De beurs vandaag / Markten live

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 902
Contacteer:

Re: De BEL 20 vandaag

Bericht door Putbruy » 24 aug 2019 10:48

Een handelsdeal is verder weg dan ooit, ik verwacht niet veel meer dit jaar, mss een kleine opleving als de Fed de rente nog eens verlaagd maar of dit een recessie kan stoppen ?
Enige lichtpuntje is dat als Trump de borstkloppende berggorilla blijft spelen dan zit een herverkiezing er niet meer in
in port : vanalles..

powered by Surfing Waves

Bullseye65
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 13
Contacteer:

Bericht door Bullseye65 » 24 aug 2019 12:35

Maandag gordels aan want het gaat vlammend rood worden....
Genfit, Transgene, Pharnext,Innate

nete
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 182
Contacteer:

Bericht door nete » 24 aug 2019 13:28

Putbruy schreef: Enige lichtpuntje is dat als Trump de borstkloppende berggorilla blijft spelen dan zit een herverkiezing er niet meer in
Helaas gaat dat zijn herverkiezing juist steunen, een pak Amerikanen dragen hem op handen hoor (mijn oudste zoon verblijft al dik 10 jaar in de States). Het is geen politieker hé, maar een soort circusclown die zichzelf in zijn thuisland goed weet te verkopen.

De Republikeinen weten dat dus ook, anders zouden ze hem al lang gelikwideerd hebben en de impeachment resoluties van de Democraten gesteund hebben.
Beleggen: BEPERK je verlies.
AB Inbev, Aedifica, Care Property, Carlsberg, Coca Cola, Cofinimmo, Deutsche Börse, Dax Global Mining, HelloFresh, Ontex, Sofina, Tencent Holdings, WDP, Xior (+ wat cash)

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3476
Contacteer:

Bericht door Beheerder » 25 aug 2019 12:44

Bullseye65 schreef:Maandag gordels aan want het gaat vlammend rood worden....
Vlammend rood weet ik niet maar groen zou mij enorm verbazen ;)

Nabeurs kwam de VS met nieuwe en verhoogde importheffingen, de G7 top kan gerust mislukt genoemd worden, Rusland en Noord Korea testen raketten en Israël bombardeerde Iraanse doelen in Syrië. Veel onrust weer maar dat hoeft geen nadeel te zijn tenzij je bijvoorbeeld alleen inspeelt op stijgende aandelenkoersen.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

mcenet
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 103

Bericht door mcenet » 25 aug 2019 20:35

Beheerder schreef:
Bullseye65 schreef:Maandag gordels aan want het gaat vlammend rood worden....
Vlammend rood weet ik niet maar groen zou mij enorm verbazen ;)

Nabeurs kwam de VS met nieuwe en verhoogde importheffingen, de G7 top kan gerust mislukt genoemd worden, Rusland en Noord Korea testen raketten en Israël bombardeerde Iraanse doelen in Syrië. Veel onrust weer maar dat hoeft geen nadeel te zijn tenzij je bijvoorbeeld alleen inspeelt op stijgende aandelenkoersen.
Of tenzij je goud hebt gekocht... ;)

Kevander
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 81
Contacteer:

Bericht door Kevander » 26 aug 2019 16:19

Alles netjes in het groen. Nu moeten ze nog de avond halen!
in port: Ageas (€35), KBC (€55,24), KBCA (€31,64), GSK ($51,20), Ahold Delhaize (€18,50), AB Inbev, Shell (€30,09), BMW (€70), Bekaert (€40), Wereldhave Belgium (€91), BAM (€3,90), PostNL (€3,22)

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 126
Contacteer:

Bericht door Chukky2 » 28 aug 2019 16:19

Hoe veel jaar staan we nu eigenlijk al rond de 3000 en 3500 punten ?
Bel 20 en euronex wordt echt saai .
-avantium-Bam-Bayer-Bekaert-Biocartis -Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umicore-XFab-Arcelor ,IAsiat-Aperam-melexis-Solvay,AMG,kbc.galapagos

wimvd
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 593
Contacteer:

Bericht door wimvd » 02 sep 2019 07:51

Chukky2 schreef:Hoe veel jaar staan we nu eigenlijk al rond de 3000 en 3500 punten ?
Inderdaad, dit met veel grote dalers (bpost, umicore, …) en een flink aantal uitschieters (galapagos, ablynx, …) en een aantal die stabiel bleven. Stock picking is de kunst als je de laatste jaren fameus wou verdienen. En anders met wat chance elk jaar wat dividenden innen, nog altijd beter dan een spaarrekening. Wie spanning wil, moet eerder beleggen of zeg maar "speculeren" op de US market. Ik hoop al jaren op een crash en zet dus zoveel mogelijk cash opzij (ook al rendeert dit momenteel niet). De beurs begint pas leuk te worden als we eens fameus naar beneden gaan i.p.v. eens een paar dagen rood en dan weer dagen groen om terug op hetzelfde niveau te belanden.
In port: Shell (€21,69), Befimmo (€49,43), Euronav (€6,26), Umicore (€25,63), NBB (€2230), Aperam (€22,9)

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 126
Contacteer:

Bericht door Chukky2 » 09 sep 2019 16:42

Vandaag heel veel bio aandelen zwaar in het rood. Raar eigenlijk zo allemaal opdezelfde dag .
-avantium-Bam-Bayer-Bekaert-Biocartis -Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umicore-XFab-Arcelor ,IAsiat-Aperam-melexis-Solvay,AMG,kbc.galapagos

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 827
Contacteer:

Bericht door sharky » 12 sep 2019 21:32

wimvd schreef:
Chukky2 schreef:Hoe veel jaar staan we nu eigenlijk al rond de 3000 en 3500 punten ?
Inderdaad, dit met veel grote dalers (bpost, umicore, …) en een flink aantal uitschieters (galapagos, ablynx, …) en een aantal die stabiel bleven. Stock picking is de kunst als je de laatste jaren fameus wou verdienen. En anders met wat chance elk jaar wat dividenden innen, nog altijd beter dan een spaarrekening. Wie spanning wil, moet eerder beleggen of zeg maar "speculeren" op de US market. Ik hoop al jaren op een crash en zet dus zoveel mogelijk cash opzij (ook al rendeert dit momenteel niet). De beurs begint pas leuk te worden als we eens fameus naar beneden gaan i.p.v. eens een paar dagen rood en dan weer dagen groen om terug op hetzelfde niveau te belanden.
Ben vandaag naar een uiteenzetting geweest te Deinze van Keytrade bank i.v.m. hun Private banking onderwerp.Die gasten doen niks anders dan via ETF's beleggen in verschillende markten verspreid over ganse wereld.Werken volgens bepaald computermodel via algoritmen .Toch vond ik hun rendement povertjes en doe ik het stukken beter op mijn eigen.Was anders van plan deel poen erin te steken maar bekijk het nog even .
Was wel interessant als info en zienswijze .
Nu Draghi heeft aangekondigd de bazooka boven te halen, terug zou het iets moeten doen komende maanden maar anderzijds is er de bedenking hoeveel poeder hij dan nog over heeft als het later toch weer de verkeerde richting uit gaat.De FED staat met zijn huidig rentepeil nog een pak hoger terwijl we hier in Europa ver uitgespeeld zijn want lager is niet meer mogelijk.
Onlangs nog gelezen dat ETF's super populair zijn tegenwoordig maar dat kan ook risico inhouden eenmaal de boel een dreun krijgt en iedereen zijn winsten wil binnen rijven .
Als den Trump wat kalmer wordt en zou kunnen mits hij van plan is even een pauze in te lassen en de Brexit uitstel krijgt is er mogelijks nog wat rek op de beurs .Zien hoe het uitpakt .
Aegon ,KBCA,Pharming,Mithra ,Oxurion ,Galapagos terug en nog deel in cash momenteel

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie