Order €1.000 Shell: LYNX €6,00 / Binck €8,00
Bij DEGIRO: €2,30 (klik voor meer info)

De beurs vandaag / Markten live

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses
Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 4324
Contacteer:

Re: De VS vandaag

Bericht door Beheerder »

Wie zijn ze? ;) Ongeveer de langste bullmarket ooit hebben ze achter de rug en historisch gezien staan de koersen nog steeds hoog.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

voorzichtig
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 53
Contacteer:

Bericht door voorzichtig »

Beheerder schreef:Wie zijn ze? ;) Ongeveer de langste bullmarket ooit hebben ze achter de rug en historisch gezien staan de koersen nog steeds hoog.
Gewoon de media.Ik heb het gevoel dat het precies naar beneden MOET.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Beheerder »

Een bullmarket van grofweg 9 jaar is dus normaal en een beperkte daling van bijvoorbeeld de Amerikaanse beurzen is reden tot paniek. Het is een golfbeweging die historisch gezien nog steeds stijgende is.

voorzichtig
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 53
Contacteer:

Bericht door voorzichtig »

Beheerder schreef:Een bullmarket van grofweg 9 jaar is dus normaal en een beperkte daling van bijvoorbeeld de Amerikaanse beurzen is reden tot paniek. Het is een golfbeweging die historisch gezien nog steeds stijgende is.
Je zegt zelf FAANG - 20 %.

Voor mij lijkt dit toch al een serieuze daling (ook al beschouwen sommige dit nog steeds als een gezonde correctie in een bearmarket met goede bedrijfsresultaten).
Spijtig genoeg reageert Europa dubbel zo hard op slecht nieuws dan op goed nieuws vanuit Amerika.

Als ik de verliezen vanuit Europa sinds begin 2018 vergelijk met die vanuit Amerika....

kierkegaard
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 576
Contacteer:

Bericht door kierkegaard »

voorzichtig schreef:
Beheerder schreef:Een bullmarket van grofweg 9 jaar is dus normaal en een beperkte daling van bijvoorbeeld de Amerikaanse beurzen is reden tot paniek. Het is een golfbeweging die historisch gezien nog steeds stijgende is.
Je zegt zelf FAANG - 20 %.

Voor mij lijkt dit toch al een serieuze daling (ook al beschouwen sommige dit nog steeds als een gezonde correctie in een bearmarket met goede bedrijfsresultaten).
Spijtig genoeg reageert Europa dubbel zo hard op slecht nieuws dan op goed nieuws vanuit Amerika.

Als ik de verliezen vanuit Europa sinds begin 2018 vergelijk met die vanuit Amerika....
Mij verbaast dat ook nog steeds. Ik hoor sommige media 'toeteren' dat de beurzen nooit zo hoog hebben gestaan en een correctie zich opdringt, maar ik daag iedereen uit om op euronext de analyse te maken en de fundamentele waardering van de bedrijven af te zetten tegen de koers. Wel, we staan laag, historisch laag. En ik weet, met de dow is dat anders maar dat onderscheid wordt meestal niet gemaakt.

Msb12i
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 258
Contacteer:

Bericht door Msb12i »

Handig overzicht van het bloedbad
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het is moeilijk iemand te geloven, als je in zijn plaats zou liegen.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Beheerder »

kierkegaard schreef: Mij verbaast dat ook nog steeds. Ik hoor sommige media 'toeteren' dat de beurzen nooit zo hoog hebben gestaan en een correctie zich opdringt, maar ik daag iedereen uit om op euronext de analyse te maken en de fundamentele waardering van de bedrijven af te zetten tegen de koers. Wel, we staan laag, historisch laag. En ik weet, met de dow is dat anders maar dat onderscheid wordt meestal niet gemaakt.
Dat is historisch laag is bijna niet te geloven, dan zouden aandelen nu nog goedkoper gewaardeerd zijn dan in crisistijden zoals 2008/2009. Tot en met 2016 kan ik grafieken vinden van o.a. PE ratio's voor de EuroStoxx maar helaas niet daarna. Toch was in 2016 de waardering al historisch hoog.

Maximus
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 25

Re: De BEL 20 vandaag

Bericht door Maximus »

jawadde.... LIVE. Charles Michel dient het ontslag van de regering in en trekt naar de Koning

Maximus
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Bericht door Maximus »

Belgian Prime Minister Announces Resignation - Reports: https://sputniknews.com/europe/20181218 ... k_inter_en

Maximus
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Bericht door Maximus »

Ontslag van de regering: “Situatie van onzekerheid die ondernemers verafschuwen”

18 december 2018 22u27 Bron: Belga

Het VBO betreurt ten zeerste dat met het ontslag van de regering-Michel een politieke situatie van onzekerheid is aangebroken. Ondernemers en investeerders “verafschuwen” dat, luidt de reactie van topman Pieter Timmermans. “Dit valt danig te betreuren.” Zelfstandigenorganisatie NSZ hoopt dat zo snel mogelijk orde geschapen wordt uit de chaos.

De niet-afhandeling van dossiers zoals de arbeidsdeal is voor de werkgeversorganisatie VBO (Verbond van Belgische Ondernemingen) een gemiste kans. “Heel wat dossiers waren bijna rond en wachtten op hun goedkeuring in plenaire zitting. Hoe het nu verder moet, is koffiedik kijken”, zegt gedelegeerd bestuurder Pieter Timmermans. Het VBO zal de situatie de komende dagen verder opvolgen.

Belangrijke dossiers staan op de helling na ontslag Michel

Het Neutraal Syndicaat voor Zelfstandigen betreurt eveneens dat er onzekere economische maanden aanbreken voor een miljoen Belgische ondernemers, zo luidt de reactie. Ook het NSZ wijst erop dat het werk nog niet af was, met verschillende economische en ondernemersdossiers. “Meer dan ooit heeft onze economie nood aan ondernemersvertrouwen om terug met zijn allen vooruit te gaan”, dixit NSZ-voorzitter Christine Mattheeuws.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie