De beurs vandaag / Markten live

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3426

Re: De VS vandaag

Berichtdoor Beheerder » 11 Jul 2016 20:28

Nieuw record voor de Amerikaanse beurs

Maandag was er een nieuw record voor de Amerikaanse beurs en dit kwam mede dankzij een toegenomen vertrouwen in de Amerikaanse economie. Met de start van het cijferseizoen, traditiegetrouw afgetrapt door Alcoa (maandag nabeurs), zit er misschien wel meer in de komende weken wanneer bedrijfscijfers beleggers weten te verrassen.

Lees meer: http://beursig.com/2016/07/11/nieuw-rec ... nse-beurs/" onclick="window.open(this.href);return false;
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

powered by Surfing Waves

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3426

Re: De BEL20 vandaag

Berichtdoor Beheerder » 11 Jul 2016 20:29

Nieuw record voor de Amerikaanse beurs

Maandag was er een nieuw record voor de Amerikaanse beurs en dit kwam mede dankzij een toegenomen vertrouwen in de Amerikaanse economie. Met de start van het cijferseizoen, traditiegetrouw afgetrapt door Alcoa (maandag nabeurs), zit er misschien wel meer in de komende weken wanneer bedrijfscijfers beleggers weten te verrassen.

Lees meer: http://beursig.com/2016/07/11/nieuw-rec ... nse-beurs/" onclick="window.open(this.href);return false;
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Zechs
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 281

Berichtdoor Zechs » 11 Jul 2016 23:08

Ik begrijp de huidige toestand niet goed. Vorige week konden beleggers van 3 bank- en verzekeringsgroepen hun geld niet meer terugvorderen uit een aantal vastgoedfondsen. Toen was er paniek en nu is er geen vuiltje aan de lucht meer? Dit is een absurde situatie...
Eigenbelang primeert altijd

besportie
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 256

Re: De AEX vandaag

Berichtdoor besportie » 13 Jul 2016 20:29

De verliezen op de beurs nav Brexit zijn voor de indexen bijna helemaal weggewerkt. Ik snap niet goed waarom :( Mijn gevoel zegt mij dat het tij opnieuw zal keren. Ik heb vandaag dan ook opnieuw een turbohort aangeschaft, wel met een zeer veilige marge op 515 punten.
Turbo long Galapagos, Mithra / Turbo short cac 40 nikkei / Aandelen: TherapeuticsMD, Akebia, Agile Therapeutics

Hunter
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 923

Berichtdoor Hunter » 13 Jul 2016 20:50

Fed blijft gematigd positief over economie VS
Gepubliceerd op 13 jul 2016 om 20:25

WASHINGTON (AFN/BLOOMBERG) - De vooruitzichten voor de Amerikaanse economie zijn over het algemeen nog altijd gunstig, hoewel de groei waarschijnlijk bescheiden blijft. Dat stelt de Federal Reserve (Fed) in zijn periodieke onderzoek naar de staat van 's werelds grootste economie.

De Fed concludeert in het woensdag verschenen 'Beige Book' dat het met veel sectoren in de VS behoorlijk gaat. Dat geldt volgens het stelsel van Amerikaanse centrale banken onder meer voor de detailhandel, de industrie en het vastgoed.

De centrale bankiers wezen verder op de ,,stabiele'' ontwikkeling van de arbeidsmarkt. Een sterk herstel van de werkgelegenheid is een voorwaarde voor een nieuwe renteverhoging in de VS. De Fed neemt eind deze maand zijn volgende rentebesluit. In de markt wordt niet gerekend op een rentestap bij die bijeenkomst.

mikske
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 171

Berichtdoor mikske » 17 Jul 2016 16:56

maandag weer geweld te verwachten op de beurzen?

Jokke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 165

Berichtdoor Jokke » 17 Jul 2016 20:30

mikske schreef:maandag weer geweld te verwachten op de beurzen?

Zou kunnen, maar de impact van de gebeurtenissen in Turkije lijkt me eerder marginaal voor de Europese/Amerikaanse beurzen?

De aanslag in Nice is al een paar dagen eerder gebeurd en zou geen effect meer mogen hebben, denk ik.
Of denk jij aan iets anders?

mikske
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 171

Berichtdoor mikske » 17 Jul 2016 21:23

Ik vrees voor zenuwachtigheid in verband met de Turken. Aanslagen verteren ze redelijk al zou het bij uitbreiding wel eens anders kunnen zijn.

Lieve16
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2871

Berichtdoor Lieve16 » 17 Jul 2016 21:47

mikske schreef:maandag weer geweld te verwachten op de beurzen?

Ik vrees toch ook voor een kortstondige negatieve impact op de beurzen.

Jokke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 165

Berichtdoor Jokke » 18 Jul 2016 07:11

mikske schreef:Ik vrees voor zenuwachtigheid in verband met de Turken. Aanslagen verteren ze redelijk al zou het bij uitbreiding wel eens anders kunnen zijn.

Voor de turkse economie wel ja, maar voor de rest van Europa lijkt het me eerder marginaal dat effect.
We zullen het zo meteen weten!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen