De BEL 20 vandaag

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 201

Re: De BEL 20 vandaag

Berichtdoor maartenverhoeve » 29 Mar 2019 07:05

Bel20 vandaag dik in het groen met dank aan Onno Van der Stolpe en zijn super Galapagos. :lol:
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

Beleggen met zéér aantrekkelijke tarieven
(klik op broker en vraag vrijblijvend informatie aan)
MeXeM DEGIRO LYNX
Inbev à €6.000 €3,60 €4,28 €6,00
Extra's o.a. 3 maanden
gratis coaching
Geen kosten bij ETF
en turbo kernselectie
Gratis tips en geen
wisselkoersmarge
bekijk hier meer brokers

powered by Surfing Waves

Merlina
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 26

Berichtdoor Merlina » 04 Apr 2019 08:17

Een klein vraagske, hebben jullie ook geen koersen op de hoofdpagina van detijd, de knop mijn tijd is ook verdwenen, of is dit alleen bij mij.

cicero007
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 387

Berichtdoor cicero007 » 04 Apr 2019 08:32

Merlina schreef:Een klein vraagske, hebben jullie ook geen koersen op de hoofdpagina van detijd, de knop mijn tijd is ook verdwenen, of is dit alleen bij mij.

Hier alles normaal
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen ...

Warrant
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 77

Berichtdoor Warrant » 06 Apr 2019 12:01

Merlina schreef:Een klein vraagske, hebben jullie ook geen koersen op de hoofdpagina van detijd, de knop mijn tijd is ook verdwenen, of is dit alleen bij mij.

Heb dit ook al ondervonden, nu wel normaal.
Top 10: Basic Fit, Shopify, Wirecard, Visa, Mercadolibre, The Trade Desk, Umicore, ASML Holding, Microsoft & ServiceNow

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3172

Berichtdoor Beheerder » 10 Apr 2019 20:22

Weinig animo voor rentestappen bij Fed-vergadering
10 april 2019 20:12 Redactie

(ABM FN-Dow Jones) Beleidsmakers van de Federal Reserve gaven vorige maand tijdens hun meest recente monetaire beleidsvergadering het signaal af dat de rente dit jaar niet meer zal worden gewijzigd. Dat bleek woensdag uit de publicatie van de notulen van de vergadering.

Vorig jaar werd de rente met vier stappen verhoogd, tot de bandbreedte van 2,25 tot 2,50 procent in december, maar sindsdien ging de beleidsrente niet verder omhoog.

De notulen bevestigden dat de centrale bankiers weinig reden zien om de rente verder te verhogen, gezien de toegenomen risico’s voor de Amerikaanse economie na de mondiale groeivertraging en zwakke inflatiecijfers.

“De meeste deelnemers verwachtten dat de ontwikkeling van de economische vooruitzichten en risico’s voor die vooruitzichten waarschijnlijk zou rechtvaardigen dat de doelrente de rest van het jaar niet meer zou wijzigen”, aldus de notulen.

Ook zag men geen reden om de rente te verlagen, tenzij de economie over een bredere linie zou verzwakken.

De Amerikaanse president Donald Trump heeft gezegd dat hij graag zou zien dat de Fed de laatste twee verhogingen terugdraait. De Fed heeft gezegd zijn besluiten te nemen op basis van de economische vooruitzichten en niet van politieke druk.

Lees meer op: https://beursig.com/beursnieuws/weinig- ... rgadering/
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 24 Apr 2019 08:03

Amerikaanse beurzen bereiken nieuwe records + technische analyse. Lees meer op:

https://beursig.com/2019/04/23/amerikaa ... e-analyse/
cicero007 liked last!

Zeus
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 311

Berichtdoor Zeus » 05 Mei 2019 23:03

Trump pookt de handelsoorlog verder op met hogere invoertarieven op Chinese goederen. Verwacht een algemene dip, morgen.
Ahold, C&C Group, Deutsche Bank, Dynavax, EVS, Exmar, Flow Traders, Gazprom, Intercept, Noble Corp, OCI, PostNL, Publicis, Roularta, Socfinaf, Suez, Thrombo, US Silica, Veolia, Yamana Gold

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 08 Mei 2019 09:39

De BEL20 behaalde sinds begin 2016 zonder dividenden een rendement van -2,8%, de S&P500 in dezelfde periode +43,4%. Zelfs met dividenden meegerekend kan de BEL20 niet tippen aan andere indexen waaronder de AEX die in die periode +26,0% steeg. Lees meer:

Beleggen_in eigen land kost u waarschijnlijk rendement
a21 liked last!

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 441

Berichtdoor kierkegaard » 08 Mei 2019 09:53

Beheerder schreef:De BEL20 behaalde sinds begin 2016 zonder dividenden een rendement van -2,8%, de S&P500 in dezelfde periode +43,4%. Zelfs met dividenden meegerekend kan de BEL20 niet tippen aan andere indexen waaronder de AEX die in die periode +26,0% steeg. Lees meer:

Beleggen_in eigen land kost u waarschijnlijk rendement

Ik zit ook vooral in Europa, met ook enkele USD-posities, maar geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om nu meer naar de VS te trekken. Bij de multiples van al mijn posities voel ik me heel comfortabel, wat bij het grote merendeel van de S&P500 niet het geval zou zijn. Door stock picking haal ik op de LT wel beduidend meer rendement dan de Bel20.

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 819

Berichtdoor Putbruy » 08 Mei 2019 13:38

teveel handelen, opportuniteiten nalopen, kost veel geld heb ik gemerkt.
Door op korte termijn veel te wisselen van aandelen heb ik zo' 5% rendementsverlies door kosten
boven de 5K ben je snel €100 kwijt aan kosten (in+uit)
in port : vanalles..

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen