te produceren.
__________________________________________________________________________________

joni
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 103
Contacteer:

Bericht door joni »

Putbruy schreef:
Mijn rechts been, is toch langer als mijn links en blijft groeien…. ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
WB: “Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Don't forget rule No. 1”

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 94
Contacteer:

Bericht door Jelle R »

Putbruy schreef:
de Senacour schreef:

Het Oxford-vaccin zijn ze al vanaf juni aan het produceren. Ze wachten de goedkeuring niet af. Natuurlijk een gigantisch risico, maar als het echt werkt en wordt toegelaten kunnen ze al direct gaan verdelen.

ex-stoploss
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 808
Contacteer:

Bericht door ex-stoploss »

Eerst zien en dan geloven, denk ik over zulke dingen. Den ezel een wortel voorhouden, dat kan iedereen

ugeerts
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 664
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

Er is wel een soort van ere code afgesproken onderling tussen de verschillende farma vaccin kandidaten, dat ze er geen grof geldgewin van gaan maken, het is een middel ter redding vd mensheid (klinkt zwaar) dat aan democratische prijzen dient aangeboden.

Dit betekent ook dat men niet moet gokken op koerswinst van die farma bedrijven, want ze gaan produceren en verkopen aan kostprijs.

Hmm, klinkt allemaal zeer altruistisch en menslievend, tot dat puntje bij paaltje komt.
__________________________________________________________________________________

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie