De beurs vandaag / Markten live

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

HowToLoseMoney
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 23
Contacteer:

Re: De beurs vandaag / Markten live

Bericht door HowToLoseMoney » 25 sep 2019 21:49

Putbruy schreef:de beurzen zijn precies een circus geworden, de hoogtes en de laagtes zijn veel te groot, ik stop ermee als er nog eens een positieve rally komt, ben het kotsbeu geworden
Heb me dit jaar ook al meer geërgerd dan wat anders, een beetje politieke stabiliteit zou alvast een slok op de borrel schelen.
Buy-and-hold is me in deze tijden zuur aan 't opbreken...

powered by Surfing Waves

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 568
Contacteer:

Bericht door Lotus » 27 sep 2019 00:25

HowToLoseMoney schreef:
Putbruy schreef:de beurzen zijn precies een circus geworden, de hoogtes en de laagtes zijn veel te groot, ik stop ermee als er nog eens een positieve rally komt, ben het kotsbeu geworden
Heb me dit jaar ook al meer geërgerd dan wat anders, een beetje politieke stabiliteit zou alvast een slok op de borrel schelen.
Buy-and-hold is me in deze tijden zuur aan 't opbreken...
Welke aandelen zijn dat dan? Een paar berichten terug noemde ik nog een aantal aandelen die voor mij prima onder buy and hold geplaatst kunnen worden. Voor mij vallen veel small caps dan al af en in België zelf zijn het aantal buy and hold aandelen in mijn ogen er maar weinig.

HowToLoseMoney
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 23
Contacteer:

Bericht door HowToLoseMoney » 27 sep 2019 20:43

@Lotus: Econocom, Payton Planar, Quest for Growth, Exmar en ook wel een beetje Telenet.

Jelle R
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 53
Contacteer:

Bericht door Jelle R » 01 okt 2019 18:03

Inkoopmanagersindex van de industrie in Amerika flink slechter dan verwacht, 47,8 vs 50,2. Dat is ook de laagste stand sinds 2009 Ook de Europese industrie verzwakt verder met een stand van 45,7 en in Duitsland zelfs 41,7 :o. Nog even en de dienstensector gaat ook in krimpmodus en dan is het zover met de recessie.

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 145
Contacteer:

Bericht door Chukky2 » 02 okt 2019 17:47

Slachtveld vandaag !!
Dit gaat de verkeerde kant op .
Nochthans positieve berichten gelezen vandaag over werkgelegenheid en werkloosheid
avantiumBamBayer-BiocartiBpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umicore-XFab-Arcelor ,IAsiat-Aperam-melexis-Solvay,AMG,.galap.verk:kbc,bekaert

Jelle R
Forum gebruiker
Forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jelle R » 02 okt 2019 18:18

Er was niks positief vandaag, alleen maar (zeer) slecht nieuws.

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 138
Contacteer:

Bericht door Investor » 02 okt 2019 18:34

Hoop dat dit nog tijdje verder gaat, dan gaan de optiepremies verder door het dak. :lol: Eerst moeten de zwakke broertjes Solvay, Econocom, Arcelor... nog verder door het putje vooraleer er meer panic selling ontstaat.
Met conservatieve optiestrategieën een veel hogere kans op rendement dan met aandelen, dat spreekt mij meer aan dan buy and hold met ETF en niks verdienen :D
https://www.optiongenerator.com

Jelle R
Forum gebruiker
Forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jelle R » 02 okt 2019 19:45

Investor schreef:Hoop dat dit nog tijdje verder gaat, dan gaan de optiepremies verder door het dak. :lol: Eerst moeten de zwakke broertjes Solvay, Econocom, Arcelor... nog verder door het putje vooraleer er meer panic selling ontstaat.
Met conservatieve optiestrategieën een veel hogere kans op rendement dan met aandelen, dat spreekt mij meer aan dan buy and hold met ETF en niks verdienen :D
Solvay met dergelijke rommel vergelijken, sterk...

BRT
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 47
Contacteer:

Bericht door BRT » 02 okt 2019 20:17

Jelle R schreef:
Investor schreef:Hoop dat dit nog tijdje verder gaat, dan gaan de optiepremies verder door het dak. :lol: Eerst moeten de zwakke broertjes Solvay, Econocom, Arcelor... nog verder door het putje vooraleer er meer panic selling ontstaat.
Solvay met dergelijke rommel vergelijken, sterk...
Wie in 1999 in Solvay investeerde heeft nu een return van 133%.

Mannie
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 370
Contacteer:

Bericht door Mannie » 02 okt 2019 20:45

Wel, ik zeg het niet vaak, maar ik hoop dat je op je bek gaat.

Grt.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie